GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna
->
Mody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
O Forum
REGULAMIN
Ankiety
Zamek
Świątynia
Konkursy
Górny Poziom
Górne Miasto
Ratusz Miejski
Budynek Dowódcy
Kościół
Piwnice Klasztoru
Domek Dowódcy
Koszary
Górne Miasto
Kopalnia Złota
Miasto Orków
Świątynia
Siedziba Dowódcy
Pokoje Nowicjuszy/Magów
Chaty Bandytów
Dzielnica Portowa
Chaty piratów
Podziemia Klasztoru
Koszary
Baraki
Obóz Pasvala
Martwa Harpia
Obóz Orków
Dolne miasto
Port
Dom Onara
Katedra
Podziemia
Karczma Orlana
Kwatery
Poziom mieszkalny
Zamek
Wolna Kopalnia
Siedziba Magów Wody
Chaty - Górny poziom
Południe
Wschód
Zachód
Off - Topic
----------------
Funny
O wszystkim
Przywitania
Linki
Inne Gry
Twórczość własna użytkowników
FPP/FPS
RPG/MMORPG
Sportowe
Wyścigi
Przygodowe
TPP
Strategie
Moderacja
----------------
Kosz
Gothic
----------------
Gothic I
GRAFIKA I WYMAGANIA
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Porady i Kody
Download
Artykuły
Gothic II
Gothic II: Noc Kruka
Gothic III
Porady i Kody
Porady i Kody
Download
Download
Artykuły
Artykuły
Gothic III: Zmierzch bogów
Porady i Kody
Download
Artykuły
Grafika i Wymagania
Arcania: Gothic 4
Risen
Multi Gothic
----------------
Multi Gothic
Mapki
Mody do Gothic
----------------
Mody
Skrzynia Krzyku
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
strzelec
Wysłany: Sob 03:38, 01 Sty 2011
Temat postu:
Ogólnie mod mi się nie podobał. Można się zachwycać tymi czterema światami, jakimś mieczem, którym i tak nie możemy dobrze władać czy moskitami (łał...).
A jednak mało kto wypowiedział coś o błędach/ bugach czy niedopracowaniach w modzie.
Po pierwsze, mod zdecydowanie za krótki. Tak krótki, że ciężko to nazwać nawet prologiem. Ledwo zacząłem i już skończyłem. Zadania można wyliczyć na palcach, a i tak nie były takie fajne.
Po drugie, niedopracowany i to do bólu. Autorzy chyba poszli na łatwiznę, zagradzając wejście do Nowego Obozu i Obozu Bractwa i usuwając jego mieszkańców. Nawet wygląd tych nowych światów był niekiedy zrobiony jakby to ktoś zrobił "na brudno" (np. świat Piramid). No smutne, po prostu smutne
.
Po trzecie, jedno zadanie (i to dość ważne) - ze skrzyniami żywiołów było zdecydowanie za trudne i gdybym nie miał solucji, to chyba męczyłbym się z tym jednym zadaniem aż do usranej śmierci! Na dodatek, każda następna skrzynia znajdowała się możliwie jak najdalej ode mnie, co potęgowało moja frustrację. Brak żadnego teleportu (jeśli nie liczyć tych głupich jednorazowych eliksirów od Alchemika) to wielki błąd autorów.
Zad. z zawaloną kopalnią bardzo niedopracowane. Nawet jak już wybiłem tych wszystkich magów i doszedłem do końca (żałosnego BTW), nie bylo żadnej konkluzji/ podsumowania, kopacze jak byli niemurlakami tak są nieumarlakami, Enamarth nie może o tym wiedzieć, no ja pierdolę, za przeproszeniem. I już nie wspominam, że wykonane zadanie jest nadal w obecnych.
Albo takie "buty szybkości". No wszystko fajnie, ale czemu nie mogę ich nosić razem ze zbroją?!
Bo w tym momencie nawet byle ścierwojad może mnie zabić. Tak samo jest z "psami" wprowadzonymi do moda. Do 200 bryłek się nie czepiam, ale to idiotyczne, gdy ja będąc szybszy, muszę czekać na niego, żeby ten łaskawie mi pomógł ze stadkiem ścierwojadków.
Zadania z Chromaninami w ogóle nie było, nauki bronią dwuręczną też nie było.
Jedyne, co mi się naprawdę podobało, to ta strzelba (przypadkiem nie zerżnięta z Velayi?) i fakt, że nasz bohater był już całkiem nieźle wyuczony w takiej broni jednoręcznej, ale to nie rekompensowało WIELU wad w modyfikacji.
Dubbing jeszcze do przełknięcia.
I na koniec, powiem o.....końcu moda, którego nie było. No bo trudno uznać jakiś ołtarz i parę korytarzy ze światami - do których możemy się udać - za zakończenie modyfikacji. Ta powinna się kończyć jakąś niespodzianką, czymś zaskakującym, tajemniczym. W przeciwnym wypadku, to robota na odwal się, a ta nie powinna być prezentowana fanom gothica.
Ogólnie oceniam moda na 2/10. Niestety, więcej szczęścia następnym razem!
Dziękuję za uwagę
Vegeta
Wysłany: Nie 22:08, 26 Lip 2009
Temat postu:
Proszę o pomoc, jak jestem w wymiarze demonów i jest ta sala gdzie jest pełno drzwi to wybieram te po lewej(czytałem w poradniku, że to te) i nagle wyłącza się gra. Myślałem, że to tylko ten jeden raz, ale włączyłem grę od nowa i też w tym samym miejscu mi się wyłączyło.
HELP ME
Z góry dzięki
Sapcio
Wysłany: Pią 19:31, 25 Kwi 2008
Temat postu:
Mniam, widzę Rączka, że za tydzień obrobisz wszystkie mody
. I bardzo się ciesze, bo zawsze nie chciało mi się szukac itp, ani łazic po The Modders. W Poniedziałek odzyskam Gothica, to zagram w juz sassanego Diccurika, a potem w to
. Oby tak dalej
.
Rączka
Wysłany: Pią 19:22, 25 Kwi 2008
Temat postu: Die Bedrohung
http://gothicmods.inwestnet.com/mody/Bedrohung_PL.exe
-Polska wersja; nie wymaga niemieckiej
http://dl1.worldofplayers.de/wog/gothic1/mods/Bedrohung_PL.exe
-Także polska wersja
http://download.phx.pl/gothic/gothic/mody/gothic1_playerkit-1.08k.exe
-PlayerKit; niezbędny do odpalania modów
Nieoficjalna recenzja by Rączka
Zagrożenie...
...Tak byłoby po polsku. Die Bedrohung to jeden z pierwszych modów do Gothica, i jeden z najlepszych. Oferuje on nawet długą historię. Jako Paranor mamy rozwikłać zagadkę zawalonej kopalni, w której byli magowie. Mod oferuje kilka nowy broni oraz większych obszarów. Mamy do czynienia z dość niewielką liczbą nowych NPC'ów oraz z opustoszałym Obozem Sekty.
Solidne podstawy
Mamy kilkanaście nowych zadań, NPC'e mówią tak jak normalni ludzie. Możemy wycinać wrogów za pomocą pazurów trującego topielca lub wyrzucać w powietrze dzięki rusznicy. Dodatkowo w niektórych regionach zmieniono ilość potworów i ukształtowanie. Świetny jest efekt wysadzania zawalonego przejścia jaskini. Jest kilka nowych potworów, w tym różne odmiany chochlików oraz mikroskopijne jaszczurki i latające milimetr nad ziemią moskity.
Ćwir, świr
Doskonałe są zmienione dźwięki wilków i ścierwojadów. Zwłaszcza te ostatnie rozśmieszają wróblim ćwierkaniem na dzień dobry. Dodano pieski oraz zmieniono wilczki, które szczekają. Idealne są owce oraz molestujący je Wrzód (z którym wiąże się quest główny) z nalepką "Kick me" na plecach. Muzyka z menu jest taka fajna i mhrooczna
...
Polak bardzo dobrym tłumaczem?
Polska wersja nie wymaga podstawki niemieckiej, a dialogi są dobrze przetłumaczone.
Plusy i minusy
+ Dobra fabuła i zadania poboczne
+ Nowe dźwięki i zwierzaczki
+ Muzyka z menu, ahh... cudo!
+ Nowe czynności
+ Nowe bronie i zbroje
+ Ciekawe questy
- Za dużo biegania (jeden quest wypełnia się parę godzin bo trzeba biegać na przeciwny koniec mapy)
- Drobne błędy z teksturami
- Nic nie robiące postaci moskity i jaszczurki
Ocena końcowa: 9/10; .:: |*JAKOŚĆ*| ::. by Rączka
Dźwięki, zwierzęta i fabuła są super, drobnych bugów się nie dostrzega.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin