Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mroczne Tajemnice - Ciekawostki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karid
Gość





PostWysłany: Sob 16:53, 02 Sty 2010    Temat postu: Mroczne Tajemnice - Ciekawostki

Witam serdecznie, niedawno zacząłem od nowa grać w Mroczne Tajemnice i przy zwiedzaniu Kolonii odkryłem różne ciekawostki. Chciałbym wam je zaprezentować, napewno niektóre znacie:

1. Młot Beliara - wynoszenie ze świątyni w wersji 1.03:
A więc tak :
Przed użyciem kryształu teleportacji zakładamy tą niezwykłą broń, po czym używamy ww. kryształu.
Po przeniesieniu się na miejsce otacza nas czerwona mgła i pojawia się napis, że młot uległ zniszczeniu.
Naciskamy opcjonalnie 1, i pomimo, że młotu nie ma w naszym ekwipunku to pojawia się on w naszej dłoni.
Po wyjściu na powierzchnię wyciągamy broń w pobliżu jakiejś osoby, która zaeraguje na to przywitaniem w stylu "schowaj broń" i czekamy, aż ów osobnik nas zaatakuje i pobije.
W tym momencie młot wylatuje nam z dłoni a my możemy go podnieśc i cieszyć się jego destrukcyjną mocą.

2. Tajemnicze Miecze:
Od pewnego czasu znajduję coraz to więcej magicznych mieczy. do tej pory 2:

I. koło zatopionej wieży Xardasa, strzeżony przez bandę Zombie. Służy to tłuczenia nie umarłych. tylko że zabiera połowę żyć. i jest tak:
Połowa -> połowa -> połowa->... -> i jak zostaje jedno życie to śmierć.

II. tam gdzie siedzi Ur-Shak jest przycisk zwalniający zapadnie i tam jest mieczyk w zestawie z szyszakiem i kartką. ten jest na smoki. I jest nawet dobry. Ożywieńca bez problemu położyłem.

III. Miecz Beowulfa, gladiatora na Arenie Wiecznego Ognia. Piękny wygląd, średnie obrażenia i chyba rzecz najważniejsza - zamrażanie wrogów. Cóż, nie działa to na wszystkich - ale nie muszę chyba mówić, że dzięki niemu można powalić niektórych o wiele silniejszych przeciwników.

IV. Ostatni Bastion - broń Avatara Innosa. Jedna z najpotężniejszych broni w Mrocznych Tajemnicach, w dodatku jednoręczna. Niezwykłe obrażenia i w dodatku podpala. Szkoda tylko, że wymaga olbrzymiej ilości siły. W wersji innej niż 1.01, ze względu na respawn, może być ciężko.

V. Młot Beliara - a raczej dotyk. Niezwykle potężna broń. W sumie to tylko pojedyncze przypadki się jej opierają. Szkoda tylko, że wygląda dosyć ubogo... warto zaznaczyć, że młot mocno zmieniał się w poszczególnych wersjach - w 1.00 bez większych komplikacji można go było przy odrobine sprytu wynieść do Kolonii, w późniejszych wersjach zostało to zmienione - młot ulega zniszczeniu przy teleportacji do świątyni Pradawnych.

VI. Baseball Rozpierduchy aka Rozpierducha - to to chyba zna każdy, ale warto zaznaczyć, że broń odrzuca niektórych wrogów do tyłu, co jest zabójczo przydatne i pozwala powalić o wiele silniejszych oponentów.

VII. Kostur Pożogi - znajdujemy go obok Cmentarzyska Orków gdzie jest Baal Lukor, na wzniesieniu jest chroniony przez upadłych paladynów. Kostur podpala przeciwników.

3. Darmowa Zbroja Zabójcy:
Będąc na targowisku w Starym Obozie jest dziura w zamkowym murze. Cięzko zobaczyć, obok Fiska. Włazimy do tej dziury i przechodzimy przez drzwi (klucz do nich posiada bodajże Bartholo). Skręcamy w lewo i tam jest parę strzał... Krwawe Ostrze i.... Zbroja Zabójcy.

4. Multi Teleport:
Pewnie niektórzy o tym wiedzą, ale i tak napiszę. W Zatopoinej Wieży na Ziemiech Orków jest podwodny tunel, a później wielka komnata z Smokiem Ożywieńcem. Po pokonaniu go zobaczymy dwa korytarze, skręcamy w lewo i tam bedzie Czarna Ruda i dziwny kryształ który teleportuje nas do jednego z kilku miejsc np.

-Stary Obóz
-Nowy Obóz
-Stara Kopalnia
-Wolna Kopalnia
i kilka innych...

5. Zadanie nie opisane w poradniku "Przemyt Rudy":
Zadanie zaczyna się w momencie kiedy Kruk do nas sam zagada oskarżając nas o to ze mamy pewne znajomości w Starej Kopalni, wynika to z faktu wcześniejszego wykonania zadania dla szefa Przemytników Thandora dotyczącego zdobycia wiedzy kto w Starej Kopalni handluje rudą. Zadanie od Kruka polega na ustaleniu kto w Obozie Strażników przed Stara Kopalnia zajmuje się handlem rudą, aby je wykonać udajemy się do w/w Thandora rozmawiamy z nim nie zdradzi nam imienia poszukiwanej osoby ale poda nam kilka szczegółów. Następnie udajemy się do Obozu Strażników Kopalni i rozmawiamy z Melkorem znajdziemy do w siedzibie Kazzmira szefa obozu, moja rada przed rozmowa z Melkorem wyrzućcie z wyposażenia rudę np. koło budynku gdzie jest Melkor ponieważ w trakcie rozmowy z nim całą nam zabierze jeśli wcześniej się jej sami nie pozbędziemy. Po rozmowie z Celem udajemy się ponownie do Kruka mówimy że już Wiemy kto jest handlarzem, Kruk zleca nam zabicie Melkora, po wyeliminowaniu Melkora wracamy do Kruka mówimy o jego śmierci, zadanie zakończone. Kilka wskazówek Kruk do nas zagada dopiero kiedy będziemy Strażnikiem albo Strażnikiem Kopalni, zabicie Melkora najlepiej połączyć z innym zadaniem dotyczącym "Zaginionych Kopaczy" kiedy Bartholo po dowiedzeniu się od nas kto odpowiada za zaginięcie Sairo również zleca nam pozbycie się Melkora. Mam nadzieje że w sposób wyczerpujący opisałem to zadanie, powodzenia!

6. Zabójcy:
To taki smaczek. Żeby spanie przestało być głównym środkiem do leczenia, przynajmniej mi się tak wydaje . Ale racja, Codename 47 (patrz dół) potrafi być denerwujący. Mnie zaatakował od razu jak doszedłem do Starego Obozu. OD RAZU. Na 1 lvl . Ale teraz to już spokojnie ich koszę.

Są ( chyba ) 3 rodzaje atakujących pod osłoną nocy ( ale to brzmi ). Mianowicie:
a) kopacz - strasznie słaby, trochę denerwuje, że należy do SO, więc zabicie go w tym obozie może przysporzyć kłopotów. A jeśli się go nie zabije - będzie uciekał. Osobiście strasznie mnie to irytuje .

b) bandzior ( tutaj nie jestem pewien ) - już lepszy, ale i tak dobrze rozwinięta postać nawet ok. 5 lvl z nim sobie powinna poradzić.

c) zabójca - Codename 47 - tu już jest nieco trudniej. Chociaż jeśli wiesz co i jak oraz znasz dobrze MT - pokonasz go pewnie na ok. 8 lvl. Dość mocny, ale najbardziej denerwuje w nim to, że jest mistrzem broni jednoręcznej, więc może zaspanego Beziego zasypać gradem ciosów a ten nic nie poradzi. BTW ma fajną zbroję .

Nieco dziwią także miejsca ataków. Można zrozumieć, kopacz w SO, bandzior gdzieś na bezdrożach albo w NO, Codename to już kpina ale ok. Gorzej jeśli bandzior pojawia się w Starym Obozie, a nikt nic nie robi . Takie akcje są skrajnie głupie. Powiem coś z własnego doświadczenia.

7. Majewski Show:
Przed obozem Łowców Orków leży ciało Łowcy o imieniu Majewski Show.

8. Poza Barierą
Poza barierą nad miejscem wymiany (na rampie) znajduje się tańcząca kobieta o imieniu Angelina (zupełnie jak owieczka Melkora, kobieta jest naga), strażnik stojący jakby nigdy nic (wykastrowany czy co?), oraz kilkunastu zwiadowców w zbrojach świątynnej straży (nie dziwię się, no bo jak mają gildię "Kawał Sukin***a"). Co do tych zwiadowców - to oni są związani z Obozem Fanatyków i Obozem na Bagnie, a to dlatego że są ubrani w zbroje straży świątynnej (co powiedziałem wcześniej), i jak wykonywałem zadanie z patrolem dla Fanatyków to nie było ich tam gdzie być powinni.

9. Obóz Strażników Kopalni:
Jedna z bram w w/w obozie jest nieszczelna. Można przejść między murem a bramą. To ta brama od strony Nowego Obozu. To dobra metoda na ominięcie zaczepnych strażników. Druga metoda polega na przejściu przez ścianę wprost do klatki, a stamtąd są dwa wyjścia, i nie mam tu na myśli drzwi.

10. Miód pitny:
Polecam go początkującym graczom którzy nie mają na razie dostępu do napoi szybkości:
Polecam Miód pitny, zalety :
- kosztuje mniej niż napój szybkości 2min.
- daje niezłego kopa na 5 lub 10 min. ( tak samo jak kryształ akceleracji)
- mozna go już na początku znaleźć w chacie pustelnika.

11. Piwo Korzenne:
Oczywiście połowa z Was o tym świetnie wie, ale dla tej drugiej połowy to na wszelki wypadek napiszę. Pewnego razu przez przypadek wypiłem Piwo Korzenne. Efekt był taki, że Bezimienny zaczął lewitować w powietrzu. Można było nim po prostu latać i robić salta do tyłu. Ja dowiedziałem się o tym dobiero niedawno bo zwykle nie tracę czasu na takie rzeczy jak jedzenie czy picie w Gothicu. Ten sam efekt jest gdy ktoś "wypije" Czarną Rudę (piszę wypiję, bo w ekwipunku jest ona w napojach).

12. Smocze Jajo:
Wychodząc z obozu na bagnie skręcamy w prawo i jest tam taka jaskinia przed którą spaceruje sobie stary aligator, a w tej jaskini jest dwóch Orków Elita i 2 nagrobki... Za jednym z nagrobków znajduje się Smocze Jajo. Można je otworzyć i wtedy pojawi się Mały Smok przed Bezimiennym. Zabijając go można dostać smocze serce, smoczą krew, i tu zdziwienie... SKÓRĘ WILKA...
Później ( pod koniec ? ) gry spotkasz smoka który będzie chciał, byś mu je przyniósł. Jeśli go nie masz - jedynym sposobem na smoka jest zabicie go.

13. Tajemnicza skrzynia:
U kowala Aragorna (czy jakoś tak) w Nowym Obozie, otworzyłem skrzynię a tam był klucz. Zastanawiałem się do czego on służy
, potem wskoczyłem do wody (jeziorko w Nowym Obozie). Tam są zatopione chaty które napewno widzieliście i w jednej z nich jest zamknięta skrzynia. Jak ją otworzyć? - zapytacie. Już tłumaczę: Wystarczy tam wpłynąć i namierzyć tę skrzynię, trzymając najlepiej LPM, nacisnąć F (u mnie akurat ten klawisz, a u siebie musisz próbować). Wtedy ktoś wyjmie "korek" i woda zniknie. Jest w niej trochę rudy i jak na początek gry kilka dobrych broni.

14. Bonusy za walkę:
Oto bonusy, jakie dostajemy za zabijanie.
- 100 przeciwników zabitych mieczem - Premia za skuteczną walkę wręcz, siła + 1.
- 100 przeciwników zabitych z dystansu - Premia za skuteczną walkę bronią dystansową, zręczność + 1.
- 100 przeciwników zabitych magią - Premia za skuteczną magię ofensywną, mana + 1.

P.S. Z racji, że Al girion Tas'andar może nas nauczyć do 5 kręgu magii a w podziemnym świecie można znaleźć kryształ przywołujący 6 zombiaków to siłę i manę mamy w nadmiarze.

15. Tajny skarbiec Przemytników:
Gdy zrobiłem zadanie z pierścieniem dla Kortha on powiedział mi że to nie jest zwykłe świecidełko, ale magiczny artefakt któy otwiera Tajny skarbiec Przemytników. Oczywiście jest taki skarbiec, gdzie? Ano trzeba iść sobie do wody i popłynąć na zachód sobie, po jakimś czasie w kamiennej ścianie okazuje nam się jaskinia, no oczywiście wchodzimy do niej, rozwalamy cieniostwora, i tam dalej są takie drzwi, wciskasz pierścień w te drzwi i otwiera ci się skarbiec. Nie jest tego dużo, ale zawsze coś.

PS. Podpunktu 15- stego nie jestem do końca pewien, kumpel mi o tym powiedział. Będę to uaktualniał i proszę o dużą ilość komentarzy!!! Smile
Powrót do góry
cycu814
Czeladnik


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITakTamNieTrafisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:37, 19 Kwi 2010    Temat postu:

No no no... Nie wiedziałem trochu tych rzeczy.

Może miałem buga, ale mnie ŻADEN zabójca nie atakuje.. o.O

A.. Ja znalazłem tai myk..

W cytadeli zmiennokształtnych znajduje się taki fioletowy kryształ i jak bezi go użyje, to klęka, zatyka uszy rękoma i tak kręci głową i jakby z kryształu muzyka idzie.. Tak się bezi odpędza od muzyki Very Happy

Z tym "skarbcem" sprawdziłem - prawda.

Kopacz (Grimes chyba) ten co obwieszcza InExtremo, u mnie robi to Z DUBBINGIEM. (a NIE mam Mt 2.0)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cycu814 dnia Wto 21:03, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diegorn
Rycerz


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 05:59, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Kilku rzeczy nie wiedziałem. Choćby z tymi przemytnikami. A co do skrzynek obok tego kupca, to z tego co pamiętam otwiera się je kluczem, który jest w tych beczkach i skrzyniach przy skałach po lewej stronie bramy z punktu widzenia wejścia. W skrzyniach chyba było coś ciekawego.

A ja mam takie pytanie. Mianowice. Słyszałem pogłoski, że Diego, Milten, Gorn i Lester mogą iść z nami do świątyni Śniącego. Chociaż na pewno nie. Ale czy to prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siernik
Adept walki


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 274
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:26, 20 Kwi 2010    Temat postu:

@up
Tez o tym slyszalem ,ale nigdy mi sie jakos nie udalo ich na to "namówic" Very Happy


Ciekawe podales tu informacje , o niektorych sam nie wiedzialem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarrin
Mistrz Gry


Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 1538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z kątowni
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:05, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Nie sądziłem, że MT ma jeszcze jakieś tajemnice, o których nie mam pojęcia Razz.
Co do tych zabójców - nie wiem jak w zwykłej wersji, ale w 1.03 nie widziałem ich wcale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cycu814
Czeladnik


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITakTamNieTrafisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:05, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Diegorn napisał:
A ja mam takie pytanie. Mianowice. Słyszałem pogłoski, że Diego, Milten, Gorn i Lester mogą iść z nami do świątyni Śniącego. Chociaż na pewno nie. Ale czy to prawda?


Oglądałeś Gothic - Der Film? (Gothic - PH ew.) Wink

Nie sądzę, żeby tak było, chociaż nie sprawdzałem Very Happy
Jak sprawdzę to edytuję, bo mi save'a wcięło Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diegorn
Rycerz


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 05:39, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Nom. Oglądałem Gothic: Der Film. Ale ludzie mówili, że to w Mrocznych Tajemnicach da się nakłonić Diega, Gorna itd. do pójścia do świątyni Śniącego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MethodMan
Uczeń miecza


Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:12, 19 Sty 2011    Temat postu:

Yarrin napisał:
Nie sądziłem, że MT ma jeszcze jakieś tajemnice, o których nie mam pojęcia Razz.

No w końcu to są Mroczne Tajemnice Very Happy
A co do tematu to ciekawy jest. Btw koncert In Extremo kończy się kiedyś? Oglądałem go od 20:00 do 8 rano w grze i się nie skończył ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koczownik23
Nowicjusz miecza


Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 553
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mora Sul
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:27, 20 Sty 2011    Temat postu:

MethodMan ten koncert kończy się w trzecim rozdziale. A ja w sumie też odkryłem kilka fajnych ciekawostek.

1. Gdy jesteśmy w pradawnych podziemiach ( tam, gdzie En'line)można znaleźć zbroję paladyna bez hełmu. Jak jest ta kusza przy golemie, to zamiast w stronę pradawnej idziemy w prawo. ów pancerz jest w ciemnej jaskini pełnej pajęczaków.

2.Przy teleporcie do świata Uriziela jest szata Opoka Cienia.

3.Nawet nie będąc Magiem Ognia można mieć Szatę Arcymaga Ognia. Pod Cytadelą(pierwsze spotkanie z Ur-Shakiem) jest jakiś miecz w skale, a obok pełno nieumarłych. W jaskini przy owym mieczu jest owa szata.

4.Jeden ze Skarbców Uriziela jest niewidoczny. Aby się do niego dostać trzeba wejść w krzaki i go otworzyć. W owym skarbcu jest Szata Akolity( przerobiony pancerz poszukiwacza)

5.Tajemniczy Eremita przy obozie fanatyków po oddaniu mu ostatniego chronanimu znika. Ale gdzie? Tam gdzie w G2 jest Diego z rudą.

6.Milten po oddaniu mu talizmanu z krypty z kamieniem ogniskującym nie wraca do SO. Jest natomiast w miejscu, gdzie po raz pierwszy spotykamy Diego w G2.

7.W lochach miasta orków jest więzień. Ork elita, który zamiast nas atakować chce nam pomóc. Zrobi to tylko, gdy go uwolnimy.

8. Przy Arenie Wiecznego Ognia jest pełno trolli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rap
Gość





PostWysłany: Wto 06:52, 10 Lip 2012    Temat postu:

Nom ja też dodam kilka ciekawostek.

1 Kazzimir po odejściu z obozu przed kopalnią udaję się tam gdzie alchemik z Popo i stoi za krzakami.
2 W zatopionej wieży jak się wpłynie w dół przez podwodną jaskinie napotkamy maga,zombie armię cienia i smoka(misja związana z Xardasem).
3 Pewnie wiece że w lochach SO jest NPC o nazwie Krool)
4 W obozie przemytników udając wschód od północy chaty Thangora znajdziemy jaskinie ze szkielatami i skarbem.
5 Tam gdzie stał kiedyś Diego w G2 no takie kółko z kotłem i jaskinią z drzwiami no to tam za drzwiami stoi gościu na B z pradawnych który jest przy Udz kendzu w podziemiach,obok niego są skrzynki.
6 W jaskini obok Cavalorna jest gościu który przyjmuję zamówienia na zdobycze zwierzęce.Przy obozie orków na drodze do starego obozu nie daleko NPC Pacho przy orkowych psach na prawo jest jaskinia w których są 2 tomy ksiąg o walce Robara 3 o Varant i pomocy generała Lee.
Tych ciekawostek są setki ale akurat nie mogę sobie przypomnieć niczego konkretnego.A i ciekaw jestem co z misją porwanie co na początku gry w drodze do SO z placu wymian napotykamy Rosta.
Powrót do góry
rewolwerow
Gość





PostWysłany: Pią 13:35, 25 Sty 2013    Temat postu:

Co do misji "porwanie" to jak będziesz musiał dla przemytników (chyba) udać się do obozu bandytów przy kanionie trolli to za krzakami jest jaskinia, w której będzie ta porwana osoba. Ale dawno nie grałem i to są tylko strzępki tego co wiem.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 17:43, 07 Sie 2013    Temat postu:

Gdzie jest ten skarbiec przemytników jedyna jaskinia jaką znalazłem to jaskinia do wieży mgieł i nic więcej Sad
Powrót do góry
Jao
Przybysz


Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:47, 15 Sie 2013    Temat postu:

Gdzie dokładnie jest ta "kryjówka"? Płynę na zachód ale żadnej jaskini nie ma. Sprawdzałem nawet kodem kamery i NIC.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jao dnia Czw 16:47, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shandril
Paladyn


Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 2344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zapomniałem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:13, 14 Paź 2013    Temat postu:

Lubie zwiadowców Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin