Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe zadania do Gothic 3.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic III
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danthe
Adept walki


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:53, 26 Lip 2011    Temat postu: Nowe zadania do Gothic 3.

Jakie zadania dodalibyście do G3? Piszcie oczywiście nagrodę. Ja dodałbym takie coś że musimy spróbować zniszczyć barierę wokół Vengardu dla Kana. Zabilibyśmy Króla i wzięli berło którym stworzył barierę. Walnęli nim kilka razy w małe skupisko rudy które byłoby gdzieś na piętrze i gotowe Very Happy Nagroda: Rep. u orków +5(za kilka zadań dostawało by się mniej aby było równo...) EXP +3500. A od Kana amulet orka(+10 do siły), 1000EXP i 3500 Złota.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danthe dnia Wto 17:55, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balor
Obywatel


Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wodzisław Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:10, 27 Lip 2011    Temat postu:

Ja bym dodał, żebyśmy musieli dostać się na Khorinis i je wyzwolić.Zadanie wykonywane by było dla Robhara, a żeby je wykonać musielibyśmy pozbierać teleporty do wszystkich miejsc później iść do klasztoru i wytworzyć z nich teleporty (dla Beziego, Diega, Miltena, Gorna i Lestera) do klasztoru ognia na ów wyspie.Klasztor cały czas by się opierał atakom orków, a my musimy im pomóc ocalić resztę wyspy po pokonaniu Herszta orków na Khorinis w jego ekwipunku znaleźlibyśmy pięć teleportów, które trzeba będzie rozdać naszym przyjaciołom.Teleporty zaprowadzą nas do sali tronowej króla, któremu zdamy relacje z misji i dostaniemy nagrodę.
Nagrody:
-10.000 exp
-zbroję królewskiego paladyna (wymyślona)
-100.000 szt. złota
-oraz artefakty Innosa i Adanosa zesłane przez nich samych dla naszego bohatera
(z okazji zakończenia wojny raz na zawsze).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danthe
Adept walki


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:24, 07 Lis 2011    Temat postu:

Ja bym dodał jeszcze takie, że musimy odnaleźć piratów którzy ukradli Esmeralde. Zadanie dostalibyśmy od Lestera, po dowiedzeniu się o tym, że statek został skradziony. Musielibyśmy popłynąć w prawo od Ardei i znaleźliśmy by małą wysepkę z 3 piratami. W plecaku ich herszta znajdujemy list, w którym są wyzwiska na herszta, oraz informacja o położeniu Esmeraldy. Gdy popłyniemy tam, znajdziemy 10(!) piratów (którzy nie są wcale słabi!) Po zabiciu ich przeszukujemy ich a w skrzyniach znajdziemy SZPON BELIARA, 50.000 SZ, kilka mikstur uleczenia, różne zioła itp. Po odnalezieniu skrzyń misja się zaliczy i dostaniemy + 10.000 EXP

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danthe dnia Pon 17:26, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 08:34, 11 Lip 2016    Temat postu:

Zew natury
Zadanie zlecane przez druida Porgana w momencie zdobycia 100% reputacji u gońców leśnych.
Wszystko zaczyna się w jaskini druida, gdzie prosi on o pomoc w oswojeniu zwierząt, które niepokojone ciągłymi atakami zielonoskórych zrobiły się bardzo agresywne.
O ile uspokojenie wilków czy ścierwojadów nie sprawi wielkiego problemu(czar oswojenie), to z rozpruwaczami oraz z cieniostworem mogą być problemy, ponieważ są te bestie w bojowym nastroju spowodowanym niedawnym atakiem orków.
Jedyny sposób na ich uspokojenie to walka, tak by je zmęczyć, a nie pozbawić życia.
Porgan po usłyszeniu pomyślnych wieści jest niezwykle uradowany (+500exp) i wręcza skromną namiastkę nagrody w postaci dziesięciu mikstur leczniczych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic III Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin