Autor Wiadomość
Artex
PostWysłany: Śro 08:37, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Sprawdziłem, raczej nie, przynajmniej w G1, ale wystarczą polskie skrypty, Player Kit, i robisz NPC w takich wymiarach jak chcesz.

Wpisałem Fatness -10 i pokazałem mamie "Anorektyka", widzielibyście tą reakcję. Zmarszczone brwi, skonsternowane spojrzenie i komentarz: "O Boże!"+ Twisted Evil
Proletarius
PostWysłany: Śro 08:27, 08 Kwi 2009    Temat postu:

SetModelFatness ... hmm, brzmi znajomo Wink

A czy konsola (czyt. Marvin) obsługuje polecenie SetModelScale tak samo jak "pogrubienie" Beziego Question
Artex
PostWysłany: Czw 13:40, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Nooo....

Zmiana samego modelu jest możliwa, potrzebujesz 3dsmax (3000$, albo pirat), ew. Blender też podobno działa.

Co do zwiększania NPC to są w skrypcie NPC dwie linijki

Kod:
Mdl_SetModelFatness(self,0);
       
   Mdl_SetModelScale(self, 1.2, 1.2, 1.2);


Odpowiadają one kolejno za (pierwsza linijka) grubość i rozmiary naszego NPC, czyli

Kod:
Mdl_SetModelScale(self, x, y, z);


Gdzie x, y i z oznaczają wysokość, szerokość i "grubość" npc.
Proletarius
PostWysłany: Czw 10:40, 02 Kwi 2009    Temat postu: Modele 3d - Czy dają się modyfikować?

Pomijając fabułę, bronie itp. chciałbym wiedzieć, czy bryły 3d składające się na np. postacie i/lub przedmioty można modyfikować. Chodzi mi o to, czy da się np. zmienić wzrost Beziego (rozmiar) albo npców, czy np, dołożyć komuś drugą głowę Very Happy

Pomijam skrypty, czy da się tak zrobić z modelami, chociażby wykorzystując istniejące modele Question

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group