Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie miejsce byłoby najbezpieczniejsze w razie ataku orków?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Gdzie będzie najlepiej bronić się przed atakiem orków?
W mieście Khorinis
22%
 22%  [ 17 ]
W klasztorze
33%
 33%  [ 26 ]
W twierdzy bandytów na Khorinis
5%
 5%  [ 4 ]
W twierdzy bandytów w Jarkendarze
20%
 20%  [ 16 ]
W innym miejscu
18%
 18%  [ 14 ]
Wszystkich Głosów : 77

Autor Wiadomość
Adek347
Uczeń miecza


Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: od najemników Lee
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:18, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Myślę, że w obliczu śmierci głodowej raczej tak Wink Poza tym mogłóby się teleportować dwóch magów i wtedy mniejsze ryzyko śmierci oraz łatwiejsza powrotna teleportacja, jeden by ich teleportował, a drugi trzymał mięso.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mordred
Uczeń miecza


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:33, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Chyba w Khorinis Dobra taktyka ustawianie żołnierzy i ...Winner Paladins!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
onigake
Obywatel


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 06:53, 01 Maj 2010    Temat postu:

W innym miejscu w twierdzy w Górnczej Dolinie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amon
Przybysz


Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:51, 19 Maj 2010    Temat postu:

Witam wszystkich Userów serdecznie! Moim skromnym zdaniem w razie ataku orków na Khorinis najbezpieczniej było by schronić się w mieście. Jest tak mnóstwo postaci (lub NPC jak kto woli), którym prawdopodobnie udało by się powstrzymać orków przed spustoszeniem ich domostw. W każdym razie jest tam sporo paladynów, którzy są świetnie wyszkoleni i uzbrojeni.

Tworząc ten wątek autor miał na myśli (lub tak mi się tylko wydaje) nadać tej grze realia. Tak, więc uważam, że posty w stylu: "Wystarczyło by wrzucić pomiędzy orków Hagena, bo on jest nieśmiertelny" lub "Nie da się wyważyć drzwi w klasztorze, wystarczy je po prostu zamknąć" są tutaj całkowicie nie na miejscu. Pozdrawiam wszystkich Userów serdecznie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xxxl
Nowicjusz miecza


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:17, 03 Cze 2010    Temat postu:

Amon napisał:
Tworząc ten wątek autor miał na myśli (lub tak mi się tylko wydaje) nadać tej grze realia. Tak, więc uważam, że posty w stylu: "Wystarczyło by wrzucić pomiędzy orków Hagena, bo on jest nieśmiertelny" lub "Nie da się wyważyć drzwi w klasztorze, wystarczy je po prostu zamknąć" są tutaj całkowicie nie na miejscu.


Nie wydaje ci się. Właśnie takiego czegoś chciałem - nadania realizmowi tej sytuacji Wink . I owszem, te posty są bez sensu. Nie zwracałem na nie uwagi, bo szkoda czasu. I tak następny, który chciałby tak napisać - napisałby tak. ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cor Angar
Uczeń miecza


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka

PostWysłany: Pon 16:12, 21 Cze 2010    Temat postu:

Zastanówcie się, przecież w klasztorze można zburzyć most, magowie, paladyni i strzelcy mogliby ostrzeliwać orków z murów, a w razie czego wszyscy mogliby się zamknąć w kościele lub w podziemiach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Veralis
Czeladnik


Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:15, 25 Lip 2010    Temat postu:

Zagłosowałem na inne, ponieważ ja mam 2 opcje których tu nie uwzględniono.

Po pierwsze:
Wieża Xardasa. Skoro w G3 Xardasowi udało się przejąć władzę nad orkami, dlaczego miało by mu się to nie udać w dwójce?

Po drugie:
Górska Forteca. Prowadzi do niej kręta droga i most. Jeśli my sami byliśmy w tanie pokonać tam parę harpii, to dlaczego z pomocą kilku strażników by się to nie miało udać? Do Górskiej Fortecy jest tylko jedna droga i ona również prowadzi przez most, tak jak do klasztoru.

Początkowo chciałem zagłosować na Klasztor jednak po krótkim zastanowieniu uznałem, że to miejsce wcale nie było by bezpieczne. Po zburzeniu mostu nie było by stamtąd żadnej drogi ucieczki. A co jeśli ktoś pociągnął by za lampę w piwnicach klasztoru? Na cały klasztor wylała by się wielka fala szkieletów i demonów, z którymi niekoniecznie musieli by sobie poradzić szczególnie na tak małym obszarze jak klasztor magowi nie mieli by wiele miejsca do rzucania zaklęć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karid
Gość





PostWysłany: Nie 13:28, 25 Lip 2010    Temat postu:

Z czysto "Gothicowego" punktu widzenia najbezpieczniejszy byłby Klasztor? A dlaczego? Bo Orkowie nie daliby rady nawet otworzyć drzwi...
Powrót do góry
Anticitizen
Przybysz


Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:01, 03 Paź 2010    Temat postu:

Dałem na inne, ponieważ znalazłem 2 takie miejsca

1.Kotlina koło wieży Xardassa, ponieważ, jakby zablokować przejście orkowie by się nie przedostali.

2.Świątynia w Jarkendarze, ponieważ tam jest raczej bezpiecznie po śmierci kruka xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apocalypto
Nowicjusz miecza


Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:18, 03 Paź 2010    Temat postu:

Twierdza bandytów w Jarkendarze- sam Jarkendar to doskonałe miejsce do obrony. Plaży pilnowaliby piraci a magowie wody zniszczyliby portal. Zanim orkowie dostaliby się na teren Jarkendaru twierdza (należąca wcześniej do kasty wojowników- co samo w sobie świadczyło o jej obronności) zostałaby umocniona. Zapasów byłoby sporo, dobrze rozmieszczeni łucznicy z pomocą magów wody doskonale osłabiliby szeregi orków. Wojownicy pilnowaliby ciasnych przejść. Marsz przez bagna zmęczyłby orków(kilku zginęłoby przy okazji spotkania z stworzeniami z bagien). Orkowie nie mieli by szans po wejściu do Jarkendaru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn227
Uczeń miecza


Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ze Śremu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:42, 03 Paź 2010    Temat postu:

Najlepsz byłaby twierdza bandytów w Jarkendanie .
Po 1 Obywatele schronili by sie w Kopalni .
- 2 Na bagnach mozna by było się umiejetnie schować i porobic mnóstwo pułapek.
-3 W razie ewakuacji Paladyni by odprowadzili ludzi do plazy i wsadzili na statki (Jeżeli by powstały)
- 4 Zamek jest tak rozstawiony wszam raz do Wojny
- 5 orkowie mieli by problem z przedostaniem się do Jarkendanu

Takie jest moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milten22
Przybysz


Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Feshyr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:19, 26 Paź 2010    Temat postu:

Według mnie najlepszy mugł by być Klasztor. Poniewarz magowie mogli by magicznie przywołać jedzeni i wzmocnić drzwi. A nawet gdyby orkowie się przedostali to Magowie, Paladyni i inni mogli by schować się do tych piwniczek w których jest biblioteka Xsardasa, a jakiś kamikadze zamknąłby piwnice i zniszczył lampe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Volf123
Przybysz


Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:15, 26 Paź 2010    Temat postu:

Ja obstawiam klasztor, ponieważ:
-Magowie mogli by po prostu zniszczyć most i teleportować się po jedzenie
-Łucznicy ustawili by się na tym placyku przed wejściem i deszczem strzał ostrzeliwali orki.
-Gdyby nawet nie zniszczyli mostu orki nie mogły by tam przynieść żadnej machiny oblężniczej a paladyni z najemnikami łucznikami i magami po kolei by ich zabijali.

A przy okazji witam serdecznie wszystkich Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MalGanis
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:13, 06 Lis 2010    Temat postu:

Ja myślę że Khorinis bo wystarczyłoby podnieść z 2 stron bramę i orki by nie weszły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
reshi
Obywatel


Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:16, 27 Lis 2010    Temat postu:

Ta jasne tylko że mogły by wyważyć no chyba że by była fosa xD Klasztor najbezpieczniejszy wojownicy by czekali tam gdzie siedzi pyrokar tylko na rozkaz łucznicy by strzelali z kuszy i łuków magowie by atakowali z potężnych zaklęć a gdy by się już w darli do Klasztoru orkowie wtedy wojownicy atakują łucznicy zmieniają łuk czy tam kusze na broń magowie przyzywają demony i rzucają deszcze ognia orkowie padają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin