Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki byś zbudował obóz/miasto w świecie Gothica
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matek43
Przybysz


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:11, 06 Gru 2008    Temat postu:

Zrobił bym obóz:taki podobny jak zamek w starym obozie. Rangi by były takie:
5 Mag ziemi, 2Kucharz, 5Myśliwy, 5Zbieracz roślin, 1Alchemik i 15Mieszkaniec.
Armia:25Rycerz, 5Strażnik,
Był by blisko morza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:00, 22 Gru 2008    Temat postu:

Nazwa:Obóz Pustynnych Wojowników
Lokacja:Pustynia w innym świecie(portal jest ukryty w opuszczonej jaskini)
Zarobki:Polowanie na stwory pustyni, walka za pienądze(najemincy)
Rozmiar:Między średnim a dużym
Opis:Portal jest otoczony drewnianym murem a przed nim stoi 3 pustynnych wojowników. Dalej na środku jest arena. Od lewej stoji 5 domów z wejściem na dach i przykrytym płótnem(jakby dach na 2 piętro). Za domami jest uliczka i karczma, kuźnia oraz 3 domy takie same. Z lewej jest duża studnia otoczona w półkolu domami za którymiu tworzą się 3 uliczki z domami. W wielkiej skale(gdzieś z 70 metrów) jest wgłębienie gdzie stoji 2 piętrowy dom(jak sędziego) którego pilnują 2 pustynni wojownicy. Gdy się stoji przed studnią idąc w lewo uliczkami na samym końcu są koszary. Cały obóz jest otoczony kamienmnym murem z bramą drewnianą.
Rangi:
1.Okoliczny(obywatel)
2.Posłaniec
3.Pustelnik(strażnik)
4.Pustynny Wojownik
Co zrobić, żeby dołączyć:
1.Dowódca koszarów zleca ci zabicie grupy gigantycznych skorpionów napadajacych posłańców.
2.Jak je pokonasz dowódca zleca ci znalezienie złodzieja który okrada domy.
3.Po złapaniu złodzieja idziesz do szefa który każe ci wygrać turniej.
4.Po turnieju witamy u Pustynnych Wojowników
Zbroje:
1.Szata okolicznego
WyglądVery Happyługa rozpięta szata(bez guzików czy czegokolwiek)w kolorze kasztanowym i turban na głowę.
2.Ubiór Posłańca
Wygląd:Jak lekka zbroja bandyty tylko, że z cieńkiego szarego materiału.
3.Zbroja Pustelnika
Wygląd:Zbroja z pancerzy pełzaczy ale z niebieskiego cieńkiego materiału i tylko ma zbroję metalową na piersi, ramionach i nogach(nie licząc kolan)
4.Ubiór Pustynnego Wojownika
Wygląd:Czarna szata(spodnie i bluzka z długim rękawem razem zszyta)z turbanem zasłaniającym całą głowę oprócz oczu obwiazanym przez ciało(od ramienia do pasa) i małą sakiewką(jak w zbrojach bandytów)
Czego da się nauczyć:
-Walka 1H
-Złodziejstwo
-Myślistwo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hadriel
Wojownik


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:57, 22 Gru 2008    Temat postu:

Cóż gdybym miał napisać swoją prezentację obozu to mogłaby się ona albo nie spodobać albo po prostu powiedzieliście że zgapiam imiona. Bo imiona wezmę z mojego opowiadania. Chyba że napiszę a potem rzucę pomysł na pastwę losu XD.

Nazwa: Obóz Więzienny (nazwa trochę dziwna ale zara napiszę dlaczego).

Rangi:
- Farmer
- Czatownik
- Mag Wojny + magia ziemi
- Orator + magia słów
Lokacja: Niedaleko starej kopalni. Obóz byłby wydrążony w wielkiej skale.

Co zrobić by dołączyć:

Questy:
- Łuk dla Lexa (musimy skombinować nowy łuk dla Lexa)
- Kolekcja (musimy zdobyć trofea wilków, zębaczy, kąsaczy, jaszczurów, krwiopijców, wargów, cieniostworów. Nie ma ograniczenia czasowego na ten quest)
- Reputacja (musimy wykonać zadania "Łuk dla Lexa" i zadanie "Strzały dla Seryla")
- Rekruci (musimy zdobyć dal obozu 5 nowych rekrutów wybór: Dusty, Melvin, Pock, Grim, Herek, Wrzód (XD))
- Strzały dla Seryla (musimy przynieść Serylowi strzały)

Zbroje:

Czatownicy:
1. Lekka zbroja czatownika.
Zbroja z utwardzanej skóry o kolorze brązowym, czerwonym, zielonym, żółtym, i pomarańczowym. Bardzo lekka. Bez żadnych zbrojeń.
2. Ciężka zbroja czatownika.
Dodatkowo gdzieniegdzie doszyte metalowe płytki. Dodany też kaptur.

Magowie Wojny:
1. Szata wojenna.
Biała szata z wulkanicznymi lub brązowymi muśnięciami. Dodatkowo ma też pancerne płytki na ramionach i przed nadgarstkach.
2. Ciężka pancerna szata wojenna.
Wszystko co w szacie wojennej dodatkowo napierśnik z płytek pełzaczy.

Oratorowie:
1. Szata oratora.
Szata podobna do szat Guru. Jest barwy fioletowej ze złoceniami.
2. Szata arcyoratora.
Różni się od szaty oratora tym że jest dłuższa i ma naramienniki z utwardzanej skóry.

Zbroje spec:
1. Tajemnicza zbroja.
Pancerz który dostaniemy w II rozdziale jeśli wykonaliśmy zadanie Łowy. Pancerz jest całkiem inny niż wszystkie pancerze czatowników. Mianowicie jest bardziej opancerzony. Ma płytki z przodu i z tyłu torsu, hełm i na dodatek jeszcze futro na około szyi i pasa. Ta zbroja zastępuje ciężką zbroję czatownika.

Magia ziemi:
1. Stalagmity (przebijają wroga na wylot)
2. Głaz (wyczarowuje głaz którym ciska)
3. Kamienna skóra (chyba wiadomo o co chodzi)
4. Dłoń Azariela (wydłużasz swoją dłoń która jest z kamienia, można złapać nią przeciwnika)
5. Szczelina (tworzy szczelinę z lawą)

Magia słów:
1. Słowo magii Zgiń! (wysyła czerwoną błyskawicę która leci we wroga)
2. Słowo magii Powstań! (pozwala na wskrzeszenie przyjaciela)
3. Słowo magii Przybądź! (summonuje losowego potwora, harpie, zombie, warga bądź szkieleta maga)
4. Słowo magii Metamorfoza! (zamienia oratora w "anioła")


To chyba all.

Oceńcie mnie. Zdaje się na was.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hadriel dnia Śro 22:26, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skul
Adept walki


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się biorą dzieci ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:33, 23 Gru 2008    Temat postu:

W okół rozciągały by się góry Przełęcz między górami była by przecięta szerokim kamiennym murem, nad miastem unosił by się smog z 3 kopalni wydobywczych. Miasto pełne było by straży z powodu możliwości ataku na złoża rudy. Miasto składało by się z 3 kręgów murów. Krąg wewnętrzny zajmowali by magowie, wyżsi oficerowie wojskowi, środkowy krąg byłby kręgiem kupców, znajdowały by się tam koszary i bogatsze domy, zewnętrzny krąg natomiast byłby kręgiem pospólstwa, drobnych rzemieślników oraz górników , a nie tak jak w koloni górniczej niewolników kopaczy. Wyróżniano by straż ochotniczą oraz armie profesjonalną stałą. Miasto było by duże i zatłoczone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hadriel
Wojownik


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:57, 23 Gru 2008    Temat postu:

Zastanawiam się tylko czy taki obóz miałby racje bytu w G2. Zważywszy na orków i smoki to byłaby masakra Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skul
Adept walki


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się biorą dzieci ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:11, 23 Gru 2008    Temat postu:

Jeśli chodzi o to zakładam że obóz był by ogromny każda część samodzielna, mocne wojsko gotowe do obrony Wink. To wszystko zależy tylko od rozplanowania i stanu gotowości Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:54, 23 Gru 2008    Temat postu:

Moji pustynni wojownicy by ich pokonali Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skul
Adept walki


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się biorą dzieci ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:20, 23 Gru 2008    Temat postu:

E ... tam Smile. Nie dał byś rady nawet podejść do moich żelaznych wrót, a nawet jeśli to byś się nie przebił.
Ponieważ jak powiedział Haarad w G2.
Cytat:
... Nieważne czy cały miecz będzie z rudy , czy tylko pokryjesz go po wierzchu zapewni to nie zniszczalność.

Jakoś tak to szło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
legion96
Uczeń miecza


Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łodygowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:05, 24 Gru 2008    Temat postu:

Mój pomysł

Nazwa: Jeźdźcy Cieni
Rozmiar: Średni
Położenie: Dolina z 3 stron otoczona górami, tylko dobrze strzeżone przejście na pustynie.
Zrobił bym miasto jeżdżących na koniach niepodporządkowujący się żadnej innej frakcji wojowników. Miałbym wielką arenę do urządzania walk, ale nie na śmierć i życie bo nie miałbym żołnierzy na wojnie ;p. Jedna niewielka wartownia znajdowała by się w środku miasta. Dobre koszary gie uczyliby się jazdy konnej bez trzymania się rękami konia i walki dwoma mieczami. Jedna porządna kuźnia gdzie wyrabiali by bronie z magicznej rudy. Kopalnie jej byłyby na pograniczu miasta dobrze strzeżone przez najlepszych wojowników. Wiele stajni rozsypanych po całym obozie mogą w każdej chwili wydać mnóstwo koni. Nie byłoby żadnych kapliczek, jest tylko klasztor gdzie magowie uczą się zaklęć różnych bogów. Nasze motto " A czcij se co chcesz";p. Byłoby jezioro a od niego doprowadzane kanaliki takie jak robili Egipcjanie. Nie uprawialibyśmy bagiennego ziela, ale rośliny lecznicze, kwiaty many i coś w tym stylu. Cały obóz otaczałaby palisada a warownie mur. W każdej chwili magowie i władca mogą zrobić barierę która by chroniła przed atakami, ale potem mało prawdopodobne że ją usuną ;p
Rangi:
Droga Wojownika
Robotnik- Pracuje nad roślinami i w kopalni jest to na nowo dołączony człowiek
Ubranie jak struj obywatela w G3 tylko ciemny i z metalowymi końcówkami na piszczelach i barach.
Adept - Pobiera nauki u mistrzów i uczy się walki mieczem oraz jazdy na koniu. Gdy brakuje robotników pomagają przy zwykłych pracach.
Zbroja jak Asasyna w G3 tylko bez tego pasa czerwonego i z metalowymi wzmocnieniami na korpusie.
Jeździec- wyższy stopień od adepta umie jeździć na koniu i posługiwać się dwoma mieczami.
Zbroja- Czarna szata wzmocniona skórami czarnego trolla i cieniostworów.
Jeździec Cienia- Elitarny jeździec, który walczy mieczami wytopionymi z najczystszej rudy, ma konia wzmocnionego lekkimi skórami (żeby mógł się szybciej poruszać) i zdobiony, zadający olbrzymie obrażenia łuk.
Przywódca Jeźdźców(JA)- Przywódca jeźdźców w obozie. Jest najlepiej wyszkolony ze wszystkich i ma niewielkie zdolności magiczne.
Zbroja- jak orkowa G3 tylko że czarna i na korpusie zamiast tego herbu jeździec na koniu.

Ścieszka Magii
Uczeń- Tak jak robotnik tylko, że w klasztorze
Szata- zwykła prosta szata tylko, że z sznurem w pasie.
Nowicjusz- Tak jak adept tylko uczy się tajników magii Adanosa.
Szata- taka jak ucznia tylko że niebieska i ze zdobieniami przy szyi.
Pomniejszy Mag- Wyższy stopień niż nowicjusz. Studiuje magię Innosa i Beliara.
Szata- taka jak poprzednik tylko są na niej czarne i złote zdobienia symbolizujące walkę Innosa z Beliarem.
Mag- Zwykły mag,który w wypadku wojny idzie na nią z żołnierzami.
Szata- Taka jak Szata Adanosa (G3) tylko z kolorami niebieskimi, złotymi i czarnymi (bogowie)
Arcymag- Mag który w razie ogromnego niebezpieczeństwa tworzy z przywódcom magów barierę ochronną.
Szata- Bogato zdobiona w kolorach bogów z ochronnymi złotymi ozdobami ognia na barkach i ozdobnymi figurami wody na piszczelach i korpusie.
Przywódca Magów- Największy z magów w obozie. dzięki niemu może powstać bariera.
Zbroja- jako jedyny mag w obozie nie ma szaty tylko zbroje. Pięknie zdobioną z wszystkimi żywiołami na korpusie.

Co zrobić żeby być przyjętym
1. Załatwić nowego konia dla Friga.
2. Zabić szakale grasujące w ruinach niedaleko obozu.
3. Eskortować karawanę z towarami do obozu Pustynnych Wojowników Wink
4. Pokonać 3 wojowników na arenie.

Jak to zrobisz to jesteś przyjęty.
Jak czegoś zapomniałem to mówcie.
Spróbuje zrobić zbroje które opisałem.

11 punkt regulaminu.Eh.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez legion96 dnia Śro 12:15, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:17, 24 Gru 2008    Temat postu:

Kolory są tylko dla Modów zarezerwowane i thx, że dodałeś moich ulubionych wojowników Very Happy Very Happy Very Happy

Nazwa:Obóz Nocnych Zabójców
Lokacja:Las
Zarobki:Kradzież itp.
Rozmiar:Mały
Wygląd:Cały obóz otoczony kamiennym murem na którym stoją strażnicy pilnując reszte przed nieproszonymi gośćmi. Na środku obozu jest kapliczka tylko im znanego boga a wokół niej domy ustawione w dwóch rzędach gdzie jest mała karczma, kuźnia, fleczer i 2 sklepy. Szefa niema.
Rangi:
Myśliwy(kilku i o takich samych prawach jak złodziej)
1.Złodziej
2.Strażnik Obozu lub Morderca
3.Assasyn
Co zrobić żeby dołączyć:
1.Trzeba się przypodobać karczmarzowi, fleczerowy, kowalowi oraz paru Assanynom.
2.Nawrócić się na ich boga.
3.Udowodnić, że ma się umiejętności złodzieja i assasyna.
4.To tyle.
Zbroje:
1.Ubiór myśliwego
Wygląd:Zbroja Diega w czarnym kolorze.
2.Szata Złodzieja
Wygląd:Średnia zbroja bandyty ale bez torebki, z rękawami i czarna.
3.Zbroja Strażnika Obozu
Wygląd:Ciężka zbroja strażnika z G1
4.Szata Mordercy
Wygląd:Szata nowicjusza z G2 ale zamiast sukienki spodnie i cały strój czarny.
5.Szata Assasyna
Wygląd:Czarna szata Altaira z Assasins Creed.
Czego da się nauczyć:
-Walka 1H
-Łuk
-Złodziejstwo
-1 Krąg magi(tylko Assasyni)
Własne czary Assasynów:
-Jedność z Otoczeniem(Assasyn jest niezauważalny puki nie zacznie walczyć lub nie podejdzie blisko do kogoś[chyba, że się niespojrzy])
-Wielki Skok(Assasyn skacze na wysokość i długość 20 metrów)
-Otumanienie(Dana osoba przez chwile ma wyłączony mózg i można bezpiecznie przejść obok niej)
-Złudzenie(Wyczarowanie w dowolnym miejscu chologramu[wygląda jak człowiek] ktory przybiera wygląd jaki chcemy)
-Ostatnia Szansa(Kiedy wykryją Assasyna ten czar usypia wszystkie osoby w promieniu 40 metrów[Assasyni uodpornieni])

Oni by chyba cię Skul z twoją armią załatwili.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gothard dnia Śro 13:24, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
legion96
Uczeń miecza


Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łodygowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:36, 24 Gru 2008    Temat postu:

Moi by rozwalili wszystkich porucz Nomadin, Hadriel, Skula i paru innych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hadriel
Wojownik


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:27, 24 Gru 2008    Temat postu:

Do moich dodałem też magie ziemi i magię słów o których zapomniałem. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:29, 25 Gru 2008    Temat postu:

Moje obozy są niezniszczalne(zachęcamdo czytania moich wszystykich obozów)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas Mistery Mag
Obywatel


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:14, 26 Gru 2008    Temat postu:

Miasto Krog było by umieszczone: Niewielkie wzgórze, średnia wsypa, blisko kopalń rudy i morza. Zarobki to Rybołustwo, Kopalnie, wyroby sztuczne, statki. Było by to Bardzo duży teren maista. Cały obóz byłby z muru (Domy, mury, twierdza itp.), każdy dom, wszystko. Na środku miasta znajdowałby się rynek, wielki plac, na którym byłby Handel oraz różne rozporządzenia Polityczne, także karali by tam złodzieji. W mieście było by dużo sklepów 5 karczm, 7 burdelów, 5 kuźni (3 królewskie, 2 na potrzeby obywateli) i inne rzeczy. Kopalnie byłyby bronione, tak samo jak drogi i Farmy, Port byłby bez obrony zwykły budynek (Jedna ranga, szkuter). Przy kopalniach byłby niewielkie obozy, a farmy byłby bronione, jak farmy Onara, w G2. Szef jest, a szefem zwie się Lord De Jakub.

Rangi (można wybrać jedną drogę):
RANGI MIASTA:
Obywatel
Czeladnik
Rzemieślnik
Strażnik
Starszy Strażnik (Sierżant)
Mag Korgański (Jest to mag, który posiada trochę czarów Innosa, Adanosa oraz Beliara, mieszaniec)
Magnat
Szef

RANGI KOPALŃ:
Kopacz
Inżynier
Kucharz Nadzorca Razz
Strażnik
Woziciel Rudy
Szef Koaplni

RANGI FARM:
Farmer
Nadzorca
Kupiec
Woziciel
Strażnik
Strażnik Ekskorty (Bardziej znany Strażnik Dróg)
Mag Plonu (Max. 2 ożywiali by plony i posiadali by Kulę ognia)
Szef Farmy

Obóz, a raczej miasto było by podobne do miasta z Diccurica, a nie daleko miasta znajdowały by się trzy farmy. Do farm prowadziłby drogi jakie robili Rzymianie i przechodzili by po nich strażnicy. Każdy w mieście nawet najbiedniejszy dostawałby co tydzień tyle żywności, żeby nakarmić całą rodzinę oraz każdy by miał prace lub byłby czeladnikiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xardas Mistery Mag dnia Pią 19:09, 26 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:06, 26 Gru 2008    Temat postu:

Prawa autorskie koleś. Edit to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin