| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Gothard Generał armii
 
  
 
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 3630
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: wiem, że to czytasz?
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:53, 10 Kwi 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| insert babe_rockefeller kod na jedną ze służących w zamku gomeza. Nic nierobi ale ma dużo jedzenia i "gadżety" jakie mają tylko służące(np.szczotka)
 I jest kod na coś czego niema lub jest dosyć ciekawe?(np.włóczęga ale kod na niego znam)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Artex Wojownik
 
 
 Dołączył: 06 Sie 2008
 Posty: 1048
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 29 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 08:22, 11 Kwi 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Włóczędzy 
 insert non_1501_...
 insert non_1502_...
 insert non_1503_...
 insert non_1504_...
 
 W grze ich nie ma, gdyby byli, byli by (zaraz po Gilbercie) jedynymi NPC którzy nie mają gildi, ale jako że ich nie ma... Tylko Gilbert jest bez gildiowy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gothard Generał armii
 
  
 
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 3630
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: wiem, że to czytasz?
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 14:13, 11 Kwi 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Właściwie po co oni są? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| demonichunter Przybysz
 
 
 Dołączył: 14 Maj 2009
 Posty: 8
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Nordmar
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 18:43, 22 Maj 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| jakie są kody na face? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gothard Generał armii
 
  
 
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 3630
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: wiem, że to czytasz?
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:14, 22 Maj 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Facehelpera w G1 niema. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 15:30, 30 Cze 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| kody do gothic: stonegolem-kamienny golem
 crw_armor_h-zbroja z pancerzy pełzaczy
 urizielrune-fala smierci urizjela
 sleeper-sniacy
 itrw_bow_war_05-luk smierci
 itrw_crossbow_04-kusza wojenna
 dmb_armor_h-szata xardasa
 ore_armor_h-zbroja z magicznej rudy
 ch-koles ktory moze wszystkiego nauczyc
 minecrawlerq-krolowa pelzaczy
 all-allrounder ( ma wszystkie runy oprocz dwoch)
 ud-umarly shaman orkow
 sham-shaman orkow
 na poczatku wszystkich kodow trzeba nacisnac i
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Beziakowaty Przybysz
 
 
 Dołączył: 02 Lip 2009
 Posty: 14
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 21:35, 05 Lip 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Troll harpie
 zombie 01-04
 youngtroll
 org_armor_l
 org_armor_m
 org_armor_h
 sld_armor_l
 sld_armor_m
 sld_armor_h
 stt_armor_l
 stt_armor_h
 grd_armor_l
 grd_armor_m
 grd_armor_h
 ebr_armor_l albo m
 ebr_armor_h
 ebr_armor_h2
 nov_armor_l
 nov_armor_m
 nov_armor_h
 tpl_armor_l
 tpl_armor_m
 tpl_armor_h
 vlk_armor_l
 vlk_armor_h
 kdf_armor_l
 kdf_armor_h
 kdw_armor_l
 kdw_armor_h
 gur_armor_l
 gur_armor_h
 sld_test
 grd_test
 sld_test
 vlk_test
 wolf
 minecrawler
 minecrawlerq
 shaman
 itmw_1h_sword_01 niewiem do ilu
 itmw_1h_axe_01 też niewiem
 itmw_2h_sword_01 niewiem
 itmw_2h_axe_01 niewiem
 roter_wind
 diego_bogen
 sleeper
 skeleton
 skeletonwarrior
 skeletonscout
 skeletonmage
 lurker
 scavenger
 yscavenger
 molerat
 ymolerat
 ywolf
 razor
 orcwarrior 1-4
 udshaman
 allrounder
 ch
 sh
 
 play ani
 
 t_pee
 s_pray
 t_pray_random
 s lub t_1hsfinished
 s lub t_wash
 
 
 inne
 
 eab
 eai
 efo
 
 koniec
 
 moglibyście dac +
 
 Post został pochwalony 2 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Beziakowaty dnia Nie 21:38, 05 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Agreel Wrzód(Zbanowany)
 
 
 Dołączył: 14 Lut 2009
 Posty: 888
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 22:10, 05 Lip 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Mógłbyś chociaż cały ten temat przejrzeć...wszystkie te cheaty WSZYSCY znają. No prawie wszyscy. Jest parę owieczek, które w gothic'a nie grały, a jedna z nich dała ci tę pochwałę dla jaj. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| CORISSTO Przybysz
 
 
 Dołączył: 08 Lip 2009
 Posty: 2
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 11:55, 08 Lip 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Waypointy Nazwa Miejsce
 start- Początek gry
 nc_path50- Wejście do Nowego Obozu
 nc_entrance_wp- Wewnątrz Nowego Obozu
 nc_kdw_cave_entrance- Przy Saturasie w Nowym Obozie
 nc_small_cave_center- Przy Lee w Nowym Obozie
 nc_pit_center- Kopiec rudy w Nowym Obozie
 fms_entrance- Wolna Kopalnia
 stonek- Wielkie kamienie
 oc1- Północna brama, wejście do Starego Obozu
 oc2- Południowa brama, wejście do Starego Obozu
 occ_chapel_upstairs- Przy Corristo w Starym Obozie
 occ_barons_dance- Przy Gomezie w Starym Obozie
 ow_om_entrance01- Stara Kopalnia
 location_12_01- Troll na północy
 psi_start- Wejście do Obozu Bractwa na bagnach
 psi_labor_in- Przy Cor Kalomie
 psi_temple_rooms- Przy Y'Berionie
 wp_circle_01- Pierwszy Kamień Ogniskującys
 location_29_02- Jaskinie Czarnych Goblinów
 fogtower_out- Wieża Cieni
 location_28_01- Ruiny Klasztoru
 castle- Zamek
 castle_tower_top- Wieża zamku
 occ_tower_platform- Wieża
 location_19_03- Stara twierdza
 dt_maingate- Wejście do wieży Xardasa
 dt_library- Biblioteka Xardasa
 ow_orcbridge- Most do miasta orków
 ow_path_198_orcgraveyard7- Miasto orków
 ow_sleeperentrance- Wejście do Świątyni Śniącego
 ___________________________________________________________
 
 
 Bronie specjalne
 Kod Efekt
 whistlers_schwert Miecz Świstaka
 scars_schwert Miecz Blizny
 streitschlichter Negocjator Lestera
 artos_schwert Miecz Arto
 silas_axt Topór Silasa
 cords_spalter Siekacz Corda
 namibs_keule Pałka Namiba
 innos_zorn Gniew Innosa
 ulumulu ULU-MULU
 thorus_schwert Miecz Thorusa
 lees_axt Topór Lee
 roter_wind Czerwony wiatr
 torlofs_axt Topór Torlofa
 oriks_axt Topór Orika
 mythrilklinge01 Uriziel (nienaładowany)
 mythrilklinge02 Uriziel (naładowany)
 mythrilklinge03 Uriziel (usunięta runa)
 oruns_keule Pałka Oruna
 prankenhieb Cios Łapą
 kaloms_schwert Miecz Kaloma
 fortunos_keule Pałka Fortuna
 lares_axt Topór Laresa
 heerscherstab Berło
 stab_des_lichts Kostur Światła
 _____________________________________________________________________
 Kusze i łuki
 Kod Efekt
 ITRW_BOW_LONG_01 Długi łuk
 ITRW_BOW_LONG_02 Łuk kolczasty
 ITRW_BOW_LONG_03 Łuk wierzbowy
 ITRW_BOW_LONG_04 Łuk dębowy
 ITRW_BOW_LONG_05 Wilcze kły
 ITRW_BOW_LONG_06 Podmuch wiatru
 ITRW_BOW_LONG_07 Łuk żołnierski
 ITRW_BOW_LONG_08 Łuk z poroża
 ITRW_BOW_LONG_09 Łuk Nimroda
 ITRW_BOW_SMALL_01 Krótki łuk
 ITRW_BOW_SMALL_02 Łuk kawaleryjski
 ITRW_BOW_SMALL_03 Łuk polowy
 ITRW_BOW_SMALL_04 Łuk myśliwski
 ITRW_BOW_SMALL_05 Kościany łuk
 ITRW_CROSSBOW_01 Lekka kusza
 ITRW_CROSSBOW_02 Kusza
 ITRW_CROSSBOW_03 Ciężka kusza
 ITRW_CROSSBOW_04 Kusza wojenna
 diegos_bogen Łuk Diego
 wolfs_bogen Łuk Wilka
 _________________________________________________________________________
 
 Zbroje
 Kod Efekt
 vlk_armor_l Lekkie Spodnie Kopacza
 vlk_armor_m Spodnie Kopacza
 stt_armor_m Strój Cienia
 stt_armor_h Zbroja Cienia
 grd_armor_l Lekka Zbroja Strażnika
 grd_armor_m Zbroja Strażnika
 grd_armor_h Ciężka Zbroja Strażnika
 grd_armor_i Pancerz Straży królewskiej
 ebr_armor_m Ozdobna Szata
 ebr_armor_h Pancerz Gomeza
 ebr_armor_h2 Ciężki pancerz Magnata
 sfb_armor_l Strój Kopacza
 org_armor_l Lekki strój Szkodnika
 org_armor_m Strój Szkodnika
 org_armor_h Ciężki strój Szkodnika
 sld_armor_l Lekka Zbroja Najemnika
 sld_armor_m Zbroja Najemnika
 sld_armor_h Ciężka Zbroja Najemnika
 nov_armor_l Przepaska Nowicjusza
 nov_armor_m Lekka Zbroja Nowicjusza
 nov_armor_h Zbroja Nowicjusza
 tpl_armor_l Lekka Zbroja Świątynna
 tpl_armor_m Zbroja Świątynna
 tpl_armor_h Ciężka Zbroja Świątynna
 gur_armor_m Szata Guru
 gur_armor_h Zdobiona Szata Guru
 kdf_armor_l Szata Ognia
 kdf_armor_h Zdobiona Szata Ognia
 kdw_armor_l Szata Wody
 kdw_armor_h Zdobiona Szata Wody
 dmb_armor_h Szata Mrocznych Sztuk
 crw_armor_h Zbroja z pancerzy pełzaczy
 ore_armor_m Starożytna zbroja magiczna
 ore_armor_h Wzmocniona zbroja magiczna
 lam_armor Szata Sędziego
 __________________________________________
 Runy
 Kod Efekt
 urizelrrune-to pierśćeń Beliara potrzebny do tego szusty krąg migi
 itarrunechainlightning L
 itarrunechainlightning Grom
 itarrunecharm Urok
 itarrunecontrol Kontrola
 itarrunedestroyundead Śmierć ożywieńcom
 itarrunefireball Kula ognia
 itarrunefirerain Deszcz ognia
 itarrunefirestorm Ognista burza
 itarruneheal Uzdrowienie
 itarruneicecube Bryła lodu
 itarruneicewave Lodowa fala
 itarrunelight Światło
 itarrunepyrokinesis Pyrokineza
 itarrunesleep Sen
 itarrunestormfist Uderzenie burzy
 itarrunetelekinesis Telekineza
 itarruneteleport1 Teleport do Magów Ognia
 itarruneteleport2 Teleport do Magów Wody
 itarruneteleport3 Teleport do Nekromanty
 itarruneteleport4 Teleport do Starego Obozu
 itarrunethunderball Piorun
 itarrunethunderbolt Piorun kulisty
 itarrunewindfist Uderzenie Wiatru
 urizielrune Fala śmierci Uriziela
 _______________________________________________
 Zwoje
 Kod Efekt
 itarscrollarmyofdarkness Armia ciemności
 itarscrollberzerk "Wściekłość"
 itarscrollchainlightning Grom
 itarscrollcharm Urok
 itarscrollcontrol Kontrola
 itarscrolldestroyundead Śmierć ożywieńcom
 itarscrollfear Strach
 itarscrollfireball Kula ognista
 itarscrollfirebolt Ognisty pocisk
 itarscrollfirerain Deszcz ognia
 itarscrollfirestorm Ognista burza
 itarscrollheal Uzdrowienie
 itarscrollicecube Bryła lodu
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Smok Ya-Zhen Uczeń miecza
 
 
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 90
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: Bobrek
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 10:39, 29 Lip 2009    Temat postu: Re: Kody do gothic PL |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Arkanin napisał: |  	  | Podczas gry naciśnij [B] lub [S], wpisz MARVIN i jeszcze raz naciśnij [B] lub [S], (w lewym górnym rogu pokarze się napis MARVIN MODE) gdy naciśniesz F2 pokaże się konsola. 
 God mode - cheat god
 Uzdrowienie - cheat eat
 Zabij obiekt - cheat kill
 
 Lista przedmiotów
 Przed nazwą każdego przedmiotu trzeba wpisać insert!
 
 torlofsaxt
 roter_wind
 ulumulu
 artos_schwert
 silax_axt
 diegos_bogen
 thorus_schwert
 udshaman_rockefeller
 icegolem
 firegolem
 freemineorc
 meatbug
 bridgegolem
 troll
 youngtroll
 yscavenger
 ymolerat
 xardasdemon
 swampshark
 btestmodell
 ctestmodell
 dtestmodell
 ftestmodell
 gtestmodell
 htestmodell
 jtestmodell
 ababetestmodell
 perception_testmodell)
 atestmodell
 urizielrune
 xp_map
 neks_amulett
 cords_spalter
 prankenhieb
 namibskeule
 dmb_armor_m
 elementare_arcanei
 astronomie
 dungeonkey
 fakescroll
 zeitenklinge
 victim
 self
 Oh moja pierwsza pomoc
   | 
 
 1.
 Takie same mam na kartce
 2.Nawet nie przetłumaczyłeś
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| demon niebios Adept walki
 
 
 Dołączył: 27 Mar 2009
 Posty: 236
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: wiesz gdzie mieszkam?;)
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:38, 30 Lip 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Twórcy testowali te kody na specjalne postacie a oto kody na nie: overlayhuman-pijany koleś
 pc_mini-taki koleś
 pc_ny (reszta się sama dopisze)-taki gośc podobny do bezia
 pc_roman- mag z niewidzialnymi mieczami
 all (reszta się sama dopisze)-przekonaj się ;D
 Wiem że nie jest tego dużo ale jak wam się podoba możecie dac +.
 
 Post został pochwalony 4 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez demon niebios dnia Czw 14:39, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| thorus Obywatel
 
 
 Dołączył: 26 Lip 2009
 Posty: 59
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 15:06, 03 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| i ta_testmodell to też fajny kod na gościa który będzie za tobą łaził jak tylko mu rozkarzesz. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gothard Generał armii
 
  
 
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 3630
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: wiem, że to czytasz?
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 07:09, 04 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Chyba ta_testmodela nie ma w G1... 
 A co kodów Demonika
   W końcu ktoś mi podał kody których nie znałem...+ masz za to
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Sigon Czeladnik
 
 
 Dołączył: 22 Sty 2010
 Posty: 46
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Katowice
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 12:07, 06 Lut 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A nie wiecie może czy istnieją kody na NPC (np. na Thorusa). Jest mi to potrzebne, bo z mam problem z misją Chata Krzykacza. Otóż, uderzyłem krzykacza a ten zaczął uciekać. Nie goniłem go, pozwoliłem mu zwiać. No potem poszedłem do SO i wróciłem do NO. Wchodząc do chaty krzykacza zastałem jego martwe ciało, nie ożywiłem go. Po jakimś czasie ciało zniknęło i co teraz zrobić? Musiałbym przyzwać krzykacza na nowo kodem o ile to możliwe. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gothard Generał armii
 
  
 
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 3630
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 34 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: wiem, że to czytasz?
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 12:37, 06 Lut 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Hmmm...jeśli możesz to wczytaj poprzedniego save`a gdzie jeszcze go masz a jak nie to się na kodach dostań do NO. Tam tylko z włączonymi kodami najedź na krzykacza i nie rozmawiaj z nim. Po prostu żeby się nad nim pojawiło jego imię. Wtedy naciskasz przycisk "T" i pojawi Ci się kod na niego. To taka bardziej skąplikowana metoda bo kodu na niego nie znam.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |