|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:45, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No nawet nawet tylko mam kilka zastrzeżeń.
-Wszyscy członkowie obozu mieszkają w jednej jaskini??Jest to możliwe no ,ale jak łącznie jest 5 jaskiń to trochę mi to nie pasi.
-Czym się obóz żywi?Wychodzi na to ,że tym co upolują ,ale resztę muszą kupic ,bo nie widzę żadnych karczm czy gospod ,ogólnie miejsc gdzie można coś zjeśc czy gdzie produkowana jest żywnośc.To w końcu cały obóz.
-By zostac członkiem obozu trzeba wybic lub w inny sposób zgromadzic 2 tuziny broni Orków.To 24 orkowe topory!Sporo ;D.
-Elitarny Pancerz Łowcy Orków wymaga skóry z Czarnego Trola?Będzie miał ktoś taki pancerz?Pewnie tak ,ale nie będzie go nosic za wielu;D.
Moje zastrzeżenia wzięły się z tego ,że patrzę na to w realnej strony.A to ,że czepiam się szczegółów jest dowodem na to ,że Twój obóz jest niezły.
Coffeck22 napisał: | Ciężki pancerz łowcy.
Opis: Taki sam ja zwykły tylko bardziej lekki. |
Chciałeś powiedziec bardziej ciężki xD.A najlepiej wypadałoby powiedziec po prostu cięższy;D.
P.S.Ostatni obóz Quwest'a nawet niezły.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thesior dnia Sob 19:19, 06 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Coffeck
Nowicjusz miecza
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Klasztoru adanosa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:09, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Na twoich zastrzeniach zrobie nowy obóz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coffeck
Nowicjusz miecza
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Klasztoru adanosa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 06:38, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa obozu: Obóz złodziei i Myśliwych
Miejsce: W lesie nie daleko Khorinis.
Zarobki: Okradanie Handlarzy z Khorinis i polowanie na dzikie zwierzęta.
Opis: Niewielka kotlina w lesie obok Khorinis. Wszystko jest otoczone Górami z metalowym dachem ( ochrona przed wrogami). Do Kotliny jest tylko jedno wejście chronione przez 6 strażników. Obóz jest mały Ma kilka jaskiń Na końcu są skrzynie wypełnione ekwipunkiem. W jaskiniach są łóżka członków obozu.
Rangi:
Droga złodzieja:
Adept.
Średni złodziej.
złodziej.
Zaawansowany złodziej.
Przywódca złodziei.
Droga myśliwego:
Uczeń łowcy.
Łowca słabszych potworów.
strażnik.
Myśliwy.
Jak się dostać do obozu:
Złodziej:
pogadaj z przywódcą i wykonaj 4 z 8 zadań:
Ukradnij kupcom 1000 szt. złota.
Zabierz obywatelom komplet starych kielichów i talerzy.
Ukradnij strażnikom 6 kluczy do wieży z broniami.
Znajdź dobrego złodzieja i przynieś go do obozu.
Okradnij Stary obóz Myśliwski.
Okradnij ze wszystkiego wędrownego kupca.
W nocy potajemnie zabierz cały dobytek wybranej farmy.
Zapłać daninę 250 szt. Złota.
Droga Myśliwego:
Porozmawiaj z myśliwym i wykonaj kilka 5 zadań dla strażników.
Zabij cieniostwora który grasuje gdzieś w okolicy obozu.
Przynieś 12 skór wilków.
Przynieś 6 skór czarnych wilków.
Przynieś 3 skóry wargów.
Zbroje:
Droga Złodzieja:
Początkowy strój
Opis: zwykłe szaroniebieskie ubranie.
Strój złodzieja.
Opis: Ubranie jak szata sędziego, ale bez kapelusza i w czarnym kolorze.
Elitarne ubranie złodzieja.
Opis: Takie same jak poprzednie tylko zapewnia większą ochronę.
Myśliwy:
Ubranie adepta.
Opis: Takie jak nowicjusz tylko że zielone.
Pancerz strażnika.
Opis: Pancerz taki sam jak ciężki straży tyle że Okryty skórą warga.
Pancerz doświadczonego łowcy.
Opis: Zielona zbroja umocniona skórą cieniostwora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 06:52, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Obóz całkiem do rzeczy ;D.Rozumiem ,że strażnicy z Khorinis nie wiedzą ,że to obóz złodziei.Mogliby nie wiedziec o jego istnieniu ,ale metalowy dach słabo kamufluje ;D.
Podoba mi sie ten pomysł na obóz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coffeck
Nowicjusz miecza
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Klasztoru adanosa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 08:24, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Może słabo kamufluje ale gdyby ktoś chciał zaatakowac obóz to jedyna ochrona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:06, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No trochę racji masz ,ale lepiej ,żeby o tym obozie nikt nie wiedział niż żeby wiedział ,bo Khorinis mogłoby zarządzic pozbycie się go.Hmm chociaż mogliby oni udawac obóz po prostu zwykłych myśliwych.Dla tego zbroi złodziejskich używaliby tylko do napadów ;D.Tak to sobie najrealniej wyobrażam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:15, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Thx Thesior
Nazwa:Farma Przemytników(nie mylić z MT)
Lokacja:Farma(podszywają się pod farmerów)
Zarobki:Sprzedasz alkocholu, uprawianie roli,przemyt rożnolakiego złomu.
Rozmiar:Mały
Wygląd:Droga prowadząca do głwynej drogi do Khorinis.Obok niej jest małe pole uprawne gdzie pracuje 3 ludzi. Za polem jest magazyn. Na lewo od pola są dwie złączone chaty. Przed jedną z nich jest pień drewna który piłuje jeden człowiek.Obok niego 5 owiec które pilnuje 2 ludzi. Domy wyglądają normalnie. W chacie blizej magazynu w szafie jest podziemne przejście prowadzące w dół(trzeba klucz). Tam z prawej widać Billioteczkę z fotelem i kuchnią, z lewej Produkuje się piwo itp. i z przodu drzwi gdzie jest piwo, i nielegalny złom.
Rangi:
1.Rolnik
2.Przemytnik
3.Mieszacz
4.Nadzorca Produkcji Alkocholu
5.Nadzorca Farmy
Co trzeba zrobić, żeby dołączyć:
1.Musisz wiedzieć o nim.
2.Idziesz do Farmera Chicka(Stoi przed chatą)zleca ci znalezienie Matiasa który miał coś dostarczyć do karczmy. Gdy wracasz widzisz go wracającego z "Czerwonej Latarni". Gdy mu mówisz, że Chick cie przysłał prosi cię o zarobienie 200 sztuk złota ponieważ wszystko przepuścił na "przyjemność".Jak się zgodzisz to musisz w jeden dzień zarobić wszystko a jak się niezgodzisz to powie, że sam jakoś je zarobi.
3.Potem Chick daje ci klucz do bimbrowni. Gdy zchodzisz mieszacz Maria zleci ci dostarczenie piwa do karczmy i daje ci hustę którą masz załoyć zanim wejdziesz do miasta. Z chustą dajesz piwo do karczmy w dzielnicy portowej i wracasz.
4.Gdy jesteś spowrotem widzisz strażników miejskich i obezładnionych rolników na polu oraz walczącego Chicka. Gdy pokonujesz strażników dowiadujesz się, że dowiedzieli się o bimbrowni. Masz znaleść faceta który to wypaplał. Idziesz do miasta i widzisz pijaka w wozie który mówił o bimbrowni. Wbijasz miecz i wracasz.
5.Witamy u przemytników.
Zbroje:
1.Strój Farmera
2.Zbroja Przemytnika(z MT)
3.Zbroja Mieszacza
Wygląd:Jak lekki pancerz bandyty tylko, że czarny.
4.Zbroja Nadzorcy
Wygląd:Jak ozdobna szata tylko, że kolbaltowo-biała.
Czego da się nauczyć:
-Alchemia
-Łuk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kael
Wojownik
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fearun Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:54, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm nie wyobrażam sobie wdzianka sędziego przerobionego na złodziejskie. Tzn. ubranie złodzieja powinno być jak najlżejsze i jak najbardziej przylegać do ciała ( ,ale bez przesady ).
P.S - Quwest popraw słowo na "alkoholu" gdyż napisałeś "alkocholu" no i jeszcze kilka błędów tam jest ,ale mam nadzieje ,że modkowie tym się zajmą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kael dnia Sob 19:56, 27 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Tak
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:32, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa:Obóz szkoleniowy skrytobójców.
Lokacja:Obóz niedaleko jak i w świątyni. (świątynia jest pusta i nikt jej nie odwiedza)
Zarobki:Mordowanie "zbędnych osób" i eliminowanie członków wrogiego obozu.
Rozmiar:Średni.
Wygląd:Wielka świątynia Innosa opuszczona wieki temu ponieważ orkowie ją zbezcześcili. Wchodząc do świątyni zagaduje cię strażnik. Na samym dole świątyni znajdują się kapłani starający się przywrócić świątynie do jej dawnego stanu.
Rangi:
1.Nowicjusz.
2.Uczeń.
3.Słaby skrytobójca.
4.Wyszkolony skrytobójca.
5.Kapłan Innosa.
Co trzeba zrobić, żeby dołączyć:
1.Porozmawiać z strażnikiem i wykonać dla niego 2 misje. Pierwsza to przyniesienie 10 mieczy (tych zwykłych), a druga misja to zabicie pewnego człowieka który ma układ z przeciwną gildią (jutro wymyśle jaka to będzie gildia ).
2. Kiedy dostaniesz się do świątyni dostaniesz przepustkę która da Ci możliwość rozmowy z ludźmi wokoło świątyni (przedtem każą Ci się stąd wynosić).
3. Porozmawiaj z pewnym człowiekiem w świątyni który nazywa się Diego (bez skojarzeń) powie ci że musisz zabić 5 osób i da ci listę.
4.Kiedy pozbędziesz się członków przeciwnej gildii Diego powie że zasłużyłeś sobie na pójście na niższy poziom i wpuści cię do komnaty skrytobójców.
5.W komnacie 3 skrytobójców zleci ci przeróżne zadania przeważnie zabijania przeciwnej gildii będą to Greg, Roy i Fred.
6. Witaj w gildii morderców !
Zbroje:
1.Biało-czarny strój ze znakiem gildii.
2.Strój podobny do stroju nowicjusza z gildii magów ognia z G2 tylko czarny ze znakiem.
3.Lekki pancerz z lśniącymi fragmentami cały biały.
4.Szata skrytobójcy (taka jak z Assasin'Creed).
5.Szata taka jak Szata Adanosa z G3 tylko czerwono-biała.
Czego da się nauczyć:
-skrytobójstwo (nowa umiejętność)
-walka jednym mieczem
-magia do 6 kręgu plus nowy 7 krąg z magią pradawną Innosa
Tak by wyglądał znak skrytobójców, wiem że to logo Sacred 2 ale przypadło mi do gustu :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pan Tak dnia Sob 22:41, 27 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:31, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Sory ale ja mam tak, że jak nawet chce napisać mysz to mi podkreśla błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Assassin's Creed
Adept walki
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Z Doliny Zapomnianych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:26, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra umnie wyglądalo by to tak :wielka twierdza a ja w niej,domki,jakieś noclegownie, kaplice, bary, jakieś czerwone latarnie(hahahha),koszary ,dom magow ,port,ogrodzone dwoma murami jesen drewniany drugi z kamienia,był by ukryty w lesie lub na bagnach,jeszcze bym go podzielił na górne i dolne i to by było tyle!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Assassin's Creed dnia Czw 18:48, 16 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coffeck
Nowicjusz miecza
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Klasztoru adanosa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:11, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa obozu: Ukryty obóz paladynów.
Lokacja: W jaskini gdzie jest czarny troll.
Zarobki: Handel trofeami zwierzęcymi.
Wielkość: Dosyć duża jaskinia.
Wygląd: Przed jaskinią stoi wielka ceglana brama przed którą stoi dwóch strażników i jeden rycerz. W środku jest mała kuźnia i chata średniej wielkości chata w której myśliwi oprawiają trofea. Są niewielkie koszary w których szkolą się wojska. W całym obozie są chaty członków i jedna drewniana dla kupców. Na środku obozu jest ognisko i mały tunel który prowadzi na dół jaskini. W tunelu jest karczma, a obok jest składowisko broni, tarcz itp.W obozie są trzy kaplice Innosa.
Rangi:
Adept.
Kowal.
Kupiec.
Karczmarz.
Myśliwy.
Strażnik.
Elitarny strażnik.
Dowódca straży.
Rycerz.
Paladyn.
Dowódca obozu.
Aby dostać się do obozu:
1. Przynieś początkowe 5 bryłek i 1000 szt złota.
2. Upoluj z myśliwymi 2 trolle.
3. Zdobądź ukradzione tarcze.
4. Zabij paladyna zdrajcę.
5. Przez 2 dni pilnuj bramy.
Zbroję:
1.Szata Adepta, Taka jak nowicjusza tylko niebieska.
2. Pancerz kowala. Zwykłe szare ubranie.
3. Szata kupca. Ubranie obywatele ( takie jak ma Canthar).
4. Zbroja myśliwego: Lekka i mocna zbroja ze skóry topielców.
5. Zbroja straży. ( Taka jak lekki pancerz straży w G2).
6. Elitarny pancerz straży. ( Pancerz paladyna tylko czerowny).
7. Pancerz paladyna.
8. Zbroja paladyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ksar
Paladyn
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 2242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 07:41, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym połączył magów ognia z magami wody i powstaliby magowie harmoni świata.
Znajdowałby sie przy słonecznym kręgu. Wejścia do bram chronic będą najlepiej wyszkoleni strażnicy z magiczną zbroją i z mieczem runicznym.
W obozie zamieszkiwaliby:
Arcymag (dowódca, czyli ja), pomocnicy arcymaga, zwykli magowie, nowicjusze, handlarze i wcześniej wspomniani strażnicy.
Słoneczny krąg byłby miejscem modlitw magów ognia i strażników, ale jeszcze nie nowicjuszy. Byłby klasztor gdzie by przebywał arcymag byłyby jeszcze chatki dla magów, nowicjuszy i handlarzy,a strażnicy mieliby koszary, gdzie rekrutowaliby nowicjuszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:48, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa:Obóz Pogromców Potworów
Lokacja:Stara Wieża Xardasa(wybili potwory i w środku jest jak nowa siedziba X`a)
Wielkość:Kilkanascie metrów w górę.
Wygląd:10 metrów od wieży jest drewniany mur który cały ją otacza. Przed wejśćiem stoi dwóch strażników. Zaa murem jest zbudowanych 5 domów w czym jeden większy jako karczma. Wejścia do wieży pilnuje strażnik. W wieży na lewo jest magazyn a na prawo schody w góre do magów i zejście do wielkiej groty. W niej od wejścia widać na prawo łóżka ustawione w trzech rzędach wzdłóż jaskini. Na lewo są trzy stoły a na środku trenują pogromcy.Na górze wejścia do siedziby magów pilnuje strażnik a za nim na prawo wejście wyżej(tam gdzie leży klucz i jest sztylet)jest biblioteka. Na lewo jest sala magii gdzie jest stół runiczny i alchemiczny.
Rangi(mag sie nieliczy bo nie da się nim być u nich):
1.Myśliwy
2. Łowca
3.Pogromca
Jak dołączyć:
1.W karczmie piętro wyżej jest Lin. Musisz z nim porozmawiać i przekonać, że się nadajesz i musisz zabić stwora przez niego wybranego.
2.Po zabiciu stworów idziesz do Kalla który trenuje łowców. On każe ci przekanać do siebie 9 osób(przekonałeś Lina więc jedną masz z głowy) a jest ich tu z 30.
3.Po przekonaniu do siebie ludzi jesteś przyjęty.
Zbroje:
1.Zbroja myśliwego
Wygląd:Skórzana zbroja z metalu.
2.Zbroja Łowcy
Wygląd:Lekki pancerz łowcy smoków tylko, że czarny
3.Pancerz Pogromcy
Wygląd:Jak zbroja kruka z NK
Czego da się nauczyć:
-Walka 1H i 2H
-Łuk i Kusza
-Wszystkie trofea
-Umiejętności złodziejskie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ksar
Paladyn
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 2242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:33, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mam kolejny pomysł.
Nazwa: Obóz świętych wojowników. (Podobni do paladynów)
Lokacja: Słoneczny krąg i okolice.
Dąłączenie i rangi: Żeby dołączyc do obozu trzeba najpierw przejść próbę(nie bylę jaką i trudną), gdy by sie dołączyło było by sie na początku posłańcem. Po paru questach, odbyło by się pasowanie na młodszego wojownika, potem na wojownika, następnie na elitarnego wojownika, a po bardzo trudnych questach i po pokonaniu dowódcy zostało by się dowódcą.
Obóz: Kopalnie wokół obozu, w obozie byłby kościół Adanosa, arena(niektóre pojedynki byłyby na śmierć i życie), koszary, zamek, byliby też handlarze.
Tak ogólnie obóz byłby podzielony na trzy części. Pierwsza dla posłańców i handlarzy, w drugiej wielki plac z kościołem, byliby młodsi wojownicy i wojownicy, a w trzecia będzie podzielona na dwie części, na dziedziniec główny, byliby tam elitarni wojownicy i kwatera króla, a dostęp tam mieliby tylko nieliczni, którym król ufa. Zatrudniali by tez kopaczy do kopalń.
Pancerze: Dla posłańców podobne do pancerza bandyty, tyle, że biały, dla młodszych wojowników lekki pancerz łowców smoków, tyle, że niebieski. Dla wojowników zbroja rycerza(niebieska z dodatkowym metalem), dla elitarnych zbroja paladyna(niebieska z dodatkowym metalem i rogami dla ozdoby).
Srodki do życia: Z bryłek rudy, ale by zachowywali dużo dla siebie, z polowania i z wyrobu wina i mieczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|