Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obóz Bractwa Artykuł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Artykuły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilk_455
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 09:26, 04 Wrz 2010    Temat postu: Obóz Bractwa Artykuł

Obóz Bractwa



Opis Obozu.


Obóz Bractwa jest inny od obozów ponieważ mieszkają na bagnach, mają znaki na ciałach i wyznają bóstwo zwane Sniący. Obozem rządzi Jaśnieoswiecony Y'Berion całymi dnami przesiaduję w swątyni ponieważ jest tam bliżej Śniącego. Nowicjusze wykonują zadania Guru wysyłają ich do innych obozów aby nawracać innych oraz sprzedawać ziele. Niektórzy mówią że to zwariowany obóz dlatego nikt tam nie che iśc. Strażnicy Swątynni pilnują porzoądku w obozie przed błotnymi wężami. Przybysze nie mogą rozmawiać z guru ponieważ to bluznierstwo. Na placu modlą się do sniącego , a inni słuchają słów guru. Niektórzy nowicjusze guru lub strażnicy opętali się twierdzac że śniący im się objawił i robili różne zawriowane rzeczy Twierdzą że Odrzucili wiarę Trzech Bogów. Nikt nie wie skąd czerpią manę


Ważne osoby

Y'Berion - Jaśnieoswiecony rządzi obozem. Jest najważniejszym guru wszyscy członkowie są mu wierni .

Lester - Pierwszy nasz przyjaciel w grze który nam doradza wiele ciakwych rzeczy na temat obozu może nam też pokazać wiele ciekawych miejsc .

Cor Angar - Drugi nasz nowy przyjaciel. Szef strażników. Jest dobry w walce. Przejmuję władze obozem po smierći Y'Beriona kiedy będziemy strżnikami nauczy nas siły .

Cor Calom - Guru zdrajca Obozu Bractwa w 4 rozdziale bierze swoich ludzi i poszedł szukać Sniącego na koncu spotykamy się z nim w Śwątyni orków.

Ballowie

Baal Tyon

Baal Kagan

Baal Orun

Baal Trondal

Baal Namib

Baal Lukor

Ball Cadar

Magia

Drugi krąg

Uderzenie Wiatru - krąg 2 - Czar ofensywny, moc jego działania opiera się na dwóch fazach. 1 - uderzenie w przeciwnika słupem powietrza. 2 - obrażenia zadane w wyniku upadku. O ile faza pierwsza zadaje zawsze tyle samo - niewiele - obrażeń, to efektywność drugiej fazy i w ogóle całego zaklęcia zależy od otoczenia i umiejętności taktycznego wykorzystania go przez atakującego. Przy odpowiednim ustawieniu można spowodować upadek ze znacznej wysokości, co zaowocować może skutkiem śmiertelnym.



Sen - krąg 2 - Zaklęcie to jest kolejnym dowodem na to, jak ważne dla Obozu Bractwa jest położenie. Tym razem mamy tu do czynienia z położeniem... przeciwnika. W wypadku złej oceny swych szans w pojedynku runa ta przychodzi z pomocą i mag jest w stanie uśpić ofiarę, co bezpośrednio spowoduje jej położenie, wprost na podłoże. Zdaje się, iż jest to najbardziej pacyfistyczna metoda rozwiązywania konfliktów, toteż w obozie na bagnie znajduje zastosowanie jako sposób zachowania porządku. Uwaga - jak większość zaklęć oddziałujących na umysł przeciwnika, tak też i ta ma prawo nie zadziałać na osobniku mocniejszym psychicznie.


Trzeći krąg magii



Urok - krąg 3 - Zaklęcie z rodzaju tych dyplomatycznych. Rzucone z powodzeniem sprawia, iż obiekt działania czaru zapomni urazy żywione do rzucającego. W gorętszych przypadkach pomaga również zgubić pogoń straży bądź właściciela dopiero co skradzionych dóbr.


Telekineza - krąg 3 - Niezwykle przydatny czar dla leniwych i dla tych, co nie zawsze mogą dosięgnąć tam gdzie chcą. Jego działanie polega na przenoszeniu przedmiotów siłą umysłu, domyślnie jest to przyciąganie obiektów w stronę maga. Jak pozostałym zaklęciom umysłowym, telekinezie towarzyszą ciekawe efekty dzwiękowe i wizualne



Pirokineza - krąg 3 - Umysłowa ofensywa w pełnym tego słowa znaczeniu. Siłą psychiki mag rzucający powoduje u przeciwnika (najczęściej jest to określenie równoważne z "ofiarą") wewnętrzny zapłon. Ogień trawi nieszczęśnika tak długo, jak zaklęcie jest w stanie mag utrzymać, najczęściej aż do ostatecznej porażki - atakowany bowiem nie jest w stanie się wówczas poruszać, targają nim konwulsje. Jedynym ratunkiem jest dostateczna obrona przed magią na tyle, by pirokineza zadawała marginalne obrażenia lub w ogóle żadne, bądź, już będąc "w opałach", wyczuć moment, w którym agresor przerwie połączenie piropsychokinetyczne i zareagować czym prędzej, stosując kontrę lub uciekając.


Krąg czwarty



Kontrola - krąg 4 - Jak nazwa wskazuje, zaklęcie to pozwala przejąć kontrolę nad umysłem i ciałem ofiary. Im większa odporność mentalna atakowanego, tym większy nakład siły magicznej jest wymagany do osiągnięcia celu. Po przejęciu panowania ciało maga pozostaje w specyficznej pozie spoczynku. W tym momencie już tylko od niego i jego wyobraźni zależy, co z nowym nabytkiem uczyni. Przebywając w swym alter ego może dla własnych celów odciągnąć uwagę straży od jakiegoś punktu lub po prostu uśmiercić ofiarę - i to jeszcze tak, by wyglądało to na wypadek lub postradanie zmysłów. No bo jak inaczej wytłumaczyć widok nowicjusza szarżującego z toporkiem na strażnika świątynnego lub magnata rzucającego się z wieży zamku w Starym Obozie?



Uderzenie Burzy - krąg 4 - Czar ofensywny o działaniu identycznym jak Uderzenie Wiatru, lecz zadaje więcej obrażeń przy samym kontakcie z ofiarą i, co się z tym wiąże, odrzuca znacznie dalej. Uogólniając, posiada większe prawdopodobieństwo zadania natychmiastowej śmierci.



Strach - krąg (??) - Ostatnia z umysłowych sztuczek wykorzystywanych przez członków Bractwa. Polega na zwyczajnym odstraszeniu przeciwnika poprzez utworzenie w jego głowie obrazów, których nikt wolałby nie widzieć. Tak się składa, że nie powstała ani jedna runa ze Strachem, toteż zaklęcie to dostępne jest tylko na zwojach.


zródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Położenie

Obóz Bractwa znajduję się na południu koloni na bagiennych terenach. Kiedy wychodzisz południową bramą idz prosto zobaczysz tam kilka sciewojadów i starą chatę idz dalej aż będzię rzeka idz wzdłóż jej i zobaczysz 2 jaszczury , dalej idz prosto drogą i dalej zobaczysz bramę a przyniej 2 strażików.


Społeczenstwo


Guru - Najwysza i najwarzniejsza ranga w obozie są nauczyciealmi nowicjuszy i przybyszy są bardzo potężni stanowią duchową siłę obozu.
Nie możesz się do nich odezwać tylko można jak zostaniesz członkiem bractwa.


Strażnik Swątynna - Rządzi nimi Cor Angar wyszkolony wojownik i szef straży jest naszym nowym przyjacielem w grze znajdziemy go na placu treningowym na górnym poziomie.


Nowicjusze - Nowoprzybyli wypełniją zadania guru kilku można znalesć w
w Straym obozie i Nowym obozie słuchają tez słów guru, palą ziele , lub jak się modlą



główne miejsca miejsca

Plac Swątynny - odbywają się na nim modlitwy i ryułały , jest tam też wejście do swiątyni gdzie jest sam Y'Berion. Na placu też jest jeden z Baalów Baal Tyon który wyznaczy ci zadanie z zielem. Swątynia znajduję się w skale

Laboratorium - Jest tam Cor Calom który pomoże ći dołączyć do bractwa można tam tez zrobić własną miksturę na stole alchemicznym , oraz jest tam w skrzyni receptura dla Dextera

Kużnia - Można tam coś kupić oraz wykuć bron dla siebie znajduję się w Wschodnich bagnach

Plac Trningowy - Stacjonuję na nim Cor Angar który trenuję swoich Strazników może cię tam nauczyć siły oraz można tam cwiczyć mieczem znajduję się na górnym poziomie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karid
Gość





PostWysłany: Sob 13:21, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Nom, nawet niezły ten artykuł ale tak jakoś nie chce mi się wierzyć że własnoręcznie go napisałeś...


Podał źródło...
Powrót do góry
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:48, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Dla mnie ten artykuł do momentu w którym podał źródło dla mnie sprawia wrażenie plagiatu bo zobaczcie sobie nagle co jest po nim...dziecięce błędy a przed źródłem...nie da się ich znaleźć.

Plagiatem byś to mógł nazwać jakby źródła nie podał. Potem może napisał coś od siebie.

Ja mam prawo mieć własne zdanie na ten temat i nie musisz mnie pouczać bo znowu kłótnia o nic będzie ;]

Niektórzy sie za bardzo szczycą tymi swoimi prawami...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gothard dnia Sob 16:31, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilk_455
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 16:29, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Ja napisałem go sam tylko runy wziołem tego zródła reszte sam napisałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
momark
Przybysz


Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:47, 14 Gru 2010    Temat postu:

Ja mu wierze że sam to napisał.
Taa... Ja wierzę, że nie odkopuje się tematów i zaczyna zdanie z wielkiej litery. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Artykuły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin