Autor Wiadomość
KillerCayman
PostWysłany: Wto 00:41, 07 Lis 2023    Temat postu:

W nowej steamowej wersji - idziesz spać w starym obozie to Wrzód znika. Ofc najlepiej i tak go naklepac za bramą dla expa.
Cthul
PostWysłany: Nie 19:50, 20 Maj 2012    Temat postu:

Fiołek napisał:
Anonymous napisał:
Mam taki problem z tą misja chata krzykacza.

rozmawiałem już z gornem i zabiłem już tego krzykacza ale jak i de do gorna to nie ma żadnych opcji dialogowych. Tylko koniec.

Może dlatego że jestem cieniem?
Mam dalej w bieżących misjach
Pomocy

Ty nie masz go zabijać tylko pobić i jak wstanie to sie do niego odezwij i powiedz "ZEJDZ MI Z OCZU" i wdedy sobie pujdzie dopiero wtedy idz do Gorna!


Też mam ten problem. Chodzi o to, że jeśli zagadniesz z Krzykaczem przed przyjęciem misji, nie można wykonać tego zadania - ani Krzykacz, ani Gorn nie będą mieli kwestii dialogowych.
zazaza
PostWysłany: Sob 10:39, 23 Paź 2010    Temat postu:

henio też znam ten trick
NicuniaMJ
PostWysłany: Nie 13:38, 10 Paź 2010    Temat postu:

Jest takie miejsce koło OB , co jak w nie wpłyniesz , wyskakujesz 50m nad ziemią i umierasz roztrzaskany przed strażnikiem świątynnym.
XxThorusxX
PostWysłany: Nie 19:42, 15 Sie 2010    Temat postu:

Ja znam taki bug że jak ktoś chce przejść do środkowej części SO.
1. Wyciągamy miecz.
2. Biegniemy obok strażników przez bramę.
3. Już jesteśmy.

Tak można robić wszędzie gdzie są strażnicy i nie pozwalają nam przejść ^^.
Heh
PostWysłany: Sob 16:31, 31 Lip 2010    Temat postu:

Ale z was pojebane chuje Very Happy Ta strona do niczego sie nie nadaje hahahaha Twisted Evil


A po co to bylo?...

Zobacz sobie ile ma IP ;] to zwyczajny troll internetowy.
Jerycho14
PostWysłany: Śro 09:19, 21 Lip 2010    Temat postu:

Przeczytałem temat i nie znalazłem pewnego błędu. Kupujemy czar Przemiany w krwiopijce, zmieniamy się w niego wlatujemy nad wodę, naciskamy Shift i chodzimy krwiopijcą po wodzie.Very Happy
Gothard
PostWysłany: Czw 17:57, 28 Sie 2008    Temat postu:

Jak chcesz wejść do świątyni śpiącego to można wykożystać taki trik. Skradasz się do okoła szamana aż go niezaatakują inni szamani(tylko trzeba mieć ulumulu i jeszcze, żeby przez przypadek samemu nie paść ofiarą fajerbali)i się dzieje masakra szamani się wybijają i przy odrobinie szczęśćia paru orków wojowników też padnie ofiarą wybijania własnego ludu. I tak można spokojnie zdąć figurkę i otworzyć bramę.
Artex
PostWysłany: Śro 15:34, 13 Sie 2008    Temat postu:

archaniol napisał:
Raz wpisałem kod na charakter helpera (dla zabawy) w następnym roździale wchodze poza brame zamku ide do lochów a tam patrze na belce jest harakter helper wtrącili go z coś.


Jeżeli przyzwiesz kogoś kodami, a ta osoba nie ma ustalonego waypointa, to jej domyślnym waypointem stanie się "pos". Wpiszcie sobie Goto Pos. Kod teleportuje właśnie w tamto miejsce.


Xsardasek nie wypisuj bzdur z tymi wykidajłami, jak masz od inżyniera z Kotła strój kreta, to wchodzisz bez problemu. (albo jak postraszysz kolesi mieczem xD)
archaniol
PostWysłany: Nie 14:36, 27 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
Umiejętne zestawienie magii i oręża może dać piorunujące efekty. Bryła lodu działa idealnie w połączeniu ze śmiercionośnym mieczem. Tak samo atak z kuli ognia podparty strzałami z łuku.

No tylko jak to zrobić.
Legiss
PostWysłany: Sob 15:55, 26 Lip 2008    Temat postu:

Za kody xD. Tak jest z każdym kogo ,,przyzwiesz'' kodami. Z wilkami, topielcami, postaciami (chyba xD).
archaniol
PostWysłany: Sob 15:44, 26 Lip 2008    Temat postu:

Raz wpisałem kod na charakter helpera (dla zabawy) w następnym roździale wchodze poza brame zamku ide do lochów a tam patrze na belce jest harakter helper wtrącili go z coś.
Xardas
PostWysłany: Sob 12:15, 26 Lip 2008    Temat postu:

Napracowałeś się masz pochwałe Very Happy Wink
daron
PostWysłany: Czw 19:34, 19 Cze 2008    Temat postu:

Ja też naładowałem URIZIELA ,ale i tak nie mogę przejść całej gry.
diego0503
PostWysłany: Sob 15:58, 15 Mar 2008    Temat postu:

Właśnie. Szkoda że te monety są bezwartościowe.

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group