Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Die Bedrohung

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rączka
Rycerz


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:22, 25 Kwi 2008    Temat postu: Die Bedrohung

[link widoczny dla zalogowanych]-Polska wersja; nie wymaga niemieckiej
[link widoczny dla zalogowanych]-Także polska wersja
[link widoczny dla zalogowanych]-PlayerKit; niezbędny do odpalania modów

Nieoficjalna recenzja by Rączka

Zagrożenie...
...Tak byłoby po polsku. Die Bedrohung to jeden z pierwszych modów do Gothica, i jeden z najlepszych. Oferuje on nawet długą historię. Jako Paranor mamy rozwikłać zagadkę zawalonej kopalni, w której byli magowie. Mod oferuje kilka nowy broni oraz większych obszarów. Mamy do czynienia z dość niewielką liczbą nowych NPC'ów oraz z opustoszałym Obozem Sekty.

Solidne podstawy
Mamy kilkanaście nowych zadań, NPC'e mówią tak jak normalni ludzie. Możemy wycinać wrogów za pomocą pazurów trującego topielca lub wyrzucać w powietrze dzięki rusznicy. Dodatkowo w niektórych regionach zmieniono ilość potworów i ukształtowanie. Świetny jest efekt wysadzania zawalonego przejścia jaskini. Jest kilka nowych potworów, w tym różne odmiany chochlików oraz mikroskopijne jaszczurki i latające milimetr nad ziemią moskity.

Ćwir, świr
Doskonałe są zmienione dźwięki wilków i ścierwojadów. Zwłaszcza te ostatnie rozśmieszają wróblim ćwierkaniem na dzień dobry. Dodano pieski oraz zmieniono wilczki, które szczekają. Idealne są owce oraz molestujący je Wrzód (z którym wiąże się quest główny) z nalepką "Kick me" na plecach. Muzyka z menu jest taka fajna i mhrooczna Smile ...

Polak bardzo dobrym tłumaczem?
Polska wersja nie wymaga podstawki niemieckiej, a dialogi są dobrze przetłumaczone.

Plusy i minusy
+ Dobra fabuła i zadania poboczne
+ Nowe dźwięki i zwierzaczki
+ Muzyka z menu, ahh... cudo! Very Happy
+ Nowe czynności
+ Nowe bronie i zbroje
+ Ciekawe questy
- Za dużo biegania (jeden quest wypełnia się parę godzin bo trzeba biegać na przeciwny koniec mapy)
- Drobne błędy z teksturami
- Nic nie robiące postaci moskity i jaszczurki

Ocena końcowa: 9/10; .:: |*JAKOŚĆ*| ::. by Rączka

Dźwięki, zwierzęta i fabuła są super, drobnych bugów się nie dostrzega.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rączka dnia Pią 19:23, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sapcio
Paladyn


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2035
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Doliny Słowa Złego, Nieznanego
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:31, 25 Kwi 2008    Temat postu:

Mniam, widzę Rączka, że za tydzień obrobisz wszystkie mody Very Happy . I bardzo się ciesze, bo zawsze nie chciało mi się szukac itp, ani łazic po The Modders. W Poniedziałek odzyskam Gothica, to zagram w juz sassanego Diccurika, a potem w to Very Happy . Oby tak dalej Exclamation .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vegeta
Gość





PostWysłany: Nie 22:08, 26 Lip 2009    Temat postu:

Proszę o pomoc, jak jestem w wymiarze demonów i jest ta sala gdzie jest pełno drzwi to wybieram te po lewej(czytałem w poradniku, że to te) i nagle wyłącza się gra. Myślałem, że to tylko ten jeden raz, ale włączyłem grę od nowa i też w tym samym miejscu mi się wyłączyło. Sad

HELP ME Exclamation Exclamation Exclamation

Z góry dzięki Wink
Powrót do góry
strzelec
Gość





PostWysłany: Sob 03:38, 01 Sty 2011    Temat postu:

Ogólnie mod mi się nie podobał. Można się zachwycać tymi czterema światami, jakimś mieczem, którym i tak nie możemy dobrze władać czy moskitami (łał...).
A jednak mało kto wypowiedział coś o błędach/ bugach czy niedopracowaniach w modzie.

Po pierwsze, mod zdecydowanie za krótki. Tak krótki, że ciężko to nazwać nawet prologiem. Ledwo zacząłem i już skończyłem. Zadania można wyliczyć na palcach, a i tak nie były takie fajne.

Po drugie, niedopracowany i to do bólu. Autorzy chyba poszli na łatwiznę, zagradzając wejście do Nowego Obozu i Obozu Bractwa i usuwając jego mieszkańców. Nawet wygląd tych nowych światów był niekiedy zrobiony jakby to ktoś zrobił "na brudno" (np. świat Piramid). No smutne, po prostu smutne Sad.

Po trzecie, jedno zadanie (i to dość ważne) - ze skrzyniami żywiołów było zdecydowanie za trudne i gdybym nie miał solucji, to chyba męczyłbym się z tym jednym zadaniem aż do usranej śmierci! Na dodatek, każda następna skrzynia znajdowała się możliwie jak najdalej ode mnie, co potęgowało moja frustrację. Brak żadnego teleportu (jeśli nie liczyć tych głupich jednorazowych eliksirów od Alchemika) to wielki błąd autorów. Sad

Zad. z zawaloną kopalnią bardzo niedopracowane. Nawet jak już wybiłem tych wszystkich magów i doszedłem do końca (żałosnego BTW), nie bylo żadnej konkluzji/ podsumowania, kopacze jak byli niemurlakami tak są nieumarlakami, Enamarth nie może o tym wiedzieć, no ja pierdolę, za przeproszeniem. I już nie wspominam, że wykonane zadanie jest nadal w obecnych.

Albo takie "buty szybkości". No wszystko fajnie, ale czemu nie mogę ich nosić razem ze zbroją?!
Bo w tym momencie nawet byle ścierwojad może mnie zabić. Tak samo jest z "psami" wprowadzonymi do moda. Do 200 bryłek się nie czepiam, ale to idiotyczne, gdy ja będąc szybszy, muszę czekać na niego, żeby ten łaskawie mi pomógł ze stadkiem ścierwojadków.

Zadania z Chromaninami w ogóle nie było, nauki bronią dwuręczną też nie było.
Jedyne, co mi się naprawdę podobało, to ta strzelba (przypadkiem nie zerżnięta z Velayi?) i fakt, że nasz bohater był już całkiem nieźle wyuczony w takiej broni jednoręcznej, ale to nie rekompensowało WIELU wad w modyfikacji.
Dubbing jeszcze do przełknięcia.

I na koniec, powiem o.....końcu moda, którego nie było. No bo trudno uznać jakiś ołtarz i parę korytarzy ze światami - do których możemy się udać - za zakończenie modyfikacji. Ta powinna się kończyć jakąś niespodzianką, czymś zaskakującym, tajemniczym. W przeciwnym wypadku, to robota na odwal się, a ta nie powinna być prezentowana fanom gothica.

Ogólnie oceniam moda na 2/10. Niestety, więcej szczęścia następnym razem!

Dziękuję za uwagę Rolling Eyes


Ostatnio zmieniony przez strzelec dnia Sob 03:42, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin