Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki byś stworzył mod do gothic 2???
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lares13
Obywatel


Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Knurów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 09:29, 07 Cze 2008    Temat postu:

Ja bym zrobil wiecej miast np. ze 4 wiecej gildii mozliwosc zostania farmerem,mysliwym itd.klasztor magow wody po ataku zostaja blizny itd a fabule byla by ze tez musisz zabic smoki lecz najpierw musisz zabic poteznego czarnoksieznika Smile


Widzę że lubisz odkopywać stare tematy. Daje ci ostatnią szansę.

To jest chyba jeden z tych wiecznych tematów ;].

Za co się czepiacie Question Shocked . za to, że użytkownik wypowiedział się mądrze i sensownie w mądrym i sensownym temacie Question . Tu nie ma co się czepaić, wyluzujcie troszkę.

Sapcio wez jeszcze raz przeczytaj to co ja napisałem ok?Przecież stawiłem się za Laresem13 ,twierdząc ,że ten temt jest jednym z tematów nie starzejących się ,w których można zostawiac posty
do końca świata.


Sorki, niesłusznie użyłem liczby mnogiej, zwrcam honor Embarassed .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
McSłoniu
Adept walki


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:29, 17 Cze 2008    Temat postu:

Bunt chłopów
Celem byłoby pokonywanie wojsk straży a na końcu wkradnięcie się do miasta przez kanały izabicie Hagena. Albo do NK ,,Piraci'' fajna wyspa skarby potwory mroczne jaskinie gorące plaże i ciekawa fabuła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wielki Mag
Czeladnik


Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 08:03, 18 Cze 2008    Temat postu:

Kolonia Magów
Zesłano 12 magów do koloni zakładają osade uczysz się u nich zaklęć itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bizon1000
Przybysz


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:44, 20 Cze 2008
PRZENIESIONY
Pią 16:07, 20 Cze 2008    Temat postu:

Cholera mam genialny pomysł na moda. Można by było zrobić mod opowiadający historię 200 lat przed wydarzeniami z Gothic 1, na podstawie materiałów z Gothic i modu Poziomki Z "Mroczne Tajemnice". Teraz napiszę wam krótkie wprowadzenie.

Gothic:Pierwsza Wojna z Orkami

Był rok 1000,wraz z nowym tyśącleciem Rhobar I podbił Nordmar i Verant. Wrzystko wydawało się być piękne, ale Robar zapomniał o jednym wrogu Orkach.
Do Starego Kanionu Górniczego (Kolonii Górniczej) wysłano Horacego dostawce rudy z obstawą palladynów Królewskich. Kiedy podążali do Zamku (a raczej miasta)zaatakowali ich bandyci, palladyni uporali się z nimi bez problemu.Przy jednym z nich był list z rozkazami od cherszta w którym napisane było, że zwiadowca zauważył dużą grupę orków 3 dni drogi od miasta, palladyni byli zaszokowani tym faktem i natychmiast wyruszyli w dalszą droge.
Po dotarciu do miasta powiadomili Fellana dowódcę Palladynów Innosa(jak ktoś grał w Mroczne tajemnice to wie w czym rzecz Very Happy ).Fellan wpadł w szał po usłyszeniu tej wiadomości. Postanowił poinformować cztery kasty magów ( ognia, wody, nekromantów oraz Pradawnych). Magowie psotanowili upewnić się czy to prawda i wysłali Horacego na bagna aby to sprawdził.

Niezłe co nie?!
Sam nie umiem robić modów, więc proszę was o realizacje tego projektu.
Pozdro wszystkim Cool

Trochę tych błędów było...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chanek
Uczeń miecza


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarkendar

PostWysłany: Pon 16:05, 23 Cze 2008    Temat postu:

Ja bym zrobił taki mod, podobny do filmu ,,Prison Break". Bezi, Diego, Lester, Gorn, Milten zostali schwytani i skazani na śmierć przez powieszenie(za co to jeszcze nie wiem). Do powieszenia zostało nie wiele czasu, a nasi bohaterowie planują tajemną ucieczkę(nie napisze jak by uciekli, bo nie wiem, ale było by sporo misij w tym więzieniu). Są oni w stroju skazańca i jedyną broń którą dostają jest kilof, który wykorzystują do pracy w kopalni przy więzieniu. Ucieczke zaczną w tej kopalni wraz z jeszcze paroma więźniami, by mod się skończył muszą przedostać się do ich kraju do przyjaciół, po drodze wiele płapek i bitw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Legiss
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zadupie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:45, 24 Cze 2008    Temat postu:

Ja bym zrobił konie i możliwość jeżdżenia na nich. A jak koń to własny, więc dałoby się łapać zwierzątka i oswajać ( Tylko do 25 lvl'a). Wejścia do wieży Xardasa strzegłyby 2 Panowie Cienia, których dzięki specjalnej zdolności (Szacunek Umarłych) mogłoby się zabierać ze sobą (chodziłyby za tobą). Dodałbym zdolność kopania (dziur w ziemi) żeby zakopać lub znaleść skarb. Nowe zbroje by doszły, Bronie, Czary (zmiana w ducha Very Happy) itp.
Niezłe? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karypto
Rycerz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Strzelin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:24, 26 Cze 2008    Temat postu:

Ja nie zrobiłbym moda:
1:nie mam pomysłu.
2:nie pcham rąk do czegoś do czego nie ma cierpliwości i chęci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorn53
Obywatel


Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nordmar
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:08, 26 Cze 2008    Temat postu:

Ja bym zrobił 5 klasztorów.
Magów wody, zemi, ognia, światła, ciemności.
Zrobili by małą bariere w której jest 10 śniących i 1000 orków.
Na zewnątrz jest dziesięć obozów każdy klasztor dałby 2 obozom za zadanie pozbycia się 2 śniących i 100 orków.
A obozy to: Asasyni, Nordmarczycy, Łowców Orków, Łowców Smoków,
Strażnicy, Cienie, Najemnicy, Nordmarczycy, Wyznawcy Śniących i Pogromcy Stworów.
Wyznawcy Śniącego będą chcieli zniszczyć plany magów.

Może troche nudne ale zawsze coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas
Czeladnik


Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Myrthany
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:12, 27 Lip 2008    Temat postu:

Parodista napisał:
Dodatkowo jeszcze takie rzeczy jak wskaźnik głodu, snu, rozrywki i oczywiście załatwiania potrzeb (wiadomo jakich) też byłoby fajne. Z różnych pierdół to naprzykład ubrania dla zwierząt (ściewrwojady w stroju obywatela).


Hmmm nie wiem czemu ale cuchnie mi simami.A pozatym fajne mażenie.

Hmm ja bym zrobił mod który zaczyna sie po odpłynięciu z wyspy np milten wypadł za burte xD. tak gdzieś w okolicach Myrthany i Milten dryfował by i dotryfwoł do nie dalekiej wyspy (jakiejś tam) i nim gramy i musimy stworzyć tratwe i odpłynąć albo zostać tam na zawsze mamy wybór Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xardas dnia Nie 23:14, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kael
Wojownik


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fearun
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 00:04, 28 Lip 2008    Temat postu:

Hmm... modkowie uważnie przeczytajcie post bizona i poprawie błędy ort. bo szczypie w oczy.

Gdybym robił mod to zdecydowanie nie do Gothica. Nie podoba mi się trochę ten świat (pod tym względem ,że ciężko spotkać tam inną rasę niż człowiek itp. ) jednakże.
Fabuła modu wyglądała by tak: ( zakładając ,że naszym bohaterem jest ktoś inny niż bezimienny jednak imię tego bohatera nie ma znaczenia ) . Jako jeden ze spokojnych mieszkańców Khorinis spokojnie mieszkając żoną i dziećmi ( czego niestety nie ujrzymy w Gothicu Razz ) . Niestety wynikły pewne komplikacje jeśli chodzi o stan w jakim nasz bohater wraca do domu Razz . Wynikła z tego kłótnia przez co uderzyłeś swą żonę. Uciekła on razem z dziećmi z domu. Na następny dzień dowiadujesz się o ich śmierci. Oskarżasz siebie za wszystkie te rzeczy. Masz zamiar popełnić samobójstwo jednak... nie zrobiłeś tego... Wróciłeś do domu i za wszelką cenę chcesz dowiedzieć się więcej o śmierci swej rodziny. Od razu myślisz ,że to bandyci. Uczysz się tego jak posługiwać się bronią od swego przyjaciela. Wyruszasz w podróż po Khorinis przeszukując każdą jaskinię w której spotkasz chodź jednego bandytę. Jednakże bez skutku. I w końcu dowiadujesz się ,że herszt bandytów maczał w tym palce. Dowiedziałeś się to od swej służki. Pytana skąd ona o tym wie odpowiada ,że znalazła kartkę w szufladzie twojej żony. Okazało się także ,że to owa służka okradała z różnego rodzaju biżuterii twoją żonę. Zdenerwowany w akcie zemsty uderzasz ją w twarz. Niestety ona zginęła. Straż dowiedziawszy się o tym oskarża cię o zabije własnej rodziny. Trafiasz do kolonii karnej. Pierwsze co słyszysz... to słowa... "Witamy w kolonii" . Później co się dzieje sami się domyślicie Razz. To co prawda nie jest dobry pomysł na moda ( to nawet nie jest opis moda tylko jakieś opowiadanie Razz ) jednakże nie myślę o tej porze logicznie Razz. I jakoś wpadłem na ten jakże dziwny pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nekromejsh
Czeladnik


Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NekroCity
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 07:11, 28 Lip 2008    Temat postu:

Zrobiłbym mod opierający się na podróży do Myrthany. Dział by się on na wyspach wymyślonego przeze mnie "Archipelagu Myrthany" były by tam galery orków i fabuła polegała by na tym że skończyła się żywność i trzeba było poszukać trochę pożywienia. Lecz nasz Bezimienny spotyka orków i miesza się w intrygę która zaprowadzi go do podziemnej "Świątyni Trzech Bogów" gdzie będzie musiał pokonać brata Xardasa, który już mu opowie że nie będzie zadowolony z tego co zrobił Xardas w Myrthanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:42, 08 Sie 2008    Temat postu:

Mój mod który nazwałem"Zemsta Beliara"
W Nordmarze odkryto stary fort. Wysłano oddział paladynów, żeby zbbadali wnętrze. Gdy weszli zobaczyli budynek w którem niegdyś byli magowie(jak w SO).Znaleźli tam księge ze złotymi obrubkami i gdy ją otworzyli nagle z tej księgi zaczęło wydobywać się światło i pojawiła się armia demonów siejąc spustoszenie w Nordmarze i Myrtanie. Jedynaro nadzieja została w assasynach i koczownikach. Nasz bohater Hektor chce zjednoczyć obie frakcje i wspólnie stawić czoło demonom.Gdy to się udaje bochater zobaczył jakiegoś człowieka i stracił przytomność. Obudził się w jakimś lochu i gdy spojrzał przez kraty zobaczył nekromantę który mu wytłumaczył wszystko o księdze i forcie. Okazało się, że nekromanci kontrolują demony. Hektor domyślił się, że Beliar zemścił się na
Innosie za wcześniejsze porażki i urusł w siłę. Bohater ucieka z więzienia ale znalazł się w mieście nekromantów i musi się z niego wydostać i stanąć do walki z demonami u boku assasynów i koczowników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thesior
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Nordmar.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:45, 08 Sie 2008    Temat postu:

Podoba mi sie pomysł Chanka(Prison Break xD).Gdyby trochę pozmieniac wątki ,żeby było trochę zaskoczenia zwroty akcji to byłoby ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hemp3564
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Huj
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:20, 31 Maj 2009    Temat postu:

Ja bym zrobił takiego modzika żeby:Można by było podróżować statkiem z kumplami po całym świecie Myrtany na każdym postoju w jakimś mieście były by zadania do wykonania, różne zagadki do odgadnięcia i wiele inncyh.Na końcu zrobiłbym tak ,że przypłynęli by do Khorinis a tu miasto spalone, ludzie pozabijani itd.Lecz wtedy innos(czy inne bóstwo jakie czcimy) nam mówi ,że zrobili to orkowie i teraz przygotowywują się do ataku na zamek w GD.No i wtedy Bezio z innymi idą do GD i rozwalają orków.

Nie wiem czy to taki dobry mod ale mi sie podoba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raven93
Adept walki


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Górnicza Dolina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:34, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Ja bym stworzył asasynów i krainę piasków . Dałbym trpchę więcej potworków np.Wilkołak czy coś takiego i oczywiście dużo questów ale dałbymjakieś dobre głosy do postaci .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin