Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gothic IV - Powrót... Beziego ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Multi Gothic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaq
Rycerz


Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:05, 25 Sie 2008    Temat postu:

A ja przeczytałem że będziemy grac beziem ale 10 lat po wydarzeniach z G3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dharthez
Nowicjusz miecza


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legendarna Wyspa Endorionu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 07:19, 27 Sie 2008    Temat postu:

Najnowsze informacje o Gothic'u IV

Z [link widoczny dla zalogowanych]

Serwis WorldofGothic.de przygotował zapowiedź pretendenta do kontynuacji serii Gothic, zapoczątkowanej przez studio Piranha Bytes. Tytuł Gothic 4: Arcania został ostatecznie przemianowany na Arcania: A Gothic Tale, zatem nie uświadczymy dwóch różnych pudełek z grą w zależności od rynku. Pobudki do odświeżenia marki pozostały identyczne, teraz natomiast zrezygnowano z dwoistości, szczegóły tutaj. Decyzję tę można postrzegać negatywnie wobec europejskich korzeni Gothica, lecz spece od marketingu w JoWooD uznali to za konieczność. W końcu każda inwestycja ma za zadanie się zwrócić, z nawiązką, a na takiej polityce opiera się przecież rynek gier komputerowych, czy też... wideo.

Arcanię prezentowano na targach głównie od strony technologicznej, ponieważ fabuła jak i wewnętrzne systemy (sztucznej inteligencji, walki itd.) zmieniają się na każdym kroku, jako że gra jest ciągle projektowana. Jak powszechnie wiadomo studio Spellbound nie tworzy od podstaw silnika dla Arcanii, zamiast tego modyfikuje i adaptuje licencjonowane rozwiązania. Mechanizm odpowiadający za grafikę jest przystosowany w pierwszej kolejności do obsługi shaderów. Flora kreowana jest dzięki dobrze nam znanemu engine'owi SpeedTree, jednakże podrasowanemu w Spellbound przez zaawansowaną obsługę shaderów i cieni.

Źródło światła załamuje się na krawędziach obiektów pod odpowiednim kątem, dając efekt zbliżony do rzeczywistego, przy czym współgra z iluminacją. Do obliczania natężenia światła i cieni obiektów w otoczeniu wykorzystana została metoda SSAO (screen space ambient occlusion - jest to dynamiczny sposób na liczenie "ambient occlusion"), której algorytm został zastosowany w CryEngine 2. Ponadto, jeżeli znajdować będziemy się w ciemnych pomieszczeniach bądź nawet za murem, wówczas przez wnęki i okna światło będzie łagodnie zaćmiewać symulując przystosowywanie się źrenicy oka w nieoświetlonych miejscach. Nawet kolor cienia zmienia się wraz z porą dnia, oprócz tego silnik potrafi odwzorować mgłę oraz wiatr. Jedną z ważniejszych cech jest system pogodowy, w tym deszcz. Nierówności i zapadnięcia terenu wypełniają się stopniowo deszczówką tworząc kałuże, a powierzchnia kamieni i drewna staje się mokra. Kiedy z dachów leją się strugi wody, Twoja postać powinna szukać schronienia przed zamoknięciem. Po ulewie niebo się rozchmurza i promienie słoneczne sprawiają, że woda powoli zamienia się w parę, a teren się osusza.

System walki jest w trakcie rozwoju, dlatego pojawiło się niewiele konkretów. Wiadomo, że wytrzymałość będzie odgrywać tutaj ważną rolę. Postać odczuje zmęczenie posługując się ciężkim orężem, łatwiej będzie jej machać na początku prostymi jednoręczniakami. Im dłużej trzymasz naciągniętą cięciwę łuku namierzając cel, tym bardziej Twoja celność się pogarsza. Wraz z większą częstotlilwością używania określonej broni, zwiększają się umiejętności w jej obsłudze. W boju ważne będą również strefy uderzeń. Trafienia w rękę lub głowę poza zwykłym skurczeniem się paska obrazującego zdrowie przeciwnika, będą skutkowały różnorakimi czynnikami ubocznymi. Sprawność w boju rannego wojownika będzie zdecydowanie bardziej ograniczona. Z kolei dla oddania wiernej animacji ciała na podstawie fizyki posłuży system Ragdoll.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 09:11, 27 Sie 2008    Temat postu:

Heh.

Arcania: a Gothic tale.

GOTHIC ZOSTAŁ ZEPCHNIĘTY DO PODTYTUŁU! A podobno kierownik projektu to wielki fan gothica!!! Gdyby tak było nie robili by z Bezimiennego tyrana, a w ogóle to wymyśliłby jakąś lepszą fabułę, bo to jest zwrot akcja na miatę, pięciolatka, albo uczestnika gry w "trzy słowa".

Spadam w bezdenną otchłań frustracji...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dharthez
Nowicjusz miecza


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legendarna Wyspa Endorionu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:46, 27 Sie 2008    Temat postu:

A zrobili z Beziego tyrana?!(sorry nie czytałem wszystkiego).Ożesz wy (piiiiiiiiiiiiiiiiip ((cenzura)) (piiiiiiiiiiiiiiiip) zaraz wam (piiiiiiiiiiiiiiiiip).

Jak mogliście to zrobić?!\

Bezi tyranem?!Ktoś tu chyba nie grał w serie Gothic.Bezi zawsze był tym dobrym.No chyba że w Gothic III to rozumiem ale nie no.Jeszcze Gothic w podtytule nosz (piiiiiiiiiiiiiiip)

Sorry ale jestem zdenerwowany po tym co przeczytałem no wk(piiiiiiiiiiip) się można.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inuyasha
Wojownik


Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 989
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zza gór Sinych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:10, 09 Wrz 2008    Temat postu:

Exclamation Exclamation NEWS Exclamation Exclamation NEWS Exclamation Exclamation NEWS Exclamation Exclamation
Ostatnio pokazały się w sieci:
    [link widoczny dla zalogowanych]
    [link widoczny dla zalogowanych]
    [link widoczny dla zalogowanych]
    [link widoczny dla zalogowanych]

miłego czytania/oglądania Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inuyasha dnia Wto 19:12, 09 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilk
Rycerz


Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Farma Onara
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:36, 10 Wrz 2008    Temat postu:

No niezłe powiem Smile

Cytat:
Panowie ze Spellbound uważnie śledzą fora fanowskie, korzystając z rad entuzjastów marki


Może to o nas ? Może wprowadzą jakąś wielką bitwę w zamku a może nawet... multiplayer !

Cytat:
Winter 2009


To znaczy że po tych świętach czy na święta przyszłego roku ?

Cytat:
Jeśli już o walce mowa, jeszcze bardziej kluczową rolę odgrywać będzie stamina. Nie będzie już się tak łatwo odnawiała, a każdy kolejny cios ma męczyć bohatera jeszcze bardziej. Zapomnieć więc można o bezmyślnym wymachiwaniu mieczem z nadzieją na trafienie czegokolwiek.


Niby dobre ale co będzie jak w wizę walki zabraknie 1 marnego punkcika by wygrać grę ? Mam nadzieję że tego nie zchrzanią.

Cytat:
Dodatkowo Arcania ma budzić uzasadnione skojarzenia z magią, której znaczenie w rozgrywce znacznie wzrośnie.


W grach typu Gothic (TPP) nawiedzę właśnie magii. Niby zabić możesz dużo przeciwników ale jak się mana skończy to nie jest za ciekawie Razz

W każdym razie czekam z niecierpliwością Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dharthez
Nowicjusz miecza


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legendarna Wyspa Endorionu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:58, 11 Wrz 2008    Temat postu:

Jak się jest magiem z Super Hiper Mega Turbo Nitro wysoką maną to się normalnie wymiata.Ale jak się ta mana skończy a się nie ma miksturek a pod ręką jest tylko lagę to może zrobić się nieciekawie.

Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Multi Gothic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin