Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie mody do G2 NK ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:06, 01 Sie 2016    Temat postu: Jakie mody do G2 NK ?

Witam i pozdrawiam forumowiczów, jako że to mój pierwszy post.
Od jakiegoś czasu powróciłem do gier z serii gothic,
oczywiście wykluczając buble typu Zmierzch bogów i Gothic 4 Arcania.
Jako że ogólnie lubię gry RPG wszelakiego rodzaju od izometrycznych Baldurów zaczynając,
po Wiedźmina 3 na modach kończąc, to właśnie Gothica 1 i 2 przechodziłem juz wielokrotnie,
mając duży sentyment do tej gry i obydwie części zaliczając zaraz po premierze.
Obecnie sprawdzam czy trójeczka stała się grywalna na tych wszystkich content modach 3.0,
Update packach, Quest packach, patchach 1.75 itp, itd...

Zmierzając do celu tego postu który teraz strugam to jakoś po instalacji G 3
podkusiło mnie też zainstalowanie G 2 z nocą Kruka [wersja GOLD] i Ostatnio nawet zacząłem sobie trochę grzebiąc w plikach
dodając nowe zbroje, bronie lepsze tekstury do starych itp, zmieniając niektóre statystyki itp...

MOJE PYTANIE BRZMI.
Czy jest jakiś mod który dodaje nową zawartość typu questy, postacie, ewentualnie miejsca ?
Nie ingerując za bardzo w grę na zasadzie że winduje popziom trudności, wprowadza paski wytrzymałości,
zmienia walkę oraz ogólną mechanikę gry, a także grafikę - bo to mnie nie interesuje.

Mod L'hiver to już dla mnie nie Gothic - za dużo zmian w grze, ponad to grafika na DX 11 potrafi przycinać,
mimo iż wiedźmin 3 na ultra w HD + mody chodzi mi na 45-60 FPS, znacznie lepiej niż G 2 na DX 11.

Z góry zaznaczam że mody typu "Gothic 2 requiem" [dawniej Enchanted Edition] czy "Returning" też mnie nie interesują.
Za bardzo windują poziom trudności, wprowadzają też za dużo zmian, Kościany Poker w Returning - co to koorva wiedźmin ... ?

Chodzi mi o delikatne subtelne zmiany, a nie przebudowę całej mechaniki gry, oraz uber grafikę,
bo i tak wystarcza mi paczka tekstur Vurta, której używam żeby mój gothic był ładniejszy.


Swojego lekko zmodowanego G 2 NK gram tylko na podstawowych modach typu Player kit, system pack i coś tam jeszcze.
Mam wypakowane pliki przez MDK jako że bez tego nie mógłbym implementować nowych rzeczy do gry.
Do tego mam ładniejsze tekstury Vurta, które sprawiają grę ładniejszą bez jakiś mega przycinek jak na l'hiver i to wszystko.

Tak więc jeśli ktoś zna takie mody, bądź pliki nie ingerujące w mechanikę gry, grafikę,
tylko poszerzające zawartość o nowe przedmioty, postacie i ewentualnie lokacje to prosiłbym o pomoc,
bo niby na niemieckim "World of Gothic" jest tego od pyty ale ja za bardzo nie łapie na tej stronie
opisów co i jak.
Zależy mi też na tym by mod nie pozmieniał mi tego co sam zaimplementowałem do G2 w skryptach,
oraz nie zmieniał istniejących już tekstur np zbroi tylko dodawał nowe.

EDIT
Jeszcze jedna sprawa, co się stało z forum ze strony "Gothic Site - gry z serii Gothic i ArcaniA: Gothic 4" ??? Bo coś ostatnio jakby wyłączona stąd założyłem konta na innych min tu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:20, 02 Sie 2016    Temat postu:

Chyba nie da się zainstalować żadnego moda tak, by pozostawić własnoręcznie wprowadzone zmiany. W sumie z pewnością są jakieś mody graficzne i na upartego znajdzie się też takie na poziom trudności, ale nie będą kompatybilne z własnoręcznie zmodyfikowaną grą.
A co do modów nie zmieniających fabuły, a dodających questy:
... Emm... W sumie niewiele przychodzi mi do głowy. Większość modów to albo zmiany graficzne, albo całkowicie odrębne przygody, no i takie rozszerzenia jak Returning.
Pewnie są jakieś quest packi, ale znając życie nieprzetłumaczone na polski, a sam stwierdziłeś iż z niemieckim kiepsko.
A co do tamtego forum. Coś tam Admin robi, nieaktywne na czas nieokreślony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:47, 02 Sie 2016    Temat postu:

Jeszcze jedna sprawa. Po zainstalowaniu jednak DX 11 [długo nad tym myślałem] o dziwo gra chodzi lepiej niż bez tego, może i mniej FPS bo ok 40 ale za to mniej chamskich przycinek.
Pojawił się za to inny problem, po dialogach z jakimkolweiek NPC, kamera kadrująca bezimiennego zmienia położenie i idzie jakby do góry nie obejmujac jego nóg mniej więcej od kolan/ud w dół.
Zaprezentuje to na screenacj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:48, 02 Sie 2016    Temat postu:

3 wypowiedź - durne zasady na tym forum musze podać 3 wypowiedzi żeby mieć możliwość wstawić screena pfff...

Zrzuty ekranu dostarczę później - 24 godziny od momentu zarejestrowania - nie ma to jak "mądre" zasady na niektórych forach ułatwiające ludziom życie...

Ale kurde 3 wypowiedzi już mam 1 warunek spełniony Yea !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Wto 12:52, 02 Sie 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:12, 02 Sie 2016    Temat postu:

W sumie z kamerą podczas rozmowy dziwne rzeczy się dzieją. Może na przykład ściana wszystko zasłaniać, tak że podczas dialogów tylko mur widzisz, albo na nierównej powierzchni dostosowuje się do jednej osoby, a tym samym druga może zostać źle wycentrowana.
Popróbuj prowadzić rozmowę z różnych odległości od postaci.
Czy za każdym razem tak się dzieje? Sporadyczne przypadki? Przeszkadza ci to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:44, 02 Sie 2016    Temat postu:

Tylko na modzie DX 11 tak mam, chodzi o to ... [na razie nie mogę wstawiać screenów Smile] ... że po rozmowie z jakimkolwiek NPC kamera idzie mi do góry tak że w trakcie eksploracji nie widacć nóg bohatera.
Mogę oczywiście zmienić ten cały hud w opcjach moda dx 11, ale jak za bardzo oddale [dam za duże wartości pow 130 to zniekształca mi horyzont i wtedy eksploracja przypomina jazdę motorem 200km/h czyli deformuje się pole widzenia.

Same dialogi podczas rozmowy są ok dopiero potem kamera/kadr mi idzie do góry ucinając nogi bohatera i muszę scrolem oddalać jak najbardziej a i tak wtedy nie widać stóp, no chyba że zwiększe w opcjach ten nieszczęsny hud,lecz wtedy następuje deformacja.

Na razie skasowałem tego moda bo nie lubie grać bohaterem, którego od bioder w dół nie widać. Lubię widzieć całą postać i jeszcze trochę za nią i żeby była względnie duża, a przy tym bugu tak się nie da.

Później wstawię screeny jak już forum mi na to "zezwoli" : )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Wto 14:48, 02 Sie 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:24, 02 Sie 2016    Temat postu:

W sumie ja też tak mam w tym modzie. Aż tak te przycinanie nóg cię razi? Brrr... Dziwne :p.
Chyba musisz wybrać: ten mod z przycinaniem kończyn, bądź całkowicie go odinstalować. Niektóre modyfikacje wprowadzają różne błędy, a próbując je naprawić w kolejnych wersjach jeszcze pogarszają sprawę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 09:52, 03 Sie 2016    Temat postu:

Po prostu gram bez tego moda.
Na razie zmodowałem sobie
- L'hiver - dodałem troche swoich tekstur zbroi itp
- Gothic 2 NK z teksturami Vurta over-coś tam
I nie wygląda to źle
Ten poroblem, o którym pisałem w większości modów jak i w podstawwowym G2NK naprawia ten plik
[link widoczny dla zalogowanych] W Gothiku 2 NK dotyczy to właśnie monitorów 16:9 i 16:10 czyli panoramicznych, ponoć na normalnych tego nie ma ale też nie sprawdzałem.
Windscreen naprawia ten problem na panoramie, jednak za wyjątkiem GX 11 moda v 17.1 [ i pewnie innych wersji też ale nie sprawdzałem] Sądzę że jest to spowodowane tym że mod DX 11 ma własną regulację FOV, czyli field of view czy jakoś tak.

Tak więc mam 2 oddzielne Gothiki jeden z paczką vurta i już troche przeze mnie zmodowany, drugi z L'hiver minimalnie zmodowany z racji że nie za bardzo się znam na modowaniu innych modów : )
Myśle jeszcze zrobić sobie trzeci folder z gothikiem NK do którego dokoptuje moda "Returning" i tu pytanie przy instalce pyta mnie jaki rodzaj wybrać rebalance 1.1 2.1 i jeszcze jakieś dwa inne.
Który jest najłatwiejszy ...? bo nie lubię ginąć zbyt często zabijany przez podrzędne gobliny, trudność z podstawowego NK jest dla mnie w sam raz, bo w końcu bohater po to staje się bohaterem żeby później [4 akt i dalej] samemu rozdawać karty, a nie męczyć się przez cała grę.

A tu trochę moich wypocin głównie z G 2. Żaden ze mnie modder czy grafik ale zaczęło mnie to wkręcać z racji chwilowego nadmiaru czasu, nawet takie proste rzeczy, które zapewne są dla wielu banalne.

[link widoczny dla zalogowanych]
Bezimienny z G2 pomyślałem sobie że po takich przejściach ma zbyt gładką twarz i dorysowałem mu parę sznytów w gimpie: )

A tu kilka pancerzy które zaimplementowałem pobierając tekstury z G1, inne zaś znajdując w czeluściach internetu. Dzięki temu mam w G2 więcej pancerzy, dodając je niektórym NPCom jest większa różnorodność ich wyglądu w trakcie gry. Głównie nakładałem nowe tekstury na modele pancerzy już istniejących, jednak są one jako dodatkowe zwiększając w ten sposób ilość dostępnych w grze. Zawsze to jakieś urozmaicenie jak się grę przechodziło już kilka razy.

Niestety nie umiem ich zaimplementować w L'hiver, bo tam wszystko jest upchnięte w jednym pliku i nie można sie tak swobodnie bawić jak w przypadku Gothica 2NK z narzędziem wypakowującym MDK [gothic mod kit] Jedyne co umiem robić w L'hiver to podmieniać proste tekstury typu twarz np ta z bliznami, czy jakąś teksturę pancerza przez Golmana czy jak to się tam nazywa. Ale zrobić osobne dodatkowe zbroje, miecze, zmiany statystyk i skryptów przy L'hiver upchniętym w jednym pliku w jakiś dziwnych formatach, to nie daje rady.
Jakby ktoś wiedział jak dodawać nowe pancerze w L'hiver i ogólnie czym wypakować ten mod żeby było podobnie jak na zasadzie edycji standardowego Gothica 2NK przez MDK to proszę o radę.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Pancerz który daje lepszym bandytom, Pancerz Lee

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Pancerz Sentenzy, Pancerz Thorusa

[link widoczny dla zalogowanych][/URL]
Nowy Pancerz kruka, bo stary był brzydki, Pancerz królewskiej gwardii z G1


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Śro 10:31, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:39, 03 Sie 2016    Temat postu:

Ja osobiście grałem na 2.1, a właściwie poziom trudności wybierasz, o ile mi wiadomo, w rozmowie z Xardasem. Rada jest prosta. Sprawdzanie możliwości walki poprzez atakowanie goblina czy wilka lagą, a następnie wczytywanie gry sprzed wyboru. I jak ci podpasuje któryś to już go wybierasz. Chyba proste.
Na najłatwiejszym chyba jest najwięcej expa i w ogóle strasznie łatwo.
Poza tym w siódmym rozdziale kosisz wszystko niezależnie od poziomu trudności. Po prostu przechodzisz przez oddziały orków i idziesz dalej.

A co do tych twoich usprawnień. Całkiem, całkiem. Tylko ten kolor pierwszej zbroi nie pasuje, mam na myśli czerwone spodnie. Jakoś niezbyt się to komponuje z resztą.
btw: To chyba bardziej pasuje do twórczości własnej użytkownika Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:01, 03 Sie 2016    Temat postu:

Ten czerwony armor, to miał być pancerz cienia w wersji "heavy", a one były czerwone : )
W Gothicu 1 istniały 2 rodzaje, ten "barwniejszy" nosił Diego i jeśli pamięć mnie nie zawodzi był też taki zwykły podrzędny pancerz cienia
Do G 2 przerzucili ten Diego tylko, a ja kiedyś właśnie zawsze chciałem ujrzeć wersje ciężką owej zbroi. Tak więc zaimplementowałem teksturę na kopie animacji średniego pancerza najemnika, zmieniając oczywiście kod - żeby mi najemnicy w takich też nie latali Smile

Dziś chwile pograłem w L'hiver mod ale nadal ubolewam że są kiepskie możliwości modowania go, przynajmniej dla takiego "nieogara" w te tematy jak ja : )
Ponad to mod jest piekielnie trudny ! Męczę się z goblinami mimo iz kodem dodałem sobie lepszą zbroję, miecz i siłę podniosłem na 50, może już się starzeje i nie ten refleks ale jak przeszedłem dark souls 2, to tu normalnie nie idzie grać...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Śro 12:01, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:23, 03 Sie 2016    Temat postu:

Pancerze: To właśnie ciężka zbroja została przeniesiona, a lekka zaginęła Mad.
Co do moda. Chyba nie szarżujesz bezmyślnie na zwierzaki? Kombinuj. Wciągaj zwierzaki do wody i samemu wychodź tak, żeby one dalej pływały. Blokuj o ściany i pozostawaj w ruchu. Po każdym pojedyńczym ataku krok wstecz.
Wyczekuj na moment, gdy zwierzak zaczyna szarżować i wtedy uderzaj, możesz wykorzystać szybsze atakowanie w postaci: góra-bok, dwa ciosy w cenie jednego, tylko trzeba wyczuć odpowiedni moment.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:50, 03 Sie 2016    Temat postu:

Cofam to co powiedziałem hahaha w porównaniu do Returning to L'hiver jest łatwy

W returning rebalance 2,1 to nawet pojedyńczy goblin jest wyzwaniem, ja nawet jak go zabije to się wykrwawiam bo on mnie wcześniej ranił.
Tak w ramach testu chciałem zabić te dwa szkielety strażnicze w wierzy xardasa wpisujac sobie 999 siły ale i tak mnie zabiły, dopiero po wpisaniu 99999 siły dałem im rade : )

Oczywiście ja znam zasade Gothica bo 1 i 2 przechodziłem od zera ale czlowiek jak w cos dlugo gra to siła rzeczy wpierw sobie testuje co i jak

Mod wygląda ciekawie i zapewne ma spory potencjał i chyba na ten Returning się zdecyduje jeśli nie będzie wywalało mi z gry.

Spróbuje tego returninga na trybie Slash'n sos tam, bo rebalance mi nie podchodzi coś, grając od początku na średnim poziomie nie mam szans z tymi bandytami koło pierwszej jaskini jak się idzie do korynis.
Ciekawostka można ostrzedz tego co stoi przed jaskinią [jak sie z nim dogadamy i wyda Dextera] że idzie po niego Cavalorn... I on wtedy ucieka. Tego chyba nie ma W G2 NK ... ?

Poza tym gra strasznie mi kraschuje i zaraz wgram świeżą kopie Gothica bo te moje wszystkie są modowane przez [Gothic Mod Kit] iu sprawdzę jak wtedy bedzie, poza tym juz w trakcie instalacji wywalają błędy, a gra się wiesza tak że musze resetować komputer wyłączając go bo Alt+CTRL+DEL nie pomaga : )

PYTANIE
Można ten Returning modować bo z tego co widze to pliki znowu mają jakis dziwny format, na próżno szukac tam contentu w formacie .vdf

PYTANIE 2
Jak instaluje Returninga to na gołego Gothica z podstawowymi modami typu: gothic2_fix-2.6.0.0-rev2, gothic2_playerkit-2.6f, g2notr-systempack-1.5 i nic więcej ... ?

PYTANIE 3 Na którym paczu grałeś 1.2 czy 3.1... ? ponoć ten pierwszy bardziej gracze chwalą i jest łatwiejszy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Śro 16:39, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:55, 03 Sie 2016    Temat postu:

dobiję cię... Grałem w wersję 2.0... To jest prawdziwy Returning, poprzednie wersje mają sporo bugów, w którejś właśnie problemem była walka, a nieumarli za bardzo przekokszeni zostali.
W 2.0 są początkowo problemy tylko z krwiopijcami i ich trucizną.
Jak masz problemy z grą to graj na najłatwiejszym poziomie trudności. Chyba regeneracja życia wtedy jest, tym samym znika problem z życiem i na start ma się więcej PŻ.
btw: Nie polecam trybu slash. Nie sdostajesz PN, a jedyny rozwój następuje właśnie poprzez walkę Mad.
I tak. W normalnym Gothic'u bandyta ucieka, gdy poinformuje się go o zemście Cavalorna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:26, 03 Sie 2016    Temat postu:

"W normalnym Gothic'u bandyta ucieka, gdy poinformuje się go o zemście Cavalorna."
- Ta sprawdzałem to i jakoś mi z głowy wyleciało
- testowałem [komendami z MarvinMode] obydwa mody dziś L'hivera i Returning i powiem szczerze że obydwa mają swoje zalety. L'hiver oryginalne tekstury, fajnie odnowione wyglądy niektrórych pancerzy, lokacje, za to z tego co wyczytałem Returning jest profesjonalnie zrobiony pod względem fabularnym czego nie można powiedzieć o L'hiver poszerzającym tylko świat gry poprzez nowe przedmioty, lokacje itp.

Chyba jednak zostanę przy l'hiver, ponieważ tam jest bardziej wyważony poziom trudności.
Dla przykładu w L'hiver na 3 poziomie, bez kodów zabiłem tych dwóch początkowych bandziorów z jaskini.

Zaś w |Returning wersje 1.3.1 [taką testowałem] po paru nieudanych, wręcz fatalnie nieudanych próbach, wpisując sobie 75 siły, mając 210 HP, Średni pancerz najemnika, grając na BARDZO ŁATWYM poziomie [ten o jeden wyżej od banału, który jak chciałem wybrać to mnie komentarze ekipy spolszczającej wyśmiałySmile] i nie miałem z nimi szans. Dość solidnym mieczem odbierałem im minimalne ilosci HP, robiłem uniki blokowałem ale w końcu po minutowej ciężkiej walce zjechałem jednemu gdzieś z 1/5 życia trafiając go ze 20 razy mieczem który [uwaga] ma 80 DMG i został wpisany kodami : ) No nieźle miecz mający 80 dmg odbiera po milimetr życia podrzędnemu oprychowi, bo z tego co wiem to wytrzymałość na tym poziomie chyba nie ma aż takiego wpływu na siłe uderzenia, a nawet jakby miała to za pierwszym razem trafiając oprycha też odebrałem mu minimalną ilośc życia. Gdzie tu frajda z zabawy ... ?
Oni mocno nie bili, poza tym miałem zbroje no ale wystarczyło z 10 strzałów, których nie zdążyłem zablokować i leżałem.
Nie jestem jakimś fajtłapą, gram w RPGi gdzieś początków lat 90 jeszcze na Atari XL, Amidze, PC 386 potem 486 DX 2 66 Mhz itd...
Dla mnie poziom w Returningu jest przesadzony i przeznaczony tylko dla hardkorowych fanów gothica czyli ścisłego i wąskiego grona znających mechanikę tego moda na pamięć, bo ja aż tak bardzo nie lubię sie katować, traktuję grę raczej jako rozrywke/przygodę i ciekawą historię, postacie itp...
Dark Souls przy tym modzie to sielanka, zresztą już nie pierwszy raz widzę że niezależni modderzy mają duże skłonności do horrendalnego windowania poziomu trudności i ten mod to tylko potwierdza a nawet się w tym wybija do grona ścisłej czołówki : )

Co do L'Hiver to cofam to co mówiłem, balans na pierwszy rzut oka jest tam ok, jest trudniejszy od standardowego G2NK ale za to można pokonać bez kodów na początku [3/4 poziomie] podrzędnego bandytę jak się uważnie gra i robi się to w kilku celnych ciosach czyli realnie, a nie że w Returning muszę 50 go trafić żeby padł, w dodatku wspomagajac się itemami z Marvin Mode : )

L'hiver - poziom dla weteranów gothica w sam raz na przyjemną grę
Returning - dla mnie bynajmniej zbyt trudny, a szkoda bo fabuła zapowiadała się ciekawie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Śro 18:48, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:35, 03 Sie 2016    Temat postu:

Złą wersję Returninga waszmość wybrałeś. Jak już wspominałem któraś opcja ma zbugowany poziom trudności.
Ja grając w Returninga 2.0 rozwalałem tych bandytów mniej więcej na dziesięć ciosów. A nawet z kilkoma wilkami jakoś szło. Ale tutaj przeszkodą może być brak spolszczenia... Ja sam gram na mixie angielsko-rosyjskim i jakoś to idzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin