Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mortal Online

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Inne Gry / RPG/MMORPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:11, 21 Cze 2009    Temat postu: Mortal Online

Mortal Online? A cóż to takiego?

Jeżeli nie masz dużo czasu to pomiń cytat:

Cytat:
Mortal Online


Cechy szczególne:

Gra oparta na skilach, pełne PvP
Rewolucyjna w MMO walka
Prawdziwy widok z pierwszej osoby
Full loot, żadnych stref PvP
Nie ma leveli i klas, tylko skile
Aktywny skill-training

Żadnych ograniczeń
System craftingu i sprzęt dostosowywany do każdego
Nowe podejście do przedmiotów i zbieractwa
Budowanie domów
System Blood-mix
Mounty i oswajanie zwierząt

Wolność w interakcji ze światem
Olbrzymi świat, ponad 64km2
Dynamiczne zachowanie NPC
Unikalne spotkania, jednorazowe wydarzenia
Interakcja ze światem



Filozofia Mortal Online w skrócie

Mortal Online jest grą fantasy MMORPG skierowany dla dojrzałych, hardcorowych, aktywnych graczy – spróbuje zapełnić lukę na obecnym rynku gier, ponieważ w ciągu ostatnich 10 lat pojawił się jeden może dwa tytuły które robiły imponujące wrażenie swoim wolnym od ograniczeń światem.

Chociaż Mortal Online szczyci się najwspanialszą grafiką i cechami w MMO, będzie on zawierał w sobie dziedzictwo swoich starszych przodków. W grze będzie całkowita wolność, olbrzymia i dynamiczna interakcja z innymi graczami, oraz światem gry. W grach z zamkniętym światem nie można było nic zmieniać, a w Mortal Online gracze sami kształtują świat. Ze światem w pełni otwartym na , budowanie domów, dynamiczny crafting, oswajaniem zwierząt i eksplorację, z każdym krokiem będziesz bogatszy o nowe doświadczenia

Nic nie daje więcej adrenaliny niż walka przeciwko innemu graczowi. PvP, Player vs Player, jest sednem Mortal Online, i mamy na myśli prawdziwe PvP oparte na umiejętnościach gracza, a nie na levelu postaci który zdobyłeś zabijając milion dzików. Technologia za pomocą której tworzymy naszą grę sprawia, że możemy stworzyć coś czego nie zobaczysz w żadnym innym MMO - hit boxy, zderzenia, aktywne blokowanie, walki na mountach oraz prawdziwy widok z pierwszej osoby sprawią, że zobaczysz rewolucyjną w MMO walkę, zarówno w PvP jak i PvE.



Rewolucyjna walka w MMO

W Mortal Online nie wystarczy kliknąć na wroga i patrzeć na rezultat– musisz skoordynować swoje ruchy podczas atakowania i celować w wroga przy każdym ciosie

Postacie i istotni NPC’ będą mieli kilka hitboxów. To unikalne rozwiązanie w grach MMO można porównać do takich gier jak Unreal™ czy Counter-Strike™, gdzie aktualne umiejętności gracza decydują o wyniku walki. To jest coś czego wcześniej nie było w MMORG, i całkowicie zmienia to wrażenia z gry

Każdy hitbox ma swoją własną część ekwipunku i cechy, dodaje nam to mnóstwo możliwości taktycznych w walce. Np. jeżeli uderzysz wroga w rękę trzymającą miecz jest szansa, że wypuści go z rąk. To jest właśnie unikalne dla Mortal Online.

Aktywny blok jest nieodłączną częścią walki i twoje przeżycie w dużym stopniu zależy od niego. Twoja tarcza czy miecz automatycznie nie zablokuje ciosów, sam musisz wymierzyć blok w taki sposób aby otrzymać jak najmniejsze obrażenia

Wykrywanie w grze zderzeń graczy sprawia, że chcąc przejść będziesz musiał każdego wyminąć. Tym sposobem możesz także blokować drogę wrogom, a kiedy walczysz w grupie będziesz mógł otoczyć swojego przeciwnika.

Ręczne celowanie w Mortal Online sprawia, że musisz uważać aby nie ranić swoich przyjaciół podczas walki w grupie. Łucznicy i magowie nie mogą używać ataków obszarowych na walczących w ręcz, ponieważ będzie ryzyko zabicia przyjaciół. To razem z wykrywaniem kolizji sprawia, że można tworzyć mnóstwo pożytecznych taktyk podczas walki.



Full loot, żadnych stref PvP


Sercem Mortal Online jest pełne PvP wraz ze złożonym systemem flag. Twoją ścieżką są nielegalne akcje, lubisz skradanie i zabijanie , jeżeli zabijesz wielu niewinnych ludzi zostaniesz oflagowany jako morderca. Mordercy będą atakowani przez strażników NPC ochraniających strefy miast ponadto będą karani jeśli będą próbować zabijać sami siebie. System flag sprawia, że zawsze możesz zaatakować każdego gdziekolwiek jesteś – ale musisz liczyć się z konsekwencjami

Świat Mortal Online jest niebezpieczny i bezlitosny. Jeżeli zginiesz tracisz cały założony ekwipunek i resztę sprzętu w plecaku. Chyba, że twój przyjaciel szybko przyjdzie i cię wyleczy tym samym ratując twój sprzęt

Pierwsza osoba, system walki na hit-boxach i umiejętności gracza– wraz z poziomem i charakterem używanych skili – razem decydują o wyniku walki. Mortal Online nie ma “levelowania” i zbierania głupiego XP przez zabijanie masy wilków czy zbierania setki jabłek do questa. Zamiast tego stajesz się silniejszy przez praktykowanie swoich umiejętności, które będą wykorzystywane przez twoją postać

Trudności w praktykowaniu, testowaniu i wyborze odpowiednich skilli dostosowanych do twojego stylu gry sprawi, ponad100 umiejętności do wyboru które będzie można w razie potrzeby zmieniać

Skile dotyczące bezpośrednio PvP będą ograniczone limitem zmniejszającym ich efektywność wraz z ich ilością. Dlatego, że to będzie prawdziwe PvP będziesz posiadał kilka sprawdzonych i wytrenowanych przez siebie skilli bo w grze nie będzie jakiś wirtualnych skill pointów. Zamiast posiadania 1000 sub-skilli w specjalizacji trenuj dłuższy czas aby doprowadzić swoje umiejętności do perfekcji



Widok z pierwszej osoby

W Mortal Online widzisz to co widziała by twoja postać – to prawdziwa gra w pierwszej osobie, w odróżnieniu od innych MMO to nie jest tylko opcja którą można zmienić na widok z 3 osoby . Skradanie się do ludzi, celowanie twoich ataków, aby spojrzeć do tyłu musisz się obrócić będzie naturalną częścią gry . Unikalne animacje i efekty pozwolą ci głębiej zanurzyć się w świat gry



Aktywny trening skili

Skile w Mortal Online Dzielą się na Primary Skill i Secondary Skills. Każdy Primary Skill jest kluczem mogącym otworzyć jakiś Secondary Skills w twoim drzewku umiejętności. Na przykład chcąc grać z mieczem twoja postać ,zacznie naukę Primary Skill Swordsmanship i powiąże go z Secondary Skills. Swordsmanship pozwoli ci używać mieczy w najlepszy sposób, a kiedy go trenujesz twoje własne umiejętności gry rosną. Secondary Skills powiązane z Swordsmanship będą wymagały dłuższego treningu ale nie będą one miały znacznego wpływu na PvP – będą polegały na przykład na zwiększaniu zasięgu miecza gdy nasza postać ma dużo wytrzymałości, zwiększą twoje umiejętności w naprawach mieczy, czy odsłonią więcej statystyk jakie daje ci miecz Możesz mieć tylko pewną ilość Primary Skill aktywnych w danej chwili. Jednak będziesz mógł w dowolnym momencie zmienić swoje Primary Skill opcją ”untrain” . Będziesz mógł zachować swoje Secondary Skills powiązane z Primary Skill kiedy wybierzesz ”untrain”, ale zostaną one wyłączone. Daje to pełną wolność w eksperymentowaniu skilami, kosztuje cię to tylko czas poświęcany na trenig Primary Skills.

Nie ma leveli, żadnych sztucznych wymagań dla przedmiotów czy broni. Możesz użyć wszystkie przedmioty jakie znajdziesz, chociaż musisz praktykować swoje skile jak chcesz aby były dobre . Nigdy więcej “Nie mogę tego użyć”.

Ekwipunek będzie oczywiście grał istotną rolę, ale nie może być zastąpić umiejętności gracza. Ekwipunek będzie miał znaczenie podczas eksperymentowania z własnym stylem gry i opcjami używanych skili. To jest nowe podejście do przedmiotów w MMO mogące tworzyć unikalne skill-player w zależności od walki.



Nieograniczony Crafting i Ilość sprzętu

System craftingu w Mortal Online jest algorytmem, przedmiot jest tworzony z kilku składników o różnej jakości, a wynik jest zależny od umiejętności craftera podczas tworzenia. Możliwe jest też zwiększenie liczby składników czy kombinacji , i stworzenia dwóch przedmiotów z tych samych materiałów różniących się jakością

Każdy przedmiot używany przez gracza może zostać stworzony. Ponadto, są przepisy do craftu których nie dostaniesz czy kupisz od NPC’s. System craftingu umożliwia ci badanie i poznawanie budowy przedmiotów podczas przygód, oraz eksperymentowanie w tworzeniu przepisów na nieznane w świecie rodzaje przedmiotów

Kiedy stworzysz podstawę broni, musisz wybrać materiały które użyjesz z ponad 40 dostępnych takich jak Iron [żelazo], Copper [miedź], Bone [kość] itd, każdy z odpowiedniej grupy umiejętności , np Iron-based Metals. [Materiały oparte na żelazie]

Będzie około 50 różnych “podstaw” z jakich możesz craftować. A tam np 20 typów kling do mieczy , każda z innymi atrybutami.

Będą one wykonywane z dwóch materiałów, jeden dla rdzenia a drugi dla rękojeści lub osłony. Tak więc podstawa, będzie miała 40 hard materials dla rdzenia. Tych 40 hard materials może być użytych również dla rękojeści czy wzmocnienia, lub możesz wybrać do tego 20 soft materials.

Będzie najmniej 30 różnych możliwości obróbki. Możesz ich użyć wraz z kombinacjami przy podstawie broni, chociaż niektóre mogą być użyte tylko na maczugach czy laskach .

Czy znasz już całkowitą liczbę możliwych kombinacji dla broni w MO?

142.662.744




Nowe podejście do przedmiotów i zbieractwa

Nie wiemy czy twoja postać(a przez to ty) będzie znała każdy kwiat czy minerał w grze od początku. Bez odpowiedniej wiedzy, czerwone kwiaty będą po prostu nazwane Red Flower. Jednak kiedy zaczniesz się uczyć Botany czy Herbalism, ich nazwa zmieni się na Steppe Rose. Tym sposobem nie zobaczysz denerwującego napisu “nie mogę tego podnieść ” – w czasie gdy nie masz odpowiedniej wiedzy aby coś rozpoznać

Podobnie, kiedy sprawdzamy broń ilość i jakość prezentowanych informacji zależy od umiejętności posługiwania się nią . Jak nie wiesz nic o mieczach, to np.. Damage będzie zapisany jako “?”. Jeżeli wiesz co nie co o mieczach to Damage będzie określony jako Average czy Great. Jeżeli specjalizujesz się w mieczach, możesz znaleźć wiele więcej informacji między innymi rodzaje zadawanych przez miecz obrażeń. Tym sposobem kowal potrafiący robić takie miecze będzie bardzo cennym nabytkiem pobudzając tym sposobem gospodarkę i handel.



Budowanie domów

Świat Mortal Online, będzie praktycznie pusty na samym początku– oczywiście pomijając miejsca gdzie będą włóczyć się jakieś potwory. Zacznie to się zmieniać z biegiem czasu kiedy gracze zaczną budować swoje domy i wioski. Budowanie domów jest świetnym rozwiązaniem w współczesnych MMO, ale w Mortal Online będzie grało istotną rolę ponieważ twój dom będzie stosunkowo bezpiecznym miejscem. To znaczy tak długo jak będziesz pamiętał zamknąć drzwi czy do póki nie zgubisz klucza.

Domy będą mogły być rozszerzone dodatkowymi pomieszczeniami. Do wyboru będzie kilka włączając warsztaty, magazyny i stodoły. Podróżowanie od wioski do wioski i sprzedawanie swoich wyrobów będzie dobrą drogą na rozpoczęcie zarabiania pieniędzy, ale jeżeli chcesz rozszerzyć swoje interesy możesz otworzyć w swoim domu sklep i wynająć sprzedawcę.

Twój dom może też być miejscem utworzenia gildii. Każdy dom może być wyposażony w Guild Stone, który będzie się rozwijał wraz z umiejętnościami twojej gildii. Jeżeli twój dom będzie miał dobre położenie, to będzie on mógł się rozwijać przez cały czas.



Blood mix system [System mieszania krwi]

Mortal Online zawiera różne rasy z różnych społeczeństw. Kiedy zaczniesz grę będziesz mógł wybrać jedną z nich.

Jednakże, w przeciwieństwie do innych gier rasy w Nave nie będą stałe. Wprawdzie będą różnice w gatunku, historii czy ewolucji, ale rasy z tych samych gatunków będą mogły łączyć się w pary i mieć potomstwo . Będziesz miał całkowitą wolność w mieszaniu krwi swojej postaci, będzie możliwość połączenia się z każdą rasą z twojego gatunku! Może twoja matka była Khurite, a twój ojciec był potomkiem Tindremene i Kallard?

Twoi przodkowie odbiją się na twoim wyglądzie i atrybutach, tworzenie unikatowego miksu krwi będzie twoim pierwszym ważnym krokiem w kreowaniu twojej postaci.



Mounty i oswajanie zwierząt

W większości MMO posiadanie mounta ma bardzo ograniczoną funkcjonalność, możesz jedynie mieć mounta to wszystko.. Technicznie gdy go“aktywujesz” zwiększa prędkość twojego poruszania się ograniczając ci jednocześnie większość funkcji. I magicznym sposobem mieści się w twojej kieszeni kiedy nie jest używany. To nie będzie spotykane w Mortal Online.

Mounty w Mortal Online są żyjącymi, oddychającymi zwierzętami każdy z przypisanymi do siebie statystykami czy umiejętnościami. Mounty mogą być oswajane, trenowane, zabijane, wyposażone w ekwipunek, używane do transportowania dóbr- i kiedy nie będą pilnowane mogą zostać skradzione lub odejść same z siebie.

Mortal Online będzie zawierał walki na mountach jakich nigdy nie widziałeś w MMO. Będziesz miał pełną kontrolę kiedy będziesz dosiadał mounta i będziesz mógł użyć wszystkiego co będzie możliwe , włączając walkę wręcz walkę dystansową czy magię. Nie dość powiedzieć że mounty będą odgrywać znaczącą rolę w bitwach gdzie mogą być użyte w szarży, do rozpoznania, do ukrycia czy pościgu wroga. Tylko musisz pamiętać, że twój mount jest bardzo podatny na ataki, i możesz wypaść z siodła jak będziesz za bardzo ryzykował.

Mounty mogą być kupione w stajniach NPC, jednakże możesz też napotkać się na nie jak żyją na wolności, istnieje też szansa, że spotkasz jakiś rzadki gatunek. Oswajanie potworów czy mountów będzie trudnym ale dającym wiele satysfakcji zajęciem, i jest kolejną drogą jaką można wybrać do życia w grze.



Wolność w interakcji ze światem

Świat w Mortal Online jest całkowicie otwarty możesz iść gdzie chcesz nie napotkasz, żadnych ekranów ładowania czy niewidzialnych murów. Pierwszy kontynent, Myrland, ma 64km2 nie wliczając jaskini, kopalni czy lochów.

Brak instancji możesz iść (i ktoś może iść za tobą) za każdym graczem czy grupą wszędzie. Twoja grupa chce napaść na wioskę Coldbrood? Lepiej zostawcie kogoś aby pilnował waszego łupu w czasie kiedy twoja postać będzie transportowała go w drodze do domu.

Nawigacja w świecie jest twoją własną umiejętnością . Tu nie ma “radaru” czy mapy automatycznie pokazująca twoją lokację. Tworzenie map na sprzedaż, i badanie świata może być naprawdę niebezpieczne . Wyobrażasz to sobie? Możesz zgubić się w jakimś MMO?



Dynamiczne zachowania NPC

NPC i potwory posiadają wiele różnych zachowań. Jeżeli spodziewasz się tego co w każdym MMO, zostaniesz bardzo zaskoczony kiedy wszystkie potwory nie tylko uciekają od ciebie lub bezmyślnie atakują. Płochliwe stworzenia częściej będą uciekać, ale jeżeli będą liczebnością przewyższać wroga staną się agresywne . NPC będą podróżowali w grupach, gdzie każdy z nich będzie miał wyznaczoną rolę.

Unikalny system walki w Mortal Online otwiera nową drogę do nowego rodzaju walk NPC. Nawet większa ilość popularnych bestii będzie potrzebowała odpowiedniej taktyki walki której trzeba będzie się nauczyć: Lew spróbuje cie uderzyć po czym cię ugryzie, a rzadkie potwory np. Big trolls mogą cię podnieś i ciskać o ziemię



Unikalne spotkania, jednorazowe wydarzenia

Wiele dzisiejszych MMO’s cechują ”rajdy” na bossy, bardzo sztuczne bo idziesz raz, potem drugi, i znowu, a po tem jeszcze raz, po to aby zdobyć najlepszy sprzęt. W Mortal Online, nie zabijesz bossa 100 razy i zginiesz raz czy dwa – to boss zabije cię100 razy i zginie raz. I pozostanie martwy.
Nie, “epickie” przygody w Mortal Online nie będą się odnawiać czy wracać z powrotem do życia po zabiciu (Jednak nie możesz być do końca pewny, że to jest Undead Lord). Ponadto zabicie go może nie być najlepszą rzeczą jaką zrobisz. Legendarne potwory będą połączone ze światem i mogą wywierać wpływ na liczbę dróg do nich . Tym sposobem niektóre frakcje będą chciały go chronić, niektóre zniszczyć, a niektóre użyć go do zwiększenia swojej reputacji. Ponad to, PvE i PvP będą przeplatać się jak nigdy wcześniej.

Wszyscy ważni NPC w Mortal Online, włączając nie grywalne rasy i legendarne potwory, mogą być kierowane przez developerów czy GMów. Tym sposobem epickie przygody i wydarzenia mogą być rzeczywiście unikalne i niepowtarzalne, czymś potencjalnie niemożliwym dla wszystkich.



Interakcja ze światem

Nave, świat gry, będzie miał bogatą historię i wiedze. Badając stare kroniki i ruiny na świecie możesz doprowadzić do ważnych odkryć i wskazówek dotyczących teraźniejszości i przyszłości. Świat będzie dynamiczny, przyszłość Nave naprawdę jest w rękach graczy i twoich, niezależnie od tego czy chcesz być wojownikiem czy uczonym

Rozmieszczenie w świecie kilku interesujących punktów, gdzie gracze mogą mieć wpływ na środowisko gry. Przykładowo zasięg strategicznych punktów przez budowanie mostu(czy zniszczenie), ruiny mogą być odnowione (lub zniszczone), NPC ze swojej twierdzy mogą zostać wykorzenieni.


By Artex & Myszorak


Skrótowo: MO jest najlepiej zapowiadającym się MMORPGiem w ostatnim czasie. To co oferuje ponad inne Monotonne Masów Oparte a Rozwijaniu Postaci Godzinami, to braki leveli (gra oparta na skillach) i pełny SandBox, czyli wolność działania, wolność wyboru.

Żeby nie zasmucać za dużo.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (radzę dać wiek tak żeby wyszła wam osiemnastka).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pan Tak
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:16, 21 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
By Artex & Myszorak


Że Ci sie chce to pisać ;P


Podaj wymagania i jakieś skrinszoty Razz

Ps: Grasz w to ? xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:24, 21 Cze 2009    Temat postu:

Gra jeszcze nie została wydana Wink. A tekst to tłumaczenie z oficjalnej prezentacji (Myszorak) i przeredagowanie go na recenzję taką jaką widać (Ja).

Pre-ordery mają być wypuszczone do sprzedarzy 29 czerwca (patrz licznik na stronie). A gra we wrześniu (9 - moja pechowa liczba Very Happy).

Na polskiej stronie, w którą mam swój wkład, bądź na oficjalnej można znaleźć więcej informacji. Trochę tak lamersko... żeby wszystko kopiować.

Przy okazji zapraszam do naszej gildii. Anquer Quare (gra jeszcze nie wyszła, ale pomińmy to), zapisy na stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Inne Gry / RPG/MMORPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin