Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regnum Online

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Inne Gry / RPG/MMORPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord_Of_Gothic
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 66 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GoTHiC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:32, 23 Cze 2008    Temat postu: Regnum Online

Gre sciagamy z:
[link widoczny dla zalogowanych]
1.Mamy napis
Join now and play for free! It's as easy as:

1 - Download the game
2 - Create an account
3 - Start playing

We require no credit card, so, what are you waiting for?
PLAY NOW!
Sciagamy gre.
Twozymy konto.
Zaczynamy gre.

Opis Gry: Regnum Online to bezpłatna (free download + free-to-play) gra typu MMORPG produkcji argentyńskiej, osadzona w klasycznym świecie fantasy i w dużej mierze inspirowana grą Dark Age of Camelot. Poza standardowym rozwijaniem swych wirtualnych odpowiedników poprzez wykonywanie zadań i eksterminację potworków, gracze biorą udział w licznych, walnych bitwach o panowanie nad terenami przygranicznymi – trzy narody walczą o supremację, przeprowadzając inwazje i oblegając twierdze należące do wrogiej nacji.

Zaraz po stworzeniu konta opowiadamy się po jednej ze stron konfliktu i tworzymy swego fantastycznego pupila. Do wyboru mamy frakcję dobrych, leśnych stworzeń (Syrtis), wytrwałych i opanowanych ras górskich (Alsius) oraz przebiegłych, zdradzieckich istot chaosu (Ignis). Każde państwo włada pewnym obszarem wewnętrznym (w którym odnajdujemy stolicę oraz najważniejsze miasta, przy czym jest to miejsce bezpieczne, nie może zostać przejęte przez przedstawicieli wrogiej nam nacji) oraz niewielkim regionem rekrutacyjnym, pełniącym rolę obiektu treningowego dla świeżych postaci (schowanym głęboko za linią frontu i również zapewniający względne bezpieczeństwo przed atakami ze strony innych graczy). Wszystkie pozostałe tereny (głównie umieszczone w centrum kontynentu) są już potencjalnym polem bitwy – podzielono je na trzy strefy wojenne, każda zawierająca trzy obiekty o charakterze obronno-administracyjnym (jeden zamek i dwa forty). O tym, która frakcja jest aktualnie najsilniejsza, decyduje ilość podbitych warowni. W każdym momencie może nastąpić zmiana na pozycji lidera, gdyż przejęcie obiektu następuje po wyeliminowaniu lokalnej straży i ew. graczy, którzy w danej chwili zobowiązali się bronić newralgicznego punktu. Nie muszę chyba przypominać, że starcia te są esencją rozgrywki i stanowią jednocześnie świetne pole do popisu dla wielbicieli trybu PvP.

Zanim jednak w ogóle dotrzemy do stref wojennych i będziemy w stanie stawić realny opór najeźdźcom, czeka nas długa droga rozwoju prowadzonej przez nas postaci. Każda frakcja charakteryzuje się zupełnie innym środowiskiem naturalnym terenu startowego oraz oferuje trzy unikalne rasy. Lądy Syrtis są domem dla leśnych elfów, pół-elfów oraz ludzi, mroźny Alsius zrzesza przedstawicieli krasnoludów, nordów i utgharów, zaś opuszczone przez światło terytoria Ignis zapewniają dach nad głową mrocznym elfom, złym ludziom oraz molokom. Profesje są identyczne dla wszystkich narodowości – możemy odgrywać rolę Wojownika (z możliwością awansu na twardego Knighta lub potężnego Barbariana), Łucznika (a potem śmiertelnie niebezpiecznego Marksmana lub sprytnego i mądrego Huntera) i Czarodzieja (przyjmującego ostatecznie kształt ofensywnego Warlocka oraz defensywnego Conjurera). Każda klasa odznacza się indywidualnym zestawem umiejętności oraz w różny sposób opiera się na głównych współczynnikach postaci (tychże mamy w grze pięć: siłę, inteligencję, zręczność, koncentrację oraz budowę fizyczną), które powiększamy wraz z osiąganiem kolejnych poziomów doświadczenia. Wybieramy także płeć oraz wygląd zewnętrzny naszego wychowanka, co nie ma jednak bezpośredniego wpływu jego potencjalne możliwości. W początkowej fazie gry nie mamy większych problemów ze zdobywaniem kolejnych poziomów doświadczenia – świat jest tak skonstruowany, że praktycznie na każdym etapie możemy przyjąć zlecenia, które w mniejszym lub większym stopniu są adekwatne do obecnych możliwości kierowanego przez nas herosa. W efekcie nie jesteśmy zbyt często zmuszani do długich i monotonnych sesji grindowania, polegających na masowym siekaniu na oślep stworków bez głębszego sensu.

Program wykorzystuje autorski silnik graficzny programistów z NGD Studios. Jest on zdolny do generowania palety całkiem ciekawych efektów i nie szokuje przy tym wielkimi wymaganiami sprzętowymi, jednak pod względem efektowności nie może raczej konkurować ze współczesnymi grami z segmentu (jest za to znacząco konfigurowalny i multiplatformowy). Jak to zwykle bywa w przypadku darmowych tytułów typu MMORPG, także i w tym razem możemy za prawdziwe pieniądze wyposażyć naszą postać w przydatne i ułatwiające życie przedmioty (wierzchowce, manuskrypty podnoszące liczbę zdobywanych punktów doświadczenia, napoje regenerujące HP i manę etc.). Twórcy postarali się jednak, aby zdobyty w ten sposób ekwipunek nie wpływał drastycznie na wynik konfrontacji z graczami nie korzystającymi z komercyjnych dopalaczy.

Gra jest swietna! duzo postaci questow i itemow Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karypto
Rycerz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Strzelin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:55, 23 Cze 2008    Temat postu:

Takiego czegoś szukałem dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ray
Adept walki


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 13:24, 23 Cze 2008    Temat postu:

To jest to dzięki pochwałą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ray
Adept walki


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 21:00, 23 Cze 2008    Temat postu:

E a czemu to po Angilesku (sory za posta pod postem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karypto
Rycerz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Strzelin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:37, 23 Cze 2008    Temat postu:

No bo nie po Polsku, przecież to w niczym nie przeszkadza chyba ze nic nie umiesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ray
Adept walki


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 09:26, 24 Cze 2008    Temat postu:

Nie nie tylko lepij bbym sie czuł jakby to było Polskie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Inne Gry / RPG/MMORPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin