Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapytanie o: Angar/punkty nauki

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tichondrius
Uczeń miecza


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 21:49, 19 Lis 2007    Temat postu: Zapytanie o: Angar/punkty nauki

1. Mam pytanko:
Gdzie mogę znaleźć Angara?
Na początek spotkałem go w zamku, mówił o tym, że zgubił swój amulet.
Znalazłem ten amulet, ale gdy wróciłem do zamku Angara tam nie było.
(Mówił też coś o przyłączeniu się do łowców smoków).
Wie ktoś gdzie go mogę potem znaleźć??

2. Proszę o poradę:
a) jak zagospodarować punkty nauki rozwijając wojownika?
b) jak zagospodarować punkty nauki rozwijając maga?

tzn w co pakować na początku i ile poziomów, a w co później?

Bo ciężko rozwinąć siłę u nauczyciela do 250 (zostawiając bonusy na później), rozwijając jednocześnie kowalstwo, myślistwo, kradzież... no i jeszcze odrobinę zręczność żeby rozwinąć umiejętność posługiwania się kuszą ( no i rozwijając również posługiwanie sie bronią).

(gram w g2NK)

Poco pogrubiasz litery?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fiołek
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:35, 20 Lis 2007    Temat postu:

1.Angar jest tuż obok tego grobowca w którym znalazłeś amulet przy ognisku jest.
2.Wojownikiem najlepiej najpierw sobie zrób do broni jednoręcznej do Wojownika 60% a potem w siłę i broń dwuręczna, magiem nie wiem bo nigdy nie grałem.
Jeśli pomogłem to pochwal mój post.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tichondrius
Uczeń miecza


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 14:49, 20 Lis 2007    Temat postu:

No właśnie szukałem tam Angara, bo coś mi sie kojarzyło, ale go tam nie znalazłem ^^
No ale kij w to ;]
Thx za wskazówke.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mag Wody Vatras
Czeladnik


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Groty Pana Wilkołaka

PostWysłany: Wto 18:09, 20 Lis 2007    Temat postu:

Chyba (nie wiem dokładnie bo gram w GIII) jest w 5 rozdziale gdzieś na farmie Bengara. Fiołek dobrze prawi, jeśli walisz w broń dwuręczną to i jednoręczna co jakiś czas sie podnosi. Maga to wal w manę Very Happy . Parlan cię tego nauczy a później Pyrokar. Warto też uczyć się co rozdział nowych run.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tichondrius
Uczeń miecza


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 20:56, 20 Lis 2007    Temat postu:

Runy i Mana ważna sprawa Smile
A czy mag powinien chociarz troche zainwestować w siłę? Ja na siłę przeznaczyłem tylko 15 pkt, a dalej będę zwiększał pswółczynniki z eliksirów, które będę robić i tabliczek budowniczych. Myślisz, że to dobre rozwiązanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mag Wody Vatras
Czeladnik


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Groty Pana Wilkołaka

PostWysłany: Wto 21:02, 20 Lis 2007    Temat postu:

Wiesz mag, powinien inwestować wszystko co magiczne (mana, eliksiry).
Mag to oczywiste że rzuca przede wszystkim czarami, ale gdy jakiś stwór podejdzie bardzo blisko to trochę siły i porządną broń trzeba mieć. Trochę warto potrenować. Nie wiadomo kiedy i co się wydarzy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thesior
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Nordmar.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:11, 20 Lis 2007    Temat postu:

Siły to se wyucz żeby unieśc kostur maga (czy jakos tak)Nie potrzebuje duzo siła a obrazwenia nie sa takie złe (chyba 80 obrażeń)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kael
Wojownik


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fearun
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:50, 20 Lis 2007    Temat postu:

Ja kupiłem kostur który dodaję manę ( przykro mi nazwy nie pamiętam ,nie przywiązuje uwagi do szczegółów Razz ,ale chyba go znajdziemy u Magów Ognia ) ,a reszta poszła w manę . runy oraz warzenie mikstur ( i tak robiłem tylko mikstury ducha ). Na początku zbieraj mikstury many , wyucz się jej z punktów umiejętności ,a gdy 5 pkt. many będzie kosztowało 30 pkt. umiejętności możesz wypić mikstury Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mag Wody Vatras
Czeladnik


Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Groty Pana Wilkołaka

PostWysłany: Śro 07:42, 21 Lis 2007    Temat postu:

Jest kilka tych kosturów. U Goraxa możesz kupić Kostur maga Ognia,Zaklęty Kostur Ulthara jest jeszcze jakiś ale nie pamiętam.

Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin