GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna
->
Mody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
O Forum
REGULAMIN
Ankiety
Zamek
Świątynia
Konkursy
Górny Poziom
Górne Miasto
Ratusz Miejski
Budynek Dowódcy
Kościół
Piwnice Klasztoru
Domek Dowódcy
Koszary
Górne Miasto
Kopalnia Złota
Miasto Orków
Świątynia
Siedziba Dowódcy
Pokoje Nowicjuszy/Magów
Chaty Bandytów
Dzielnica Portowa
Chaty piratów
Podziemia Klasztoru
Koszary
Baraki
Obóz Pasvala
Martwa Harpia
Obóz Orków
Dolne miasto
Port
Dom Onara
Katedra
Podziemia
Karczma Orlana
Kwatery
Poziom mieszkalny
Zamek
Wolna Kopalnia
Siedziba Magów Wody
Chaty - Górny poziom
Południe
Wschód
Zachód
Off - Topic
----------------
Funny
O wszystkim
Przywitania
Linki
Inne Gry
Twórczość własna użytkowników
FPP/FPS
RPG/MMORPG
Sportowe
Wyścigi
Przygodowe
TPP
Strategie
Moderacja
----------------
Kosz
Gothic
----------------
Gothic I
GRAFIKA I WYMAGANIA
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Porady i Kody
Download
Artykuły
Gothic II
Gothic II: Noc Kruka
Gothic III
Porady i Kody
Porady i Kody
Download
Download
Artykuły
Artykuły
Gothic III: Zmierzch bogów
Porady i Kody
Download
Artykuły
Grafika i Wymagania
Arcania: Gothic 4
Risen
Multi Gothic
----------------
Multi Gothic
Mapki
Mody do Gothic
----------------
Mody
Skrzynia Krzyku
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jendrzejs
Wysłany: Nie 14:44, 03 Maj 2009
Temat postu:
No jest tam takie cos musisz miec PlayerKita specjalnego 1.08k
Milten_Mag_Wody
Wysłany: Pią 06:45, 01 Maj 2009
Temat postu:
Patrzałem tam ale nic nieznalazłem
Artex
Wysłany: Czw 15:01, 30 Kwi 2009
Temat postu:
Milten_Mag_Wody napisał:
Ale jak??
O FAK!
Ile się można powtarzać? Zajrzyj do tematu "Modowanie" w artykuły gothic 1. Tylko przypadkiem się tam nie wpisuj bez przeczytania moich turtoriali, bo to będzie drugi raz z rzędu taki wybryk z waszej (moderskiej) strony
.
Milten_Mag_Wody
Wysłany: Śro 19:44, 29 Kwi 2009
Temat postu:
Ale jak??
Artex
Wysłany: Śro 16:21, 29 Kwi 2009
Temat postu:
Reparsowałeś skrypty?
Milten_Mag_Wody
Wysłany: Śro 14:49, 29 Kwi 2009
Temat postu:
Ja mam taki problem że jak zrobie postać w GNM i dam ją do folderu z NPC to jej nie ma a kodem też nic ;(
Magiczny Diego
Wysłany: Sob 13:18, 14 Lip 2007
Temat postu:
ja robie postacie gothic npc makerem lub npc generator
ojciec redaktor
Wysłany: Czw 14:22, 08 Cze 2006
Temat postu:
Musisz miec Gothic Mod Development Kit
Więcej w
TYM
Turtorialu
Pać(ooŁ)
Wysłany: Czw 14:19, 08 Cze 2006
Temat postu:
tylko że jest problrm, ja nie mam folderu story w content
Henioo
Wysłany: Czw 08:20, 08 Cze 2006
Temat postu:
Mi juz nie, ja to dawno umiem
Pać(ooŁ)
Wysłany: Śro 20:48, 07 Cze 2006
Temat postu:
sie ciesz że ojciec to zamieścił , mi się na pewno przyda
Henioo
Wysłany: Śro 20:14, 07 Cze 2006
Temat postu:
Mogłeś komentarze innym kolorem dac :/
Zrobie to za Ciebie.
ojciec redaktor
Wysłany: Śro 20:06, 07 Cze 2006
Temat postu: [Turtorial] Skrypty - nowy NPC
NPC znajduja sie w folderze _work/data/scripts/content/story/NPC
Nazwa pliku z NPC wygląda następująco Gildia_ID_Imię (np. NOV_2001_Kora)
instance NOV_2001_Kora (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Kora";
//Imie postaci
Npctype = Npctype_Main;
// To dotyczy dialogów o których póxniej
guild = GIL_NOV;
//Gildia (w tym wypadku Nowicjusz
level = 18;
//Poziom
voice = 13;
//Głos
id = 2001;
//ID (ID usi byc unikalne dla każdego NPC. Nie może być 2 postaci z takim samym ID)
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
//Siła
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
//Zręcznośc
attribute[ATR_MANA_MAX] = 50;
//Maxymalna mana
attribute[ATR_MANA] = 50;
//Aktualna mana
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
//Maxymalnie punktów zycia
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;
// Aktualnie punktów rzycia
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
//Prawde mówiąc sam nie wiem
Ale chodiz tu o animacje
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
//Porsuza się jak mag
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1, 1 ,"Hum_Head_Psionic", 117 , 3, NOV_ARMOR_H);/
/Kolejno: Ciało NPC, Głowa i Zbroja (w tym wypadku białe ciało, głowa jak Cor Caloma, z czerownymi oczami i cięzka zbroja nowicjusza) Gdybyśmy chcieli dac mu np. lekką zbroje nowicjusza to zamiast NOV_ARMOR_H wstawilibyśmy NOV_ARMOR_L
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,-1);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;/
/Styl walki (STRONG, że atakuje bronią w zwarciu, RANGED, dystansową, MAGE magia. Może byc tez Master, ale nie widziałem róznicy między STRONG a MASTER)
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);/
/Umiejętności. W tym wypadku tylko ejdna umiejętność (Broń jednoręczna pierwsyz stopnień)
//-------- inventory -------- // Ekwipunek
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_04); /
/W tym wypadku stalowy język (bronie znajdują się w pliku meele_weapons.d)
CreateInvItem (self,ItMi_Stuff_OldCoin_02);
//Stara moneta
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 50);
//Ruda sztuk 50
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_03, 1);/
/Mikstura uzdrawiająca
CreateInvItems (self, ItFoRice, 1);
//Ryż
//Liczba po przecinku informuje nas ile sztuk danego przedmiotu znajduje sie w ekwipunku
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_2001;
//Deklaracja rutyny
};
FUNC VOID Rtn_start_2001 ()
//rutyna (nie będizemy się nią dzisiaj zajmować). Rutyna mówi nam co robi w danych godiznach ta postać
{
TA_Sleep (22,00,08,00,"WP_SPANKO");
TA_Teaching (08,00,22,00,"WP_KORA");
};
Na dziś koniec ze skryptami
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin