Norfarell
Uczeń miecza
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:50, 21 Lip 2009 Temat postu: Advent Rising |
|
|
Gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, zrealizowana w oparciu o scenariusz napisany przez znanego pisarza science-fiction - Orsona Scotta Carda.
Advent Rising to gra, która miała być początkiem trylogii opowiadającej o dziejach Gideona Wyetha. Współtwórcą scenariusza do niej był Orson Scott Card, znany pisarz science-fiction. Niestety, z planów trylogii nic nie wyszło. Historia, którą poznajemy w grze jest jej zdecydowanie najlepszym elementem, napędzającym pozostałe składniki programu. Sama muzyka i grafika dopełniają całą intrygę i nadają jej specyficzny klimat. Wysokiej jakości doznania wizualne zapewnia silnik Unreal Warfare, zaś do prac nad oprawą muzyczną zatrudnieni zastali spece z Hollywood. Gra należy do gatunku dynamicznych zręcznościówek z widokiem TPP, a jej produkcję powierzono zespołowi GlyphX Games.
Gracz wciela się w Gideona Wyetha i staje przed zadaniem uratowania ludzkości oraz rasy Aurelian przed agresywnymi zakusami tzw. Seekersów. W miarę postępów gry Gideon odkrywa w sobie lub otrzymuje nadprzyrodzone umiejętności - uderzenie kinetyczne, zdolność podnoszenia obiektów siłą woli, ciskanie energią i inne. Konflikt między Seekersami a ludźmi i Auerlianami spowodowała legenda, która mówi jakoby jedna z tych dwóch ras miała połączyć cały wszechświat. Seekersom taka wizja przyszłości nie przypadła do gustu, więc chcąc uratować własną pozycję we wszechświecie, postanawiają całkowicie unicestwić potencjalnych tyranów.
Sama rozgrywka to połączenie gry Max Payne, Enter The Matrix i Halo z dodatkiem wspaniałej historii i jeszcze większej grywalności. Ukłonem w stronę realizmu jest ilość broni jakie możemy przy sobie nosić (podobnie jak w rzeczywistości, nasz bohater jest w stanie dźwigać w danym momencie tylko kilka śmiercionośnych akcesoriów), a także wprowadzenie elementów typowych dla gier cRPG. Nasze nadprzyrodzone umiejętności udoskonalmy po prostu przez częste ich używanie – „trening czyni mistrza” – jak ma to miejsce np. w grze Morrowind. Sama fizyka gry stoi na wysokim poziomie, co tyczy się także modelu prowadzenia pojazdów.
żródło-gry-online
Mam co do tej gry jedno pytanie, jak unicestwić Koroema w 6 ostatnim akcie: Rozwijanie Sznura???
PRZYKLEJONE
Jużwiem, jeśli ktoś to czyta(a wątpię) to gdy on wystrzeli czarnąkulę, trzeba ją odepchnąć do niego kilka razy, po czym, gdy padnie, podniesieniem rzucić w niego kamieniem. Powtórzyć trzy razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|