Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nauka modowania.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Artykuły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 07:32, 26 Kwi 2009    Temat postu:

jono napisał:
no wiem ale jak zrobić plik 3ds ?
bo chce zrobić jakąś zbroje ale nie chce jej podmieniać tylko dodać mam texturke zbroi ale nie wiem jak dodać żeby ona była w grze!!!!
EDIT: i tego jak dodać nowy waypoint do gry?


No to tak:

1. Tekstury są w pliku .vdf (textures, bodajże). Jeżeli chcesz podmienić teksturę to wystarczy że zrobisz nową (przerobisz starą?) i podmienisz ją przy pomocy GoMana z tą właściwą. Legiss gdzieś (w artykułach GIINK chyba) napisał poradnik do GoMana.

2. [link widoczny dla zalogowanych]

legion96 napisał:
Artex nie będę cię zamęczał pytaniami tu na forum więc przesyłam ci na PW moje gg i tam zamęczę cię moimi pytaniami jak będziesz dostępny to napisz.


Nie mam GG.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jono
Czeladnik


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 09:18, 26 Kwi 2009    Temat postu:

eckhem artex nie chce cię obrażać ale trochę mnie irytujesz bo ja napisałem że NIE chcę podmienić tylko chcę dodać NOWĄ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:56, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Spoko, nie irytuj się, źle przeczytałem Wink .

Chcesz dodać nową zbroję o istniejącym modelu (wzorować się), czy zupełnie nową?

Jeżeli nową to wio do najbliższego sklepu z superdrogim oprogramowaniem i kup 3ds max za 3000$, ew. szukaj wareza...

Ale ja nie propaguje piractwa! Very Happy

Jeżeli chcesz nową-starą zbroję to - musisz zrobić jej nowy skrypt. Popatrz w stare zbroje i przerób jakąś. Przypomnij sobie jak wyglądają te w grze i do swojej nowej zastosuj odpowiedni plik .3ds. Co do tekstury to niestety lepiej umiem skrypty... nie wiem jak zastosować nową teksturę do nowej zbroi. Popatrz w plikach z teksturami i spróbuj zgrać z skryptami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jono
Czeladnik


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:42, 26 Kwi 2009    Temat postu:

1. mam texture zbroi ale chce zrobić nową z tą nową texturą ale nei chce podmieniać.
2. powiedz mi [proszę] jak zrobić takie coś: że dialog pojawi się po przeczytaniu księgi nei wcześniej! bardzo proszę

EDIT:
Artex napisał:
Niedawno powstał topic, w którym ktoś zaproponował żeby na naszym forum utworzyć grupę moderską, podejrzewam że największym ograniczeniem jest nieposiadanie przez userów naszego forum, odpowiedniej wiedzy. Wiedzę tę można nabyć w miarę przystępny sposób na forum [link widoczny dla zalogowanych], jednakże wiele tamtejszych poradników może być niezrozumiałych. Jak mówią "początki są zawsze trudne", w przypadku modowania są one NAJTRUDNIEJSZE,


nie kłam ;p nie sa najtrudniejsze najdrudniejsze są początki programowania Wink nie mam na myśli html ale np: php sql czy javascript


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jono dnia Pon 15:09, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imerators
Przybysz


Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:58, 27 Kwi 2009    Temat postu:

@up:

C++ Bleeeeeeeee... Rolling Eyes

Siemasz Artex znowu Razz

Po tamtych bitkach z modowaniem - hmmmm... - zmęczyłem się? xD

Ale teraz po tej krótko długiej przerwie robie drugie podejście. Wszyscy krzyczcie hura! Razz

Tym razem jednak, kiedy zmieniam cokolwiek we Spacerze dziwnym przypadkiem i całkowitym zbiegiem okoliczności... NIC SIĘ NIE DZIEJE! I znowu wszyscy krzyczą hura! Laughing

Jak czegoś będę potrzebował to napisze i miło, że wkońcu ożywiłeś ten temat Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Pon 17:56, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:01, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Gdzieś w tym temacie pisałem co robić kiedy nie ma zmian. Zmieniałeś nazwę WORLDa w paczuszce z światami?

Cytat:
C++ Bleeeeeeeee... Rolling Eyes


:O!!! Co ty chcesz? C++ jest fajny, szczególnie że dużo łatwiej z nim zacząć niż z np. C (czystym), jak bierzesz książkę do C to nic więcej nie znajdziesz. A jak wpiszesz C++ w szukajce to masz setki pozycji z poradnikami.

Nawet napisałem pierwszą grę Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]. Program losuje dowolną liczbę i każe nam ją zgadnąć, po próbie zgadnięcia mówi nam czy liczba jest większa czy mniejsza od podanej. Fajna zabawa na pierwsze 10 razy Razz.

Potem oczywiście od razu się nudzi -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imerators
Przybysz


Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:59, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Uznam to za reklame xD

Problem rozwiązany. World'a miałem w worlds/_work zamiast w worlds.

Ja w C++ mam problem z tym, że program nie chce mi łapać DOBRYCH kodów. Na początku znaczy łapał, a potem te same przestał... I tak się skończyła moja zabawa z C++ Twisted Evil Zatrzymałem się na robieniu kalkulatora.

Przed chwilą postawiłem moją pierwszą postać w Gothicu, zmieniłem start, zrobiłem własny plik ini i wprowadziłem zmiany w świecie. Gdyby spacer był szybszy to zabawa by była o dużo lepsza Razz Zawsze mogę liczyć na Ciebie i Moddersów, więc nie jest źle Cool

A żeby wysłać moda kumplowi, to bym musiał zrobić paczkę z modem? Wink

I co do C++, miałes podobne problemy? Razz Bo ja prubowałem z różnymi poradnikami (Od zera do gier Kodera, Symfonia C++) i wklejałem nawet kody prosto z poradników i mi nie wchodziło?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:06, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Spacer jest wolny, nic na to nie poradzisz : ).

Może zły kompilator? Jakiego używasz?

Ja czytam teraz "Od zera do gier kodera", skończyłem na strukturach, to jakiś przewał : ).

Żeby wysłać qmplowi moda... musisz zrobić paczkę, chyba że kumpel też ma skrypty i zna się na nich, to sobie rozpakuje all i przetestuje ci go.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imerators
Przybysz


Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:31, 28 Kwi 2009    Temat postu:

A jak zrobić, żeby broń pojawiła się w świecie jak NPC?

Kompilator:

- Visual Studio 2008 Express Edition
- I kiedyś miałem jakiegoś innego... Nie pamiętam nazwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jono
Czeladnik


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:36, 28 Kwi 2009    Temat postu:

powiedz mi [proszę] jak zrobić takie coś: że dialog pojawi się po przeczytaniu księgi nei wcześniej! bardzo proszę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artex
Wojownik


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:56, 29 Kwi 2009    Temat postu:

@Jono, przykro mi, nie potrafię sobie przypomnieć żadnego takiego przypadku... Gdybyś potrafił mi powiedzieć czy coś takiego było w G1 (najpierw czytasz, potem rozmawiasz), to można sprawdzić, ale tak... możesz popytać na Themodders.

@Imp, przedmioty wkleja się do gry tak jak Voby (np. meble), tylko że trzeba to odpowiednio ustawić... Niestety tego akurat nie potrafię, ale na Themodders jest tutek.

Ja używam Visual studio 6 .NET, więc już trochę leciwe, ale działa mi doskonale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imerators
Przybysz


Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:20, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Dałem radę zrobić voba z modelem broni, ale nie mogę żeby dało się ją podnosić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jono
Czeladnik


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:29, 29 Kwi 2009    Temat postu:

chciałoby się komuś wymyślić nazwy rang dla mojego forum?? ;p plisss [nazwa rangi + ilość postów]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imerators
Przybysz


Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:09, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Ale jaka tematyka forum? xD

1-5 Niewolnik
5-10 Sługa
10-30 Piechur
30-50 Wojownik
50-100 Rycerz
100-200 Paladyn
200-1999 Egzekutor
2000 - Bóg

Coś takiego może być?

Dużo narazie nie zrobiłeś na tym forum xD


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Czw 12:50, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jono
Czeladnik


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:13, 29 Kwi 2009    Temat postu:

tematyka o modzie który robię ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Artykuły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 8 z 13

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin