Autor Wiadomość
Jacko
PostWysłany: Nie 13:33, 26 Gru 2010    Temat postu:

No no wszystko dobrze ładnie napisane pomogłeś innym łap zasłużyłej kolego Very Happy
Thorben11
PostWysłany: Nie 00:24, 26 Gru 2010    Temat postu:

Dzięki. Przydały mi się te kody
Warnthor
PostWysłany: Wto 13:49, 21 Gru 2010    Temat postu: Kody Filmowe

kody przydatne przy robieniu filmików (Większość działa tylko z dodatkiem Noc Kruka):


Jak zwinąć się w kępkę kości?
Działa to w G1 i G2.
W konsoli wpisujemy apply overlaymds humans_skeleton. Następnie wpisujemy w konsoli play ani t_dead. I mamy kępkę kości.


Jak mieć widok z pierwszej osoby podczas walki, czarowania czy strzelania z łuku?
Być może to wiecie, ale wymaga grzebania w plikach gry. Nic bardziej mylnego!
1. Włączamy Gothic II (nie wiem, czy działa w jedynce, ale raczej nie).
2. Odpalamy Marvina (B-Marvin-B).
3. Wyciągamy broń jaką chcemy. Można później ją zmienić, wtedy, gdy mamy już widok FPS.
4. Wpisujemy w konsoli literkę F (kod firstperson)
5. No i wuala Wrażenia są wtedy o wiele większe

Efekty broni
1. Włączamy Gothic II
2. Odpalamy Marvina.3
3. Wyrzucamy broń. Gdy mamy na nią skierowane, wpisujemy edit focus. Teraz tak:




Do efektów na broni jest jeszcze spellfx_firearmor_smoke-taki duży dym.

jak uzyskać taki efekt?



Nie jest to takie trudne jak się wydaje. Wpisujemy kod na ognistego golema (insert firegolem) zmieniamy się w niego,wpisujemy kod na CharacterChelpera ( insert ch) i szybko rozmawiamy z nim żeby nie zdążył nas zaatakować. Ustawiamy golemowi gildię na brak i uczymy go kręgów magi (żeby mieć punkty nauki trzeba wpisać w konsoli edit abilites a potem lp i tyle ile się chcę, na manę jest tak samo tylko że zamiast lp wpisujemy attribute [wystarczy ,,at" ] i w 2 i trzeciej pozycji wpisujemy sobie ile chcemy ).otwieramy ekwipunek wybieramy sobie jakiś czar(najlepiej śmierć ożywieńcom [ten jest na obrazku] ale może być jakikolwiek inny którym się rzuca np. tak jak kulą ognia). Bierzemy naszego bohatera stajemy za golemem tak żeby był podświetlony i wpisujemy play ani s (lub ,,t",nie pamiętam)_magrun_2_frzshoot(to kod na gesty takie jak przy ciskaniu bryłą lodu) stopujemy naszego bohatera w odpowiednim momencie F6 i zabijamy(dalej będzie stał tyle że będzie nieżywy). Bierzemy tego który ma oberwać i ustawiamy go tam gdzie chcemy (musi mieć łuk albo jakąś magię tak żeby celował w golema)Ustawiamy golema za naszym bohaterem(ale on jest nieżywy więc z wyjętą bronią nie można go nacelować i na tym polega cała filozofia)i celujemy w tego który ma oberwać i strzelamy szybko wciskając strzałkę do przodu i trzymając ctrl(control).Zacznie bardzo szybko strzelać,kule przechodzą obok naszego bohatera i walą tamtego a bohater wygląda jakby wypuszczał je ze złączonych rąk.Stopujemy F9 i wual robimy fajnego screena.Uffffffff....

"Aura Beliara".
Dla tych którzy chcieli by szybko nadać obrazkom w komiksie nieco mroczniejszą atmosferę. Wink

Najpierw podejdź do kapliczki Beliara.
I zacznij się przy niej modlić
Ale nie wybieraj opcji "módl się" tylko naciśnij klawisz F2 i wpisz kod goto waypoint.
Kiedy przeniesiesz się w jakieś miejsce wybierz po prostu koniec.
I naciśnijF8 bo jak zauważysz pasek życia zniknie a ty nie będziesz mógł się poruszać. No i gotowe.


Zatopiona miejscówka
Teraz będzie jeszcze łatwiej...
Stań nad brzegiem morza (albo jakiegokolwiek zbiornika wodnego na tyle głębokiego abyś mógł w nim zanurkować)
I wskocz do wody... (chyba cię nie zaskoczyłem? )
Będąc pod wodą wpisz goto waypoint start (możesz wpisać co chcesz ale musi to być kod na teleportację do jakiegoś budynku albo zamkniętego pomieszczenia. Przenosząc się na otwarty ten trik sie nie uda
Dobra i jesteś w wieży Xardasa. Tyle, że zatopionej.


Taaa... Niby pod wodą jestem a pochodnia się pali... Uważaj na to jakby co.

Efekty magiczne.
Bierzesz jakąś runę, naciskasz spację, w konsoli (pojawiającej się po wciśnięciu f2 wpisujesz play ani t_practicemagic( i numer od 2 do 4 albo wogóle nie wpisuj numeru. To zależy jaki efekt chcesz wybrać)

No i gotowe... Całkiem fajnie to wygląda.


No dobra, teraz będzie następny trik. I też równie łatwy. Mam nadzieję, że komuś się przyda.

Najpierw przyzwij lodowego golema. (Insert icegolem)
Chyba wszyscy znają tego pana.

Dobra, to teraz przyzwijcie ognistego golema. (Insert firegolem)


Okej, teraz wcielcie się w ognistego golema, naciśnijcie klawisz F6
(żeby stał nieruchomo) i wcielcie się w lodowego golema (wcielamy się klawiszem o - to dla tych co zapomnieli ). Będąc lodowym golemem podchodzimy do nieruchomego ognistego olbrzyma i zabijamy go kodem kill (Tak jest najszybciej). Zauważcie, że ognisty golem choć martwy, nadal stoi w miejscu i można przez niego swobodnie przenikać, jak gdyby był duchem. O taki efekt właśnie chodziło. Teraz ostrożnie i powoli musisz "wejść" w ognistego golema, lodowym golemem żeby wyglądały jak jeden stwór. W rezultacie otrzymujemy takie coś:

W komiksie to może być np. ognisty golem zamrożony jakimś czarem...

Oceniajcie i komentujcie Smile

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group