Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miasta...

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic III / Porady i Kody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xx22Daniel22xX
Przybysz


Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 00:45, 24 Maj 2009    Temat postu: Miasta...

Witam...!

Chciałbym was poprosic oto żebyście powiedzieli mi pewną rzecz.
Miasta pokolei ktore najlepiej jest przechodzic ( w kolejnosci wedlug was samych ) napiszcie czy trzeba odrazu wyzwalac czy nie... BLAGAM o POMOC... Bede gral u buntowników. Smile aha ale napiszcie wedlug wszych doswiadczen. Cool Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 08:51, 24 Maj 2009    Temat postu:

Miasta w Myrtanie (bo chyba o takie ci chodzi?) to:

Vengard - siedziba króla - nie musisz odbijać, żeby wygrać, wystarczy wyminąć orki. Rozmowa z królem, a potem masz kamień teleportacyjny prosto do Króla. Zeskakując w odpowiednim miejscu możesz na 1 lvl przejść przez Vengard.

Trudność: Minimalna.



Montera - Całkiem spore miasteczko, w którym masz mnóstwo orków i ich najemników, a tylko jednego pomagiera (Sanford), gdy wykonasz all questy, odnajdziesz i zwerbujesz Sanforda, zacznij załatwianie orków od Vareka. Jeżeli będziesz machał odpowiednio szybko swoim cepem to pozabijasz wszystkich w budynku i tych którzy dojdą. Potem musisz wyjść na miasto, tam może być trudniej bo masz tam kuszników. Ale możesz się przeteleportować "do Montery" (przed bramę), tam masz dużo łatwiej, rozwal wszystkich na farmie i kontynuuj w mieście aż do skutku.

Trudność: Duża.


Ardea - Tu nic nie trzeba mówić - wszystko wykonuje się samo.

Trudność: Żadna.



Cape Dun - Musisz wykonywać questy dla orków tak długo aż nawiążesz kontakt z paladynem i zwerbujesz dla siebie buntowników. Wtedy idziesz do Wenzela i rozpoczynacie rebelię, może być trudno... Pamiętaj żeby trzymać się z tyłu i nie wpadać w większe grupy przeciwników.

Trudność: Średnia.



Gotha - Wraz z Gornem musisz zabić demona, a potem pójść po kamień, nie ma tu żadnej filozofii.

Trudność: Mała.



Faring - Tymczasowa stolica orków, jest tu od groma elitarnych jednostek co... bardzo ułatwia sprawę (elitarni nie przewracają się, więc możesz ich lać bez przerwy), zacznij wybijać od zewnątrz (np. od najemnika w sklepie) i idź w kierunku zamku, na początku wrogowie mogą przychodzić z wielu stron (Mojok + orkowie przy bramie, jest jeszcze patrol w terenie...), ale potem to tylko wyżynaczka, uważaj na szamanów, trochę ich jest.

Trudność: Średnia.



Trelis - Możesz wziąć do pomocy dwóch buntowników z Nemory co ułatwia sprawę (są świetnym mięsem armatnim), dlatego zaczynamy nawalanie od zewnątrz przy bramie Thorusa (ten znowu przy bramie...), po pewnym czasie brama się zapcha (wrogami rzecz jasna) i może być ciężej, ale wystarczy się nie wychylać, a poza tym jeden z buntowników jest chyba nieśmiertelny...

Trudność: Średnia.



Geldern - Największe chyba miasto, mnóstwo szamanów, najemników od groma i do tego dochodzi jeszcze kompletny brak pomocy bo wszyscy niewolnicy zacinają się w kopalni. Jedyne pocieszenie to zbugowany najemnik i słabowity mag. Najlepiej zacząć od zabicia przywódcy, a potem szamanów w głównym budynku, więcej nie da się poradzić bo jest to zbyt monotonne...

Trudność: Duża.



Silden - To miasto jest głównie wkurzające, nie ma jak zacząć, wkurzający szman i sami kusznicy. Jedyna zaleta to spooora ilość pomocników, przepraszam "Mięsa armatniego". Najłatwiej chyba zacząć od głównego budynku, a potem się przeteleportować a zewnątrz. Ogólnie podobnie jak przy Monterze.

Trudność: Średnia.



Kolejność To twoja sprawa, możesz popatrzeć jak według trudności oceniłem miasta i robić tak, ale najlepiej chyba zacząć od Cape Dun, Montera, a potem jak ci się uwidzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ksar
Paladyn


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 2242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:06, 24 Maj 2009    Temat postu:

Artex napisał:
a tylko jednego pomagiera (Sanford)

I tu sie nie zgodzę. Nie tylko Sanford nam pomaga, bo jeszcze Ford(jest przy jakiejś bramie), buntownicy z poza miasta no i niewolnicy.

Sory, że sie czepiam, ale taki po prostu jestem(lubię poprawiac innych).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:48, 24 Maj 2009    Temat postu:

Nie spoko, dzięki za sprostowanie, zapomniałem o farmie. Ale wydaje mi się że Ford nie jest po naszej stronie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xx22Daniel22xX
Przybysz


Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:42, 24 Maj 2009    Temat postu:

Dam Rade wyzwolic Faring ? na tym poziomie ;o -.- ?

ej . ? a moglibyście mi podac jak wyz przeszliscie gothica ? miasta pokolei wedlug was i czy trzeba odrazu uwalniac od orków. ? Bardzo bym dziekowal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kot
Adept walki


Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce/Myrtana/Dwa Światy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:16, 12 Cze 2009    Temat postu:

Temat nie nowy, ale może ktoś jeszcze skorzysta...

Miasta można odwiedzać -zasadniczo- w dowolnej kolejności.
Po Ardei, Reddock i Cape Dun powinieneś mieć 5-6 level.
Nie pozwoli ci to, co prawda, na zabicie 3 trolli czy podniesienie młyńskiego kamienia, ale do tych qestów zawsze można wrócić później.
Z wyzwalaniem nie ma się co spieszyć... jak grałem pierwszy raz też wyzwalałem, że tak powiem "z bomby" i przez to nie skończyłem gry:
dałem sobie spokój, bo wszyscy orkowie zaraz palili się na czerwono i mnie prali. Zalicz parę miast, wyzwol Cape Dun, porób inne qesty...
Obecnie kończę G3 (droga Innosa; Zuben nie żyje, ogniste puchary rozdane, artefakty Adanosa "skasował" mi Innos ) i dopiero zamierzam wyzwolić Monterę.
Za to mogłem wykonać 99% (nie wykluczających się) qestów i zgarnąć max XP'qw Smile np.: sprawę Vatrasa rozwiązałem tak: ukradłem klucz do jego celi (Lares w Geldern uczy jak to zrobić), w nocy na wartowników rzuciłem czar "sen", odprowadziłem go gdzie chciał a potem, już po zaliczeniu jego zadania, zaszlachtowałem... Jak się to mówi: wilk syty i Vatras zabity Smile
Ale orków tłuc się opłaca, i jak przed czasem "zdejmiesz oblężenie z Vengardu" (zaraz po qestach z Cape Dun) i skasujesz tych 3 przywódców - nie wchodząc za barierę, oczywiście, coby się dobrze rozumieć - to żaden ork w miastach nie będzie się buntował. Nie jest to proste na tym etapie gry, ale wykonalne (że tak powiem "z doskoku")


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnatkopalni12
Adept walki


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:16, 26 Kwi 2010    Temat postu:

A jaką drogą chcesz przechodzicz? Drogą Orków (Adanosa) , Asasynów (Beliara) czy buntowników (Innosa) ? Bo to też jest ważne.


Czytaj ze zrozumieniem. o.o
Wspomniał już, że drogą buntowników.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez magnatkopalni12 dnia Pon 14:16, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asasynka
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ishtar
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:34, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Gram na poziomie łatwym i staram sie grać ciekawie ale też ide na łatwizne (nie kodami!!!) więc tak Ardea, Cape Dun , Montera , Vengard
jak ci bardzo zależy by zobaczyć kraje Varantu to idz do domu lestera za jego domem skręć w lewo i na plaże płyń w prawo i po lewej stronie zobaczysz Lago
a do bakareshu to cały czas prosto i w prawo zresztą masz mapę (jak nie to jest w zwłokach herszta którego zabijasz na wojnie w ardei) do Mora Sul to już dłużej się płynie ale unikasz potworów Smile

Zależy to Tobie na oście. Zamykam, a Ty patrz na date


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asasynka dnia Czw 17:36, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic III / Porady i Kody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin