Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Złe zmiany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilk
Rycerz


Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Farma Onara
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:25, 06 Lut 2008    Temat postu:

Wpisz na Yuotube Gothic 2 Wąż morski i masz -> filmik nie zbyt pasjonujący i gdy wąż zbliża się do beziego to się kończy Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cro
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 3377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:39, 06 Lut 2008    Temat postu:

Myślę że zmiana poziomu trudności była dobra. A wy tak narzekacie że trudne...
G2 był za łatwy
G2 Nk Jest sam raz
I właśnie jak mówicie o tej pakowaniu siły, to właśnie też fajne.
Fajne też jest to że np: miałem dużo punktów nauki i ładowałem w zręczność a tu patrze i mi się akrobatyka popełniła noi dalej skakałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parsival
Obywatel


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 18:13, 16 Mar 2008    Temat postu:

Ale Wy tu offtopujecie... bardzo psuje temat... chciałem sobie poczytać o zmianach bo w ostatnich czasach się nad tym sam zastanawiałem a tu same śmieci... no dobra nie będę dłużej narzekać, moja kolej:

Z moich ostatnich rozważań wypłynęło wiele, ale szczerze mówiąc pamiętam tylko jedno:

W GII każdy zwój zabierał tyle samo many co runa. W NK każdy zwój zabiera (nie jestem pewien ale chyba) 5 many. Palladyni to kupa mięsa i jak na mięcho przystało ma machać mieczem i zabijać a nie czarować... magowie są dla czarów... nie podoba mi się, że gra Palkiem to gwarantowane zwycięstwo...

Ostatni raz grałem pół roku temu więc jednak mogę trochę zapomnieć ale chyba w GII zwój nie miał ciągle stałych wymagań co do many.
Sorka, jeśli się mylę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sapcio
Paladyn


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2035
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Doliny Słowa Złego, Nieznanego
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:17, 16 Mar 2008    Temat postu:

Parsival napisał:
nie podoba mi się, że gra Palkiem to gwarantowane zwycięstwo...


Jakbyś nie zauwarzył to jest temat o G2NK. Palek aby umieć walczyć potrzebuje musowo 60% 2h(co przekłada się na 80 PN) i jak najwięcej siły. W G2NK palek nie ,a już tej potęgi. Miech lichy, musi machać Szponem jak Łowca. Nie ma mowy o magii bo PN są potrzebnę na miecz. Czyz nie Question .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parsival
Obywatel


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 18:25, 16 Mar 2008    Temat postu:

Cytat:
Nie ma mowy o magii bo PN są potrzebnę na miecz. Czyz nie .


Jak się wypowiadałem w innym temacie nigdy nie przeszedłem Gothica... a już przeważnie nigdy nie grałem niczym co jest związane z mieczami... i czegoś chyba nie rozumiesz ;p
Każda postać ma te kilka punktów many... więc nie trzeba w to ładować PN by bić z czarów... więc nie zaprzeczaj mi tu, że Palek to nie gwarantowane zwycięstwo... chyba, że w rękach nowicjusza... bo Palek to połączenie wszystkich styli walki w tej grze więc trudno nim nie wygrać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Parsival dnia Nie 18:28, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sapcio
Paladyn


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2035
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Doliny Słowa Złego, Nieznanego
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:47, 16 Mar 2008    Temat postu:

Rozmawiam o NOCY KRUKA. Tu palek nie ma prawa pozwolić sobie na uczenie się dwóch rzeczy bo zginie w walce ze smokiem. Trzeba mieć naprawdę dobrą postać aby ubić smoka. Palek ma 10 mana, ale i tak trzeba dać 5 PN na pierwszą runę, więc można o tym zapomnieć. w NK trzeba sie skupić na jednej rzeczy. Łowca musi się zdecydować na łuk/kusze lub miecz. Nie ma wojownika z mieczem.

Może zadam pewno pytanie... GRAŁEŚ W NOC KRUKA Question . Jeśli wypowiadasz się o G2NK nie grając w niego, to źle robisz...

NK gwałtownie zwiększa poziom trudności i tam nie ma takiego "eee olewam to zadanie bo tylko 100 exp.". NK żądzi sie innymi prawami...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sapcio dnia Pon 22:07, 17 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thesior
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Nordmar.

PostWysłany: Pon 19:16, 17 Mar 2008    Temat postu:

Ja jak grałem Palkiem to ani razu nie uczyłem się many, a i tak miałem ponad 100.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parsival
Obywatel


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 16:12, 18 Mar 2008    Temat postu:

Sapcio... znowu mnie nie rozumiesz.

Chodzi mi o to, że nie trzeba uczyć się many by ją posiadać... Zawsze znajdzie się to 5 punktów by ją użyć... no więc taki Palek może nawalać z potężnych czarów (zwojów ofc). I oprócz tego może też być potężny w walce wręcz... dlatego JEST połączeniem obu styli...

A co do:

Cytat:
GRAŁEŚ W NOC KRUKA


Jakbym nie wiedział, to bym się nie wypowiadał... tak, grałem... nie musisz od razu krzyczeć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cro
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 3377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:02, 18 Mar 2008    Temat postu:

Oj ja bym się nie kłócił z Sapciem bo to expert jeśli chodzi o Paladynów Very Happy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sapcio
Paladyn


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2035
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Doliny Słowa Złego, Nieznanego
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 18 Mar 2008    Temat postu:

Ork napisał:
Oj ja bym się nie kłócił z Sapciem bo to expert jeśli chodzi o Paladynów Very Happy .


Wkońcu ktoś powiedział coś mądrego Very Happy .

Aby paladyn miał runę to MUSI DAĆ 5 PN. Za to 5 PN będzie święta strzała i po użyciu 10 mana zejdzie 1 orksłownie: jeden). I co mi to da Question . Zabije jednego orka i nie mam czasu na miksturę, więc przzyznasz, że określenie "połączenie stylów" to troszke przesada. Jeśli w NK paladyn nie skupi się na siłe i umiejętności 1h/2h to koniec. Mój palek majas 238 siły, Topór Bersekera i 80% 2h musiał się nieźle sprężyć aby smoka pokonać. W zwykłym G2 fakt, palek z siłą 266, 100% oraz 60 mana WYMIATA i walczy dwoma stylami, ale w NK takie scoś to samobójstwo. To dam kolejne pytanie, ile razy grałeś w NK i jakimi klasami Question Very Happy .

I pamiętaj, to ja na tym forum jestem najwiekszym znawcą paladynów Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parsival
Obywatel


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 18:20, 18 Mar 2008    Temat postu:

Nigdy mnie nie zrozumiesz...

ehhhh... ;/

może tak...

Po raz TYSIĘCZNY mówię, że nie chodzi mi o żadne runy... CHODZI MI O ZWOJE!
(cytat z mojego PIERWSZEGO postu: "W NK każdy zwój zabiera (nie jestem pewien ale chyba) 5 many.").

Powtórzenie odcinek nr. 1435.
No więc ZAWSZE znajdzie się to 5 many by użyć jakiegoś czaru... oczywiście będzie to zwój lecz jak się ma kasę można go używać tak często jak runę... no więc nie zaprezczysz ze Palek to połączenie dwóch styli...

Cytat:
I pamiętaj, to ja na tym forum jestem najwiekszym znawcą paladynów .


Achhh ta skromność... ale może znajdziesz czas w swoim terminarzu na kurs czytania ze zrozumieniem?

Wybaczcie, że tak ostro... ale przyznacie, że miałem prawo mieć tego dość...

Przyznaje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Parsival dnia Wto 18:21, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sapcio
Paladyn


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2035
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Doliny Słowa Złego, Nieznanego
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:31, 18 Mar 2008    Temat postu:

Aaaaa, ale przyznam, ja palkiem zwojów nie używałem Very Happy . Tylko raz na jedengo smoka zarzuciłem 4 gromy i tyle magii na 3 podejścia do NK Smile .

Nie ma to jak miecz...

A skoro mówimy o znawcy palków...

1. Na co działaja czary palka?
2. Powiec kiedy można zdobyć każda runę palka.
3. Ile kosztuje Konsekracja i jaki mag sie tym zajmuje?
4. Co palek zyskuje po wejściu w podziemia Klasztoru?
5. Dlaczego Strażnik Bezi awansuje na Paladyna?
6. Jak Palek pezejmuje statek Paladynów?

To takie głupawe pytania i tylko dla śmiechu, ale to ja jakoś zawsze najlepiej odpowiadam na problemy z palkiem i to ja wiem najwięcej na jego temat na tym forum, chyba, że ty zabierzesz mi te posadę Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parsival
Obywatel


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 18:54, 18 Mar 2008    Temat postu:

Cytat:
To takie głupawe pytania i tylko dla śmiechu, ale to ja jakoś zawsze najlepiej odpowiadam na problemy z palkiem i to ja wiem najwięcej na jego temat na tym forum, chyba, że ty zabierzesz mi te posadę


Wiesz... nie podw(r)żam Twego dostępu do posady mistrza Palków ... nigdzie tego jasno nie wyraziłem ;]
i nigdy nim nie grałem... i szczerze nie mam zamiaru... NIKT ani NIC nie odciągnie mnie od klasztoru... więc jak chcecie mogę być masterem co do magów... dajcie mi tylko trochę czasu aż dojdzie moja długo oczekiwana przesyłka z gram.pl <evil>
No więc nareszcie swoje racje udowodniłem ;]
Może przestańmy zbaczać z tematu tylko poczekajmy aż ktoś zamieści tu następną wadę NK.

Oh, widzę, że nie grałeś palkiem Very Happy . No to sie nie dzsiwię, że myślisz, że w NK to tak hop siup Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thesior
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Nordmar.

PostWysłany: Wto 18:58, 18 Mar 2008    Temat postu:

No skromnośc niesamowita Sapcio;D.Przyznam ,że ja też nie mało wiem o Palkach ;D.Ej Parsival mówisz, że Palek włada także magią dzięki zwojom.Będąc Łowcą Smoków także mogę zaopatrzyc się w zwoje.Jak już Paladyn włada mieczem i >>magią< to właśnie dzięki runom (głównie święty pocisk).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thesior dnia Wto 19:00, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sapcio
Paladyn


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2035
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Doliny Słowa Złego, Nieznanego
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:03, 18 Mar 2008    Temat postu:

Thesior napisał:
Paladyn włada mieczem i >>magią< to właśnie dzięki runom (głównie święty pocisk).


Właśnie pokazałeś ile wiesz o palkach Very Happy . Najsłabszy czar palka to ŚWIĘTA STRZAŁA, a Święty pocisk to czar Maga z 6 kręgu magii.

Oh ty nienajgorszy znawco palków Wink .

Sorry z magiem mi się pomyliło . Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin