Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gothic II: NK - Solucja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka / Artykuły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meneth
Uczeń miecza


Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:42, 25 Kwi 2011    Temat postu: Gothic II: NK - Solucja

Witajcie !
W tym temacie chcę opisać wszystkie, jakie mi się uda przypomnieć zadania z dodatku do G2 - Nocy Kruka.
Nie spodziewajcie się tu zadań z podstawki. Znajdziecie je w kolejnym artykule, który niedługo dodam Smile.Za jakiś czas, spróbuję również napisać solucję do G3 i G3:ZB.
Solucja przyda się wam w najtrudniejszych momentach, kiedy nie wiecie jak rozwiązać jakieś zadanie.
Let's GO !

Zioła dla Constantina

Zleceniodawca: Lester

Gdy dojdziemy do kotlinki, znajdującej się niedaleko wieży Xardasa i pogadamy z Lesterem na temat wejścia do miasta, poinformuje nas, że strażnicy "tak sobie" nie wpuszczą Bezimiennego do Khorinis.
Przekaże nam jednak sposób, polegający na pokazaniu strażnikom dziesięciu identycznych roślin. Mogą to być, np. rośliny lecznicze, których znajdziesz pełno na drodze do miasta.
Tym sposobem weszliśmy do miasta Smile.
Nagroda: 100 pkt. doświadczenia, +dodatkowe 50 za poinformowanie o nabytku ziół Constantina.

Zaginieni Ludzie

Zleceniodawca: Vatras/Lothar

Rozmawiamy z jednym ze zleceniodawców i próbujemy rozwiązać zagadkę ...
Zadanie wykonamy dopiero w Jarkendarze, gdzie po wykonaniu innego zadania, niewolnicy uciekną, ale to nieco dalej ...

Nagroda: +1 many od Vatrasa i PD od każdego "poszukiwacza" zaginionych, np. Bengar - szuka Pardosa, Cord - Patricka, itp.
Dokładny spis w opisie zadania "Gdzie są zaginieni ludzie ?"

Gdzie są zaginieni ludzie ?

Zleceniodawca: Vatras

Jeżeli chcemy stać się członkami Wodnego Kręgu, musimy tego questa wykonać.
Rozmawiamy o zaginionych z następującymi osobami:
-Thorben (Elvrich)
-Garvell (Monty)
-Farim (William)
-Akill (Tonak i Telbor)
-Bengar (Pardos)
-Nadja (Lucia)
-Cord (Patrick)
Naszym teraźniejszym celem jest dojście do Skipa.
Znajdziemy go wskakując do wody z portu. Płyniemy cały czas w prawo, aż dopłyniemy do wyspy z piratem.
Jeżeli mamy mapę terenów Khorinis, zaznaczy nam, gdzie prawdopodobnie są zaginieni.
Idziemy w to miejsce, które znajduje się w wieży, niedaleko gospodarstwa Onara.
Strażnikowi mówimy, że ich przywódcą jest Dexter, do którego się teraz udajemy.
Po krótkiej rozmowie, zabijamy go (Jeżeli wykonaliśmy poniższe zadanie z Gregiem, to zleceniodawca ów zadań nam w tym pomoże).
Zabierz z Dextera list, przeczytaj i daj go Gregowi oraz Vatrasowi.

Nagroda: Doświadczenie, możliwość przyłączenia się do Kręgu Wody.

Człowiek z opaską na oku

Zleceniodawca: Greg

Po rozmowie z piratem niedaleko farmy Onara, przystań na jego propozycję i oddaj swój "Strój Rolnika".
Później znajdziemy go na targowisku, a następnie na ławeczce przy "Martwej Harpii".
Zagaduje nas i proponujemy mu 10 sztuk złota.
Nie przyjmie ich, ale zaproponuje nam pomoc mu w wykopaniu jego skarbu.
Podążamy z nim do jaskini, zabijamy gobliny, skręcamy w lewo, kolejne stworzenia do piachu, i znów w lewo rozprawiając się z kolejnymi przeciwnikami.
W tym ostatnim pomieszczeniu znajdziemy "X".
Będąc przy nim, klikamy LPM i wykopujemy skarb.
Zabieramy go i oddajemy Gregowi.
Powie nam, gdzie jest reszta łupów, które musimy odnaleźć.

1.Przy chacie pilnowanej przez najemników (Buster i nieznajomy) jest wysepka, na której zalęgł się topielec, którego musimy oczywiście unicestwić.
Robimy to samo z "X"-em, co z poprzednim.

2.Idąc do farmy Bengara, przez pola Onara (Tam, gdzie roi się od Polnych Bestii) spotykamy kolejnych przeciwników, których zabijamy.
Idziemy dalej, uważając na bandytów, których pozbędziemy się potem.
Po lewej stronie ich obozowiska (tzn. trochę w tył od nich) znajduje się kolejny "X", którego odkopujemy.

3.Za stodołą na farmie Bengara, jest kolejny "X".Robimy z nim to samo, co z poprzednimi.

4.Po lewej stronie wejścia do przełęczy Khorinis, jest wodospad.
Pilnują go kolejne stwory, a przy nich "X".
Analogicznie wykopujemy skarb.

Wracamy ze znaleźnymi do Grega i wszystko mu oddajemy.

Nagroda: Kilof (Przy wykopywaniu pierwszego skarbu, razem z Gregiem), doświadczenie, złoto, pomoc przy zabiciu Bandytów, ale o tym później.

Handlarz bronią dla bandytów

Zleceniodawca: Vatras

Vatras każe nam odszukać tytułowego przestępcę.
Idziemy najpierw do Martina, członka Kręgu Wody, w porcie.
Wypytujemy go o wszystko.
Idziemy teraz w miejsce, gdzie był drugi "X", w zadaniu dla "Człowieka z opaską na Oku".
Napotykanych tam bandytów zabijamy.Przy jednym z nich znajdujemy "Zamorski pierścień gildii Araxos", oraz "Pałasz Bandytów". Przedmioty przydadzą się w dalszej części zadania.
Rozmawiamy również z Elvrichem, z namiotu. (Jeden zaginiony - odnaleziony).
Kolejny bandycki obóz, znajduje się za farmą Sekoba.
Na drodze do niego znajdziemy dość ciężkie szkielety Goblina i Polne Bestie.
Po wybiciu bandytów z tamtego obozu, zabieramy list "Dostawa', który znajdziemy koło skrzyń i zestawów z bronią.
Czytamy go i wiemy już, kto sprzedaje broń przestępcom. To Fernando.
Idziemy do niego.Przyzna się do winy.Teraz los spoczywa w naszych rękach. Albo go nie wydajemy (Zadanie nieudane), albo nie przystajemy na jego zagrania i informujemy Martina, a następnie Vatrasa o wykonaniu zadania.

Nagroda: Amulet Ognik, punkty doświadczenia.

Krąg wody

Zleceniodawca: Cavalorn.

Zadanie polegające na dostaniu się do pomocników Magów Wody.
Musimy wykonać misje - "Gdzie są zaginieni ludzie?, pogadać o tym z Vatrasem, udać się do gospody Orlana, założyć otrzymany wcześniej pierścień, pogadać z gospodarzem, a na koniec posłuchać co ma do powiedzenia Lares.

Nagroda: Pancerz Wodnego Kręgu, Pika Wodnego Kręgu, Pierścień z akwamarynu.

Piracki handel

Zleceniodawca: Baltram, po rozmowie ze Skipem.

Gdy zagadamy Skipa, powie nam, że czeka na przesyłkę od Baltrama.
Z tą informacją udajemy się do handlarza i wyrażamy chęć pomocy człowiekowi.
Idziemy do Skipa, dajemy paczkę,a on daje rum. Oddajemy alkohol Baltramowi i cieszymy się wykonaniem zadania.

Nagroda: 10 złota, doświadczenie.

Napadnięci kupcy

Zleceniodawca: Erol

Erol, siedzący na ławce (Dotrzemy do postaci wychodząc za miasto, w stronę farmy Akila, a następnie cały czas prosto), rozżali się nam, że napadli go bandyci z mostu, wyżej się znajdującego.
Idziemy tam, zabijamy bandziorów, zabieramy im 3 kamienne tabliczki i wracamy z nimi do Erola.
Zadanie może nie zostać jeszcze wykonane, będziemy musieli podążać za handlarzem do jego domku (Obok Bustera) i zagadać z nim na temat mieszkania.

Nagroda: +1 do siły za darmo ! Punkty doświadczenia, możliwość nauki siły do 200.

Kamienne tablice

Zleceniodawca: Vatras.

Gdy przyniesiemy mu jedną ze starych kamiennych tablic, każe nam przynosić następne.
Znajdziemy je po całym Khorinis i Jarkendarze.
Zadanie jest zaliczane, po wędrówce do Jarkendaru, nawet jeżeli nie daliśmy mu, ani jednej tablicy.

Nagroda: Mikstury/zwoje/Mana (Jeżeli damy 10 tablic, da nam +10 many, 11 +11 many, itp. Musimy dać mu jednak co najmniej te 10)

Ułatwione przyjęcie do Straży

Zleceniodawca: Lares/Martin

Vatras każe nam dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o smokach.
Jednak strażnicy wpuszczą tylko wybranych.
Powie nam, że możemy dołączyć do jednej z trzech organizacji, by się do niego dostać.
Po więcej informacji musimy udać się do Laresa...

Jeżeli wybierzemy jako gildię straż (Wcale nie musimy potem nimi zostać) każe nam udać się do Martina.
Ten zaś chce, żebyśmy najpierw przyświadczyli mu pewną przysługę.
Musimy przeczekać do nocy i zobaczyć kto kradnie rzeczy z magazynu.
Więc śpimy na jakimś łóżku do nocy i idziemy w miejsce, gdzie w dzień jest Martin.
Zastaniemy tak jednak Rangara. Informujemy o tym zajściu Martina (W nocy siedzi w knajpie w porcie), a on wysyła nas z listem do Lorda Andre.

Nagroda: Doświadczenie, możliwość dojścia do straży miejskiej.

Ułatwione przyjęcie do Najemników

Zleceniodawca: Lares/Cord

Vatras każe nam dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o smokach.
Jednak strażnicy wpuszczą tylko wybranych.
Powie nam, że możemy dołączyć do jednej z trzech organizacji, by się do niego dostać.
Po więcej informacji musimy udać się do Laresa...

Jeżeli wybraliśmy drogę najemnika (Wcale nie musimy nim potem zostawać) odeśle nas do Corda, ten zaś do Torlofa, Torlof do Lee, Lee znowu do Torlofa i dopiero wtedy możemy iść z tym do Corda ...
Musimy dowiedzieć się co z Patrickiem.
W tym celu, jeżeli nie zabiliśmy jeszcze Dextera, udajemy się do niego i wypytujemy o przyjaciela Corda.
Po jego opowieściach wracamy do Corda. Jeżeli wcześniej zabiliśmy Bandytę, i tak będziemy mogli powiadomić Corda, co się dzieje.

Nagroda: Wykonanie testu Torlofa, doświadczenie.

Ułatwione przyjęcie do Klasztoru

Zleceniodawca: Lares/Vatras/Daron

Vatras każe nam dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o smokach.
Jednak strażnicy wpuszczą tylko wybranych.
Powie nam, że możemy dołączyć do jednej z trzech organizacji, by się do niego dostać.
Po więcej informacji musimy udać się do Laresa...

Jeżeli wybierzemy drogę Nowicjusza (Wcale nie musimy nim potem zostawać), Lares odeśle nas do Vatrasa, ten z kolei do Darona.
Daron każe nam odnaleźć Cenny posążek Innosa.
Znajduje się on w jaskini z goblinami, w której byliśmy razem z Gregiem.
Tylko nie po lewej, a po prawej stronie ...
Posiada go dokładnie Czarny Goblin.
Ze zgubą wracamy do Maga, a ten odsyła nas do Klasztoru.

Nagroda: Możliwość dołączenia do Klasztoru, bez składania daniny i ofiary, doświadczenie.

_____________________________________________________________

Resztę zadań opiszę kiedy indziej, teraz spadam z komputera. Przepraszam, że tak mało i niedokładnie, ale dokończę kiedy indziej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Meneth dnia Pon 19:23, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka / Artykuły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin