Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kody
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II / Porady i Kody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekzbiciak
Przybysz


Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jłża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:42, 08 Lip 2009    Temat postu:

mam kod Erbla(coś) daje różnie albo +15 zręczność lub siła +15
Radze dać edit focus i scenemage = map
wtedy można będzie bez końca oglądać
IITPO_MEGADRINK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekzbiciak
Przybysz


Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jłża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:55, 08 Lip 2009    Temat postu:

Mało_Mówny napisał:
TROCHE TEGO JEST Very Happy
Lista kodów do gry Gothic II

Aby ułatwić sobie wyszukiwanie potrzebnych kodów, użyjcie skrótu klawiszowego Ctrl + F.
Konsola

Aby aktywować konsolę, w oknie charakteru (klawisz lub [C]) należy wpisać „marvin”. Potem naciskając [F2] uruchamiamy konsolę.

[b]Kody różne
Naciśnij:
[F] by włączyć First Person.
[O] by stać się osobą w którą celujesz (przydatne jak chcesz mieć np.: szatę czarnego maga. Wchodzisz w np.: Xardasa, naciskasz [TAB] i wyrzucasz szatę. Wracasz to Bezimiennego klawiszem [O] i bierzesz szatę)
[K] teleportuje się naprzód. Dzięki kodowi można też wchodzić przez zamknięte drzwi, ale można się też wkopać ‘wpadając’ w ziemię. Wtedy płyniemy do najbliższego zbiornika wodnego i wypływamy.
[H] to takie seppuku nożem do smarowania chleba – zabiera Ci trochę życia.
[F3] by włączyć lub wyłączyć tryb gry na pełnym ekranie lub małym oknie.
[F5] by wyłączyć kamerę biegnącą za nami
[F4] przeciw przycisk do górnego tricku
[F8] uzupełnienie całkowicie życia i many oraz ciągłe jego naciskanie pozwala latać a sterować tym na strzałkach. Można się dzięki temu szybko przemieszczać nawet przez góry
Wpisujemy w konsoli:

Toggle time – w prawym górnym rogu pokazuję się zegar.

Set Time – dzięki niemu można ustawić godzinę (jak ktoś np.: nie lubi chodzić po lesie o północy). Dla przykładu ustawiamy godzinę 12:00 w południe – w konsoli wpisujemy Set Time 12:00, bądź samo 12.

aigoto – postać pobiegnie w wyznaczone miejsce. W podpunkcie „Goto Waypoint” podane jest kilka kodów do danych miejsc. Przykładowo, jeśli biegniemy do południowej bramy wpisujemy aigoto city1.

edit focus – ukazuje się okno atrybutów NPC, na którego celujesz

Cheat god – god mode.

Kill – zabija NPC, na którego celujesz.

Insert ch – Przed nami ukazuje się CharacterHelper. Może on nas nauczyć wszystkiego co dostępne jest w grze (z paroma ograniczeniami), awansować nas na wyższy poziom.

Insert fh – Gdy wpiszemy ten kod przed bezimiennym pojawia się inna naga postać. Zwie się Face Helper pomoże nam zrobić własną postać (wizualnie). Gdy zagadamy do niego mamy do wyboru opcje:
- wybór głowy
- następna/poprzednia twarz
- 10 wzorów do przodu/do tyłu
- powrót do twarzy domyślnej
- twarze kobiece
- płeć
PS Gdy zatłuczemy Face Helpera dostajemy 9990 pkt. doświadczenia. Jednak nie radzę próbować bo potem mogą wystąpić problemy.

Insert sh – pojawia się postać – tym razem wygląda jak my i jak do niej (niego) zagadamy może nasz zabrać do innego rozdziału. Również nie polecam, ale jak kto chce... Jak go zatłuczemy dostajemy 80 pkt. doświadczenia. Możemy też z niego wyciągnąć pulsujące energią oko Innosa, ser, jakieś zioła, i zioło w pełnym tego słowa znaczeniu J.

edit abilities - pojawi się konsolka, a której będziemy mogli edytować np.: swój poziom. Poniżej znajdują się rzeczy do których można dobrać łapska:
atributte – włącza się okno do edycji atrybutów, tam natomiast nie będą one bezpośrednio podane, musimy zadowolić się cyframi. Gwoli ścisłości – dla przykładu punkt 0 oznacza ilość punktów trafień, które mamy, a punkt jeden te, które stanowią ostateczny limit]:
0 = punkty trafień (100/XXX)
1 = punkty trafień (XXX/100)
2 = mana (100/XXX)
3 = mana (XXX/100)
4 = siła
5 = zręczność
level – wybór poziomu
lp – punkty nauki
exp – punkty doświadczenia
name – imię naszej postaci
guild – gildia, do której chcemy należeć, istnieje kilka możliwości (od nr.: 17 to się za bardzo kupy nie trzyma, zamieściłem to dla ciekawostki)
0 = brak przynależności
1 = paladyn
2 = strażnik
3 = obywatel
4 = mag
5 = nowicjusz
6 = łowca smoków
7 = najemnik
8 = farmer
9 = bandyta
10 = skazaniec
11 = poszukiwacz
12 = mieszkaniec
13 = B
14 = C
15 = D
16 = -----------------
17 = chrząszcz
18 = owca
19 = goblin
20 = szkielet-goblin
21 = prz. szkielet goblin
22 = ścierwojad
23 = olbrzymi szczur
24 = polna bestia
25 = krwiopijca
26 = jaszczur
27 = wilk
28 = prz. wilk
29 = pełzacz
30 = topielec
31 = szkielet
32 = prz. szkielet
33 = szkielet mag
34 = zombie
35 = zębacz
36 = cieniostwór
37 = szkielet-potwór
38 = harpia
39 = kamienny golem
40 = ognisty golem
41 = lodowy golem
42 = przyzwany golem
43 = demon
44 = prz. demon
45 = troll
46 = wąż błotny
47 = smok

Goto Pos – teleportuje nas do miejsca wyznaczonego wcześniej przez twórców gry. Np.:
Gdy jesteśmy w górniczej dolinie teleportuje nas do zamku
Gdy jesteśmy na terenach Khorinis – do miasta portowego
Gdy jesteśmy w Dworze Irdorath lądujemy na statku

Goto Waypoint – jest to teleportacja w miejsce, które sami wybieramy, poniżej zapisałem kilka kodów:

city1 – lądujemy przy południowej bramie
city2 – lądujemy przy północno-wschodniej bramie
lighthouse – latarnia morska Jacka
levelchange – lądujemy w miejscu zmiany poziomu, czyli w okolicach przełęczy Khorinis
ritual – lądujemy przy słonecznym kręgu
xardas – lądujemy pod wierzą Xardasa
sagitta – przy posążku Innosa obok jaskini Sagitty
bigcross – na skrzyżowaniu dróg – północ – farma Onara, południe – dom obok jeziora, wschód – farma Bengara, zachód – farma Sekoba
start (na terenach Khorinis) – lądujemy w miejscu, w którym zaczyna się gra
start (w górniczej dolinie) – droga obok starej kopalni
lester – lądujemy obok Lestera
troll – lądujemy przed ‘domkiem’ Czarnego Trolla
forest – lądujemy w lesie na północy od Khorinis
crypt – cmentarz obok farmy Onara
farm1 – farma Lobarta
farm2 – farma Akila
farm3 – farma Bengara
farm4 – farma Sekoba
kaserne – lądujemy obok kusznika Rugi w koszarach
kloster – lądujemy na moście prowadzącym do klasztoru
markt – targowisko przy wschodniej bramie
undeaddragon (tylko w dworze Irdorath) – obok Smoka-Ożywieńca
ship - lądujemy na statku
icedragon (tylko w GD) – obok lodowego smoka
firedragon (tylko w GD) – obok ognistego smoka
swampdragon (tylko w GD) – obok błotnego smoka
rockdragon (tylko w GD) – obok kamiennego smoka


Uwaga: przed każdym kodem z listy poniżej należy wpisać „insert” (i)

Przedmioty różne
pc_itemfeller – to jest chyba najciekawszy kod, jaki udało mi się odkryć. Gdy go wpiszemy pojawi się przed nami paladyn o nazwisku Mr.Item. Gdy go zabijemy (nawet nie będzie się bronił) będziemy mogli od niego zabrać chyba wszystkie rzeczy dostępne w grze (no z paroma wyjątkami np.: zbrojami, runami, ale rekompensuje się tym, że ma parę klocków, których ja w mojej karierze gracza Gothica nie odkryłem).
pc_rockefeller – w sumie dziwny kod, gdy zabijemy paladyna, który się przed nami pojawi, będziemy mogli (choć nie widać tego w oknie atrybutów) zabierać trofea, tworzyć potężną broń, mikstury, runy, ale za to inne umiejętności zostają takie jakie były.
fakescroll – list
gold – worek z tysiącem sztuk złota, gdy go rozpakujesz dostajesz złoto i -100 exp
itmi_sextant – sekstans
itmi_gold – 1szt. złota
itmi_oldcoin – stara moneta
itmi_bloodcup_mis – Krwawy Puchar
itmi_broom – miotła
itmi_brush - szczotka
itmi_hammer – młotek
itmi_pliers – żuwaczka
itmi_pocket – skórzany mieszek, z zawartością 10szt. zł.
itmi_packet – paczka
itmi_silverplate – srebrny talerz
itmi_goldplate – złoty talerz
itmi_silvercup – srebrny puchar
itmi_goldcup – złoty puchar
itmi_silverring – srebrny pierścień
itmi_goldring – złoty pierścień
itmi_silvercandleholder – srebrny świecznik
itmi_goldcandleholder – złoty świecznik
itmi_silvernecklace – srebrny naszyjnik
itmi_goldnecklace – złoty naszyjnik
itmi_eddasstatue – posążek Innosa
itmi_ultharsholywater_mis – woda święcona Ulthara
itmi_lute – lutnia
itmi_pan – patelnia
itmi_panfull – patelnia (z kawałkiem mięcha w środku)
itmi_scoop – łyżka
itmi_saw – piła
itmi_rake – grabie
itmi_stompler - rozdrabniacz
itmiswordraw – surowa stal
itmiswordrawhot – gorąca stal
itmiswordblade – ostrze
itmiswordbladehot – gorące ostrze
itmi_innoseye_broken_mis – Oko Innosa – zniszczone
itmi_innoseye_mis – Oko innosa



Chemia Gospodarcza
itmi_joint – łodyga bagiennego ziela
itmi_pith – smoła
itmi_sulfur - siarka
itmi_aquamarine – akwamaryna
itmi_rockcrystal – skała krystaliczna
itmi_coal – węgiel
itmi_quartz – kwarcyt
itmi_apfeltabak – tytoń jabłkowy
itmi_honigtabak – tytoń miodowy
itmi_flask – menzurka
itmi_nugget – bryłka rudy


Potwory
troll –troll
troll_black – czarny troll
wolf – wilk
blackwolf – wilk
lurker – topielec
Bloodfly – krwiopijca
shadowbeast – cieniostwór
shadowbeast_skeleton – szkielet-cieniostwór
demon – demon
demonlord – książę demonów
Sheep – owca
hammel – baran
scavenger – ścierwojad
snapper – zębacz
dragonsnapper – smoczy zębacz
warg – warg
draconian – jaszczuroczłek
stonegolem – golem
icegolem – lodowy golem
firegolem – ognisty golem
skeleton – szkielet
lesser_skeleton - pomniejszy szkielet
skeleton_lord – wojownik cienia
skeletonmage – szkielet-mag
giant_bug – polna bestia
giant_rat – olbrzymi szczur
orcwarrior_harad – ork zwiadowca
waran – jaszczur
firewaran – ognisty jaszczur
gobbo_black – czarny goblin
gobbo_green – goblin
gobbo_skeleton – szkielet-goblin
harpie – harpia
meat_bug – chrząszcz
minecrawler – pełzacz
minecrawlerwarrior – pełzacz-wojownik
molerat – kretoszczur
swampshark – wąż błotny
wisp – błędny ognik
zombie01 – zombie1
zombie02 – zombie 2
zombie03 – zombie 3
zombie04 – zombie 4
dragon_swamp - Pandrador
dragon_ice - Fingregh
dragon_fire - Feomathar
dragon_fire_island - Feodaron
dragon_rock – Pedrakhan
dragon_undead - Smok-ożywieniec

Trofea
itat_undeaddragonsoulstone – kamień duszy smoka – ożywieńca
itat_demonheart – serce demona
itat_icegolemheart – serce lodowego golema
itat_firegolemheart – serce ognistego golema
itat_stonegolemheart – serce kamiennego golema
itat_firedragonheart – serce ognistego smoka
itat_icedragonheart – serce lodowego smoka
itat_rockdragonheart – serce kamiennego smoka
itat_swampdragonheart – serce błotnego smoka
itat_dragonegg_mis – jajo smoka
itat_dragonscale – łuski smoka
itat_dragonblood – krew smoka
itat_skeletonbone – kość szkieletu
itat_goblinbone – kość goblina
itat_sheepfur – skóra owcy
itat_talbinslurkerskin – skóra topielca
itat_wolffur – skóra wilka
itat_wargfur – skóra warga
itat_sharkskin – skóra błotnego węża
itat_shadowfur – skóra cieniostwora
itat_trollblackfur – skóra czarnego trolla
itat_trollfur – skóra trolla
itat_trolltooth – kieł trolla
itat_waranfiretongue – język ognistego jaszczura
itat_claw – pazury
itat_lurkerclaw – pazury topielca
itat_teeth – kły
itat_sharkteeth – kły błotnego węża
itat_meatbugflesh – owadzie mięso
itat_bugmandibles – żuwaczki polnej bestii
itat_crawlermandibles – żuwaczki pełzacza
itat_crawlerplate – płytki z pancerza pełzacza
itat_wing – skrzydła
itat_sting – żądło
itat_shadowhorn – róg cieniostwora
itat_drgsnapperhorn – róg smoczego zębacza

Pożywienie

itfo_bacon – szynka
itfomuttonraw – surowe mięso
itfomutton – smażone mięso
itfo_sausage – kiełbasa
itfo_fish – ryba
itfo_fishsoup – zupa rybna
itfo_stew – gulasz
ifto_xpstew – gulasz Thekli
itfo_coragonsbeer – specjalne piwo Coragona
itfo_beer – piwo
itfo_wine – wino
itfo_booze – dżin
itfo_water – woda
itfo_cheese – ser
itfo_apple – jabłko

Amulety
itam_strg_01 – amulet siły
itam_dex_01 – amulet zwinności
itam_hp_01 – amulet życia
itam_dex_strg_01 – amulet mocy
itam_mana_01 - amulet magii
itam_hp_mana_01 – amulet oświecenia
itam_prot_blackeye_mis – amulet przyzywania dusz
itam_mana_angar_mis – magiczny amulet Angara
itam_amulettofdeath_mis – święta aura Innosa
itam_prot_fire_01 – amulet ognia
itam_prot_edge_01 – opanowanie amuletu
itam_prot_point_01 - amulet dębowej skóry
itam_prot_mage_01 – amulet duchowej siły
itam_prot_total_01 – amulet magicznego pancerza

Pierścienie
itri_prot_fire_01 – pierścień ochrony przed ogniem
itri_prot_fire_02 – pierścień ognia
itri_prot_point_01 – pierścień drewnianej skóry
itri_prot_point_02 – pierścień kamiennej skóry
itri_prot_edge_01 – pierścień żelaznej skóry
itri_prot_edge_02 – pierścień magicznego pancerza
itri_prot_mage_01 – pierścień ducha
itri_prot_mage_02 – pierścień ochrony
itri_prot_total_01 – pierścień wiecznych zwycięstw
itri_prot_total_02 – pierścień nietykalności
itri_dex_01 – pierścień zdolności
itri_dex_02 – pierścień zręczności
itri_str_01 – pierścień mocy
itri_str_02 – pierścień siły
itri_mana_01 – pierścień magii
itri_mana_02 – pierścień gwiezdnej mocy
itri_hp_01 – pierścień życia
itri_hp_02 – pierścień żywotności
itri_hp_mana_01 – pierścień oświecenia
itri_dex_strg_01 – pierścień mocy (lepszy niż ten wyżej, ale nazwa ta sama)
itri_prot_point_01_mis – drewniana ochrona (pierścień Constantina)
itri_valentinosring – pierścień Valentina
itri_orcelitering – pierścień orkowych przywódców

Runy teleportacyjne
itru_teleportxardas – teleportacja do Xardasa
itru_teleportfarm – teleportacja do majątku ziemskiego
itru_teleportmonastery – teleportacja do klasztoru
itru_teleportseaport – teleportacja do miasta portowego
itru_teleportpassnw – teleportacja do przełęczy Khorinis
itru_teleporttaverne – teleportacja do tawerny
itru_palteleportsecret – teleport (do tajemnych sal biblioteki klasztoru ognia)
itru_teleportoc – teleportacja do zamku
itru_teleportpassow – teleportacja do przełęczy Górniczej Doliny
itru_teleportowdemontower – teleportacja do starej wierzy demonów

Zwoje
itsc_pallight – święty płomień
itsc_pallightheal – pomniejsze uleczenie
itsc_palmediumheal – średnie uleczenie
itsc_palfullheal – większe uleczenie
itsc_palrepelevil – szkodzenie złu
itsc_paldestroyevil – zniszczenie zła
itsc_palholybolt – święta strzała
itsc_light – światło
itsc_firebolt – ognista strzała
itsc_icebolt – lodowa fala
itsc_lightheal – leczenie lekkich ran
itsc_mediumheal – leczenie średnich ran
itsc_fullheal – leczenie ciężkich ran
itsc_instantfireball – kula ognia
itsc_chargefireball - duża kula ognia
itsc_zap – byłskawica
itsc_sumwolf – przyzwanie wilka
itsc_sumgobskel – tworzenie szkieleto-goblina
itsc_sumskel – tworzenie szkieletu
itsc_sumgol – obudzenie golema
itsc_sumdemon – przemiana w demona
itsc_windfist – pięść wichru
itsc_sleep – sen
itsc_charm – otchłań
itsc_lightningflash – błyskawica
itsc_fear - strach
itsc_icecube – bryła lodu
itsc_thunderball – piorun kulisty
itsc_harmundead – zniszczenie ożywieńca
itsc_firestorm – mała burza ognista
itsc_pyrokinesis – duża burza ognista
itsc_icewave – lodowa fala
itsc_firerain – deszcz ognia
itsc_breathofdeath – tchnienie śmierci
itsc_massdeath – śmiertelna fala
itsc_armyofdarkness – armia ciemności
itsc_shrink – zmniejszenie potwora
itsc_trfsheep – przemiana w owcę
itsc_trfscavenger – przemiana w ścierwojada
itsc_trfgiantrat – przemiana w olbrzymiego szczura
itsc_trfgiantbug – przemiana w polną bestię
itsc_trfwolf – przemiana w wilka
itsc_trfwaran – przemiana w jaszczura
itsc_trfsnapper – przemiana w zębacza
itsc_trfwarg – przemiana w warga
itsc_trffirewaran – przemiana w ognistego jaszczura
itsc_trflurker – przemiana w topielca
itsc_trfshadowbeast – przemiana w cieniostwora
itsc_trfdragonsnapper – przemiana w smoczego zębacza

Runy
itmi_runeblank – pusta runa
itru_light - światło
itru_zap – błyskawica (krąg 1)
itru_firebolt – ognista strzała
itru_icebolt – lodowa strzała
itru_icewave – lodowa fala
itru_windfist – pięść wichru
itru_sleep – sen
itru_lightheal – leczenie lekkich ran
itru_mediumheal – leczenie średnich ran
itru_fullheal – leczenie ciężkich ran
itru_firerain – deszcze ognia
itru_lightningflash – błyskawica (krąg 4)
itru_ instantfireball – kula ognia
itru_chargefireball – duża kula ognia
itru_fear – strach
itru_icecube – bryła lodu
itru_thunderball – piorun kulisty
itru_harmundead – zniszczenie ożywieńca
itru_firestorm – mała burza ognista
itru_pyrokinesis – duża burza ognista
itru_sumgobskel – tworzenie szkieletu-goblina
itru_sumwolf – przyzwanie wilka
itru_sumskel – tworzenie skieletu
itru_sumgol – obudzenie golema
itru_sumdemon – przyzwanie demona
itru_armyofdarkness – armia ciemności
itru_breathofdeath – tchnienie śmierci
itru_massdeath – śmiertelna fala
itru_masterofdisaster – święty pocisk
itru_shrink – zmniejszenie potwora
itru_deathbolt – śmiertelna kula
itru_concussionbolt – pocisk nieprzytomności

Runy paladynów
itru_pallight – święty płomień
itru_pallightheal – pomniejsze uleczenie
itru_palmediumheal – średnie uleczenie
itru_palfullheal – większe uleczenie
itru_palholybolt – święta strzała
itru_palrepelevil – szkodzenie złu
itru_paldestroyevil - zniszczenie zła

Zioła
itpl_weed – chwasty (choć trudno to nazwać ziołem…)
itpl_beet – rzepa (to też…)
itpl_strenght_herb_01 – smoczy korzeń
itpl_speed_herb_01 – zębate ziele
itpl_dex_herb_01 – goblinie jagody
itpl_temp_herb – rdest polny
itpl_forestberry – leśna jagoda
itpl_swampherb – bagienne ziele (no to na nazwę „zioło” całkowicie zasługuje)
itpl_blueplant – niebieski bez

Mikstury
itpo_health_01 – esencja lecznicza
itpo_health_02 – ekstrakt leczniczy
itpo_mana_01 – esencja many
itpo_mana_02 – ekstrakt many
itpo_mana_03 – eliksir many
itpo_perm_str – eliksir siły
itpo_perm_dex – eliksir zręczności
itpo_perm_health – eliksir życia
itpo_perm_mana – eliksir ducha
itpo_speed – mikstura szybkości
itpo_perm_littlemana – esencja ducha
itpo_healhilda_mis – uzdrowienie z czarnej gorączki
itpo_healobsession_mis – uleczenie z opętania
itpo_healrandolph_mis – leczenie z nałogu
itpo_dragoneggdrinkneoras_mis – mikstura wydzieliny ze smoczych jaj
itpo_megadrink - Embarla Firgasto
itpo_potionofdeath_01_mis – łzy Innosa (skutki nieznane)
itpo_potionofdeath_02_mis – łzy Innosa (skutki znane J)

Klucze
itke_lockpick – wytrychy
itke_valentino – klucz do kufra Valentina
itke_dexter – klucz do skrzyni Dextera
itke_xardas – klucz do skrzyni Xardasa
itke_magicchest – klucz (stary, żelazny klucz. Prawdopodobnie otwiera jakąś kłódkę)
itke_fingers – klucz do drzwi z kanałów
itke_hotel – klucz do izby w gospodzie
itke_city_tower_01 – klucz do miejskiej wierzy nr.1
itke_city_tower_02 – klucz do miejskiej wierzy nr.2
itke_city_tower_03 – klucz do miejskiej wierzy nr.3
itke_city_tower_04 – klucz do miejskiej wierzy nr.4
itke_city_tower_05 – klucz do miejskiej wierzy nr.5
itke_city_tower_06 – klucz do miejskiej wierzy nr.6
itke_key_01 – klucz 1
itke_key_02 – klucz 2
itke_key_03 – klucz 3

Miecze jednoręczne
itmw_1h_vlk_dagger - sztylet
itmw_1h_bau_axe - sierp
itmw_malethsgehstock_mis - laska
itmw_1h_vlk_axe - topór
itmw_1h_bau_mace - laga
itmw_shortsword1 – krótki miecz straży
itmw_sense – mała kosa
itmw_shortsword2 – kiepski krótki miecz
itmw_1h_sword_l_03 – nóż na wilki
itmw_nagelknueppel – maczuga z kolcami
itmw_1h_misc_sword – zardzewiały krótki miecz
itmw_shortsword3 – krótki miecz
itmw_1h_vlk_sword - miecz
itmw_nagelkeule – pałka z kolcami
itmw_shortsword4 – wilczy kieł
itmw_kriegskeule – pałka bojowa
itmw_1h_sld_axe – kiepski tasak
itmw_1h_mil_sword – kiepski szeroki miecz
itmw_alrikssword_mis – miecz Alrika
itmw_shortsword5 – dobry krótki miecz
itmw_richtstab – kostur sędziego
itmw_1h_sld_sword – kiepski miecz
itmw_kriegshammer1 – młot wojenny
itmw_nagelkeule2 – ciężka pałka z kolcami
itmw_schwert – kiepski długi miecz
itmw_piratensaebel – piracki kordelas
itmw_schiffsaxt – topór marynarski
itmw_1h_common_01 – samodzielnie wykuty miecz
itmw_1h_pal_sword – miecz paladyna
itmw_schwert1 – dobry miecz
itmw_steinbrecher - oskard
itmw_spicker - rębiczerep
itmw_schwert2 – długi miecz
itmw_bartaxt – wielki topór
itmw_doppelaxt - topór obosieczny
itmw_schwert3 – kiepski miecz półtoraręczny
itmw_schwert4 – dobry długi miecz
itmw_morgenstern – buława i łańcuch
itmw_1h_special_01 – długi miecz magiczny
itmw_streitkolben – buława
itmw_rubinklinge – rubinowe ostrze
itmw_rapier – rapier
itmw_runenschwert – miecz runiczny
itmw_schwert5 – dobry miecz półtoraroczny
itmw_rabenschnabel – kruczy dziób
itmw_inquisitor - inkwizytor
itmw_1h_special_02 – magiczny miecz półtoraręczny
itmw_1h_blessed_01 – kiepskie ostrze magiczne
itmw_1h_ferrossword_mis – miecz Fera
itmw_orkschlaechter – orkowa zguba
itmw_kriegshammer2 – ciężki miecz wojenny
itmw_folteraxt – katowski topór
itmw_elbastardo – El Bastardo
itmw_meisterdegen – miecz mistrzowski
itmw_1h_blessed_02 – błogosławione ostrze magiczne
itmw_1h_special_03 – magiczne ostrze bojowe
itmw_1h_blessed_03 – gniew Innosa
itmw_1h_special_04 – magiczne ostrze na smoki

Miecze dwuręczne
itmw_2h_axe_l_01 - kilof
itmw_2h_bau_axe – topór drwala
itmw_1h_nov_mace – pika bojowa
itmw_2h_sword_m_01 – zardzewiały miecz dwuręczny
itmw_1h_misc_axe – zardzewiały topór
itmw_2h_sld_sword – kiepski miecz dwuręczny
itmw_zweihaender1 – lekki miecz dwuręczny
itmw_zweihaender2 – miecz dwuręczny
itmw_zweihaender3 – runa mocy
itmw_zweihaender4 – ciężki miecz dwuręczny
itmw_hellebarde - halabarda
itmw_stabkeule – buława drzewcowa
itmw_2h_orcaxe_01 – lekki orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_02 – średni orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_03 – ciężki orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_04 – ogromny orkowy topór
itmw_2h_orcsword_01 – jaszczurzy miecz
itmw_2h_orcsword_02 – orkowy miecz wojenny
itmw_2h_sld_sword – kiepski miecz dwuręczny
itmw_streitaxt1 – lekki topór bojowy
itmw_streitaxt2 – topór bojowy
itmw_2h_sld_axe – kiepski topór bojowy
itmw_2h_pal_sword – miecz dwuręczny paladyna
itmw_2h_special_01 – magiczny miecz dwuręczny
itmw_2h_special_02 – ciężki magiczny miecz dwuręczny
itmw_2h_special_03 – ciężkie magiczne ostrze bojowe
itmw_2h_special_04 – duże magiczne ostrze na smoki
itmw_2h_blessed_01 – kiepskie ostrze magiczne
itmw_2h_blessed_02 – miecz zakonu
itmw_2h_blessed_03 – święty kat
itmw_krummschwert - kordelas
itmw_schlachtaxt – topór wojenny
itmw_sturmbringer – ostrze burzy
itmw_barbarenstreitaxt – barbarzyński topór bojowy
itmw_berserkeraxt – topór berserkera
itmw_drachenschneide – smocza zguba
holy_hammer_mis – święty młot

Łuki
itrw_sld_bow – łuk
itrw_bow_l_01 – krótki łuk
itrw_bow_l_02 – łuk wierzbowy
itrw_bow_l_03 – łuk myśliwski
itrw_bow_l_04 – łuk z wiązu
itrw_bow_m_01 - łuk kompozytowy
itrw_bow_m_02 - łuk jesionowy
itrw_bow_m_03 – długi łuk
itrw_bow_m_04 – łuk bukowy
itrw_bow_h_01 – kościany łuk
itrw_bow_h_02 – łuk dębowy
itrw_bow_h_03 – łuk wojenny
itrw_bow_h_04 – smoczy łuk

Kusze
itrw_mil_crossbow – kusza (atak 20)
itrw_crossbow_l_01 – kusza myśliwska
itrw_crossbow_l_02 – lekka kusza
itrw_crossbow_m_01 – kusza (atak 55)
itrw_crossbow_m_02 – kusza bojowa
itrw_dragomirsarmbrust_mis – kusza Dragomira
itrw_sengrathsarmbrust_mis – kusza Sengratha
itrw_crossbow_h_01 – ciężka kusza
itrw_crossbow_h_02 – kusza łowcy smoków

Ubiory i zbroje
itar_vlk_l – strój obywatela 1
itar_vlk_m – strój obywatela 2
itar_vlk_h – strój obywatela 3
tar_vlkbabe_l – strój obywatelki 1
tar_vlkbabe_m – strój obywatelki 2
tar_vlkbabe_h – strój obywatelki 3
itar_bau_l – strój farmera 1
itar_bau_m – strój farmera 2
itar_baubabe_l – strój farmerki 1
itar_baubabe_m – strój farmerki 2
itar_prisoner – łachy skazańca
itar_barkeeper – strój ziemianina
itar_smith – strój kowala
itar_judge – szata sędziego
itar_governor – kaftan gubernatora
itar_leather_l – skórzany pancerz
itar_bdt_m – średni pancerz bandyty
itar_bdt_h – ciężki pancerz bandyty
itar_mil_l – lekki pancerz straży
itar_mil_m – ciężki pancerz straży
itar_pal_m – pancerz rycerza
itar_pal_h – pancerz paladyna
itar_djg_crawler – zbroja z pancerzy pełzaczy
itar_sld_l – lekki pancerz najemnika
itar_sld_m – średni pancerz najemnika
itar_sld_h – ciężki pancerz najemnika
itar_djg_l – lekki pancerz łowcy smoków
itar_djg_m – średni pancerz łowcy smoków
itar_djg_h – ciężki pancerz łowcy smoków
itar_djg_babe – kobiecy pancerz łowcy smoków (z wyglądu jak łachy skazańca, ale dużo lepszy)
itar_nov_l – szata nowicjusza
itar_kdf_l – szata maga ognia
itar_kdf_h – ciężka szata maga ognia
itar_kdw_h – szata maga wody
itar_dementor – mroczny płaszcz (taki jak u poszukiwacza, z maską w gratisie)
itar_lester – szata Lestera
itar_diego – pancerz Diego
itar_corangar – pancerz Cor Angara
itar_xardas – szata mrocznej magii
itar_pal_skel – stara rycerska zbroja (taka jak u rycerzy ciemności, np.: w kaplicy na farmie Onara)

Postacie
pal_200_Hagen – Hagen
pal_201_Ingmar – Ingmar
pal_202_Albrecht – Albrecht
pal_203_Lothar – Lothar
pal_216_Cedric – Cedrik
pal_217_Marcos – Marcos
pal_250_Garond – Garond
pal_251_Oric – Orik
pal_252_Parcival – Parcival
pal_258_Kareloth – Kareloth
pal_260_Tandor – Tandor
pal_261_Gerond – Gerond
pal_67_Sengrath – Sengrath
pal_68_Udar – Udar
pal_80_Tengron – Tengron
pal_81_Fajeth - Fajeth
sld_800_Lee – Lee
sld_801_Torlof – Torlof
sld_802_Buster – Buster
sld_803_Cipher – Cipher
sld_804_Rod – Rod
sld_805_Cord – Cord
sld_806_Sylvio – Sylvio
sld_807_Bullco – Bullko
sld_808_Jarvis – Jarvis
sld_810_Dar – Dar
sld_814_Sentenza – Sentenza
sld_816_Fester – Fester
sld_822_Raoul – Raoul
sld_823 - Khaled
vlk_402_Richer - Sędzia
vlk_405_Fernando - Fernando
pc_thief_nw - Diego
pc_mage_nw - Milten
none_100_Xardas - Xardas


To już było, po co tylko cytujesz? Pisz coś, bo to jest spam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lester262
Czeladnik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:13, 20 Lip 2009    Temat postu:

Itemhoshi
Pc_rockeffeler
ch
fh
sh
pc_hero
stonepuma
aya_testmoddel
bdt_1090_raven czyli kod na kruka Smile
itar_judge
itfo_beer
itfo_booze
itfo_wine
itfo_addon_rum
itfo_addon_grog
itar_addon_pir_h czyli zbroja kapitana grega Smile
itfo_addon_lou
itfO_addon_schnel reszta sama sie dokączy
none_110_urshak
itar_dementor
itar_diego
itfo_milk
itfo_stew
itfo_apple
itmw_2h_berserkaxt
itmw_hallabarde
dragon_un smok orzywieniec Smile
troll_black
scavanger śćierwojad Smile
itmi_lute
itar_lester zbroja lestera Very Happy
itmi_joint
itmi_addon_joint czyli zielony nowicjusz Smile
pal_250_garond
pc_psionic
pc_thiefof
pc_mage
pc_fighter
itar_kdw_h
lurker
razor
blackwolf


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Undertaker
Nowicjusz miecza


Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:45, 14 Maj 2010    Temat postu:

OMG... Kody dla zabawy:

Insert ch - character helper
Insert fh - face helper
Insert itemhoshi - gość który ma wszystko
play ani s_pee - animacja sikania
play ani t_1hsfree - animacja treningu walki mieczem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arturek20011973
Obywatel


Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:38, 07 Lis 2010    Temat postu:

A to kod na koniec świata CTRL +ALT+DELATE a tak na serio to wpiszcie item_hoshi to będzie onar z każdą rzeczą z gry.

Ten kod to insert_djg_crawler i masz pancerz.A kod na postać która nie wraca na swoje miejsce taka do robienia obozu.

Doklejone

Staraj sie nie pisać postów pod postem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II / Porady i Kody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin