Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zadanie od bala tondrala

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Porady i Kody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bal Tondral
Gość





PostWysłany: Sob 09:33, 02 Maj 2009    Temat postu: zadanie od bala tondrala

dostałem zadanie od gościa imieniem Bal Tondral .zadanie polega na tym że muszę iść do starego obozu i znależć nowych członków którzy chcą dołąćzyć do obozu na bagnie.gdzie moge znależć kogoś kto chce przyłączyć do obozu na bagnie??
Powrót do góry
Agreel
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 888
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 09:41, 02 Maj 2009    Temat postu:

Jak wejdziesz od północy do SO, idź w stronę targowiska idąc w prawą strone. Po jakimś czasie znajdziesz kopacza, co sie zwie "Dusty". To on jest tym, co trza do OB zanieść. Jednak uważaj by ci sie po drodze nie zgubił.

Ps. Jak pomogłem, daj "pomógł"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TwisTa
Obywatel


Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 09:41, 02 Maj 2009    Temat postu:

W obozie na bagnach jest Joru, który gada coś z nowicjuszami, a obok niego siedzi kopacz, powie Ci że jego kolega [nie pamiętam imienia] został w Starym Obozie. Idź do SO i przyprowadź go do obozu na bagnie(facet jest nieśmiertelny można nieźle podexpić). Siedzi na ławeczce nad targowiskiem, obok Szakala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:14, 02 Maj 2009    Temat postu:

Nie przypominam sobie żeby Dust był nieśmiertelny Confused

Pamiętaj, że musisz mieć rudę na zapłacenie haraczu strażnikowi przy bramie, to jedyny sposób na wyjście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas63
Uczeń miecza


Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chojnów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:19, 02 Maj 2009    Temat postu:

Dusty raczej nie jest nieśmiertelny, a strażnikowi musisz zapłacić 100 bryłek rudy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TwisTa
Obywatel


Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:09, 02 Maj 2009    Temat postu:

Dusty jest nieśmiertelny, ale tylko kiedy prowadzi się go do obozu na bagnie, normalnie w SO nie jest nieśmiertelny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 08:11, 03 Maj 2009    Temat postu:

Rzeczywiście...

Cytat:
FUNC VOID DIA_Dusty_LetsGo_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Dusty_LetsGo_15_00"); //Jestem gotowy - możemy ruszać.
AI_Output (self, other,"DIA_Dusty_LetsGo_03_01"); //Dobra - wyjdźmy południową bramą. Przy północnym wyjściu nic nie wskóramy. Tamtejsi Strażnicy są nieprzekupni.
AI_Output (self, other,"DIA_Dusty_LetsGo_03_02"); //Wolałbym, żebyś to ty zajął się całą tą sprawą z rudą. Ja się nie nadaję do takich rzeczy.
AI_Output (other, self,"DIA_Dusty_LetsGo_15_03"); //Dobrze - ruszajmy!

if !Dusty_LetsGo
{
B_LogEntry(CH1_RecruitDusty, "Dusty radził mi ominąć północną bramę. Strażnicy na południu są ponoć bardziej przekupni.");
Dusty_LetsGo = TRUE;
};

self.flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"FOLLOW");

AI_StopProcessInfos (self);

};


Szczerze mówiąc to nie zauważyłem : ). O ile się nie mylę to Dusty ma 10 lvl, a to całkiem sporo jak na kopacza, nie będzie uciekał przed byle potworkiem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TwisTa
Obywatel


Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:50, 03 Maj 2009    Temat postu:

Taak, czyli można sobie nieźle podexpić postać w lesie :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz6876
Przybysz


Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skąś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:02, 03 Maj 2009    Temat postu:

tamat do zamkniencia

Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Porady i Kody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin