Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Turtorial] Skrypty - nowy NPC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojciec redaktor
Czeladnik


Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:06, 07 Cze 2006    Temat postu: [Turtorial] Skrypty - nowy NPC

NPC znajduja sie w folderze _work/data/scripts/content/story/NPC

Nazwa pliku z NPC wygląda następująco Gildia_ID_Imię (np. NOV_2001_Kora)

instance NOV_2001_Kora (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Kora"; //Imie postaci
Npctype = Npctype_Main; // To dotyczy dialogów o których póxniej
guild = GIL_NOV; //Gildia (w tym wypadku Nowicjusz
level = 18; //Poziom
voice = 13;//Głos
id = 2001;//ID (ID usi byc unikalne dla każdego NPC. Nie może być 2 postaci z takim samym ID)

//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 30;//Siła
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;//Zręcznośc
attribute[ATR_MANA_MAX] = 50;//Maxymalna mana
attribute[ATR_MANA] = 50;//Aktualna mana
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;//Maxymalnie punktów zycia
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;// Aktualnie punktów rzycia

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS"); //Prawde mówiąc sam nie wiem Razz Ale chodiz tu o animacje
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");//Porsuza się jak mag
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1, 1 ,"Hum_Head_Psionic", 117 , 3, NOV_ARMOR_H);//Kolejno: Ciało NPC, Głowa i Zbroja (w tym wypadku białe ciało, głowa jak Cor Caloma, z czerownymi oczami i cięzka zbroja nowicjusza) Gdybyśmy chcieli dac mu np. lekką zbroje nowicjusza to zamiast NOV_ARMOR_H wstawilibyśmy NOV_ARMOR_L

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,-1);

fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;//Styl walki (STRONG, że atakuje bronią w zwarciu, RANGED, dystansową, MAGE magia. Może byc tez Master, ale nie widziałem róznicy między STRONG a MASTER)

//-------- Talente --------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);//Umiejętności. W tym wypadku tylko ejdna umiejętność (Broń jednoręczna pierwsyz stopnień)
//-------- inventory -------- // Ekwipunek

EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_04); //W tym wypadku stalowy język (bronie znajdują się w pliku meele_weapons.d)
CreateInvItem (self,ItMi_Stuff_OldCoin_02); //Stara moneta
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 50);//Ruda sztuk 50
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_03, 1);//Mikstura uzdrawiająca
CreateInvItems (self, ItFoRice, 1);//Ryż
//Liczba po przecinku informuje nas ile sztuk danego przedmiotu znajduje sie w ekwipunku

//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_2001;//Deklaracja rutyny
};

FUNC VOID Rtn_start_2001 ()//rutyna (nie będizemy się nią dzisiaj zajmować). Rutyna mówi nam co robi w danych godiznach ta postać
{
TA_Sleep (22,00,08,00,"WP_SPANKO");
TA_Teaching (08,00,22,00,"WP_KORA");
};

Na dziś koniec ze skryptami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Uczeń miecza


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:14, 07 Cze 2006    Temat postu:

Mogłeś komentarze innym kolorem dac :/
Zrobie to za Ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pać(ooŁ)
Administrator
Administrator


Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:48, 07 Cze 2006    Temat postu:

sie ciesz że ojciec to zamieścił , mi się na pewno przyda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Uczeń miecza


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 08:20, 08 Cze 2006    Temat postu:

Mi juz nie, ja to dawno umiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pać(ooŁ)
Administrator
Administrator


Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:19, 08 Cze 2006    Temat postu:

tylko że jest problrm, ja nie mam folderu story w content

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojciec redaktor
Czeladnik


Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:22, 08 Cze 2006    Temat postu:

Musisz miec Gothic Mod Development Kit
Więcej w TYMTurtorialu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magiczny Diego
Czeladnik


Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stary obóz

PostWysłany: Sob 13:18, 14 Lip 2007    Temat postu:

ja robie postacie gothic npc makerem lub npc generator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milten_Mag_Wody
Obywatel


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:49, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Ja mam taki problem że jak zrobie postać w GNM i dam ją do folderu z NPC to jej nie ma a kodem też nic ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:21, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Reparsowałeś skrypty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milten_Mag_Wody
Obywatel


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:44, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Ale jak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:01, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Milten_Mag_Wody napisał:
Ale jak??


O FAK!

Ile się można powtarzać? Zajrzyj do tematu "Modowanie" w artykuły gothic 1. Tylko przypadkiem się tam nie wpisuj bez przeczytania moich turtoriali, bo to będzie drugi raz z rzędu taki wybryk z waszej (moderskiej) strony Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milten_Mag_Wody
Obywatel


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 06:45, 01 Maj 2009    Temat postu:

Patrzałem tam ale nic nieznalazłem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Milten_Mag_Wody dnia Pią 06:47, 01 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jendrzejs
Obywatel


Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:44, 03 Maj 2009    Temat postu:

No jest tam takie cos musisz miec PlayerKita specjalnego 1.08k Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin